AdAction to nowa spółka zajmująca się rozrywką w Internecie, na urządzeniach mobilnych oraz w grach na komputery PC oraz konsole Xbox, Wii czy PlayStation.
Klienci AdAction otrzymują dostęp do szerokiego wachlarza usług, od reklamy w grach Flash, poprzez indywidualne produkcje gier mobile, angażowanie społeczności gier on-line (np. Second Life) aż po produkcje gier na konsole oraz komputery PC i działania w społecznościach graczy wraz z angażowaniem ich w wydarzenia takie jak turnieje czy konkursy.
W grupie produktów AdAction powstają nowe na rynku polskim rozwiązania pozwalająca na zaistnienie w każdej z dostępnych dla polskiego odbiorcy medium związanego z szeroko pojętą rozrywką związaną z grami. Działania specjalistów z AdAction skupiają się na wyznaczaniu najlepszych standardów na polskim rynku, zarówno w produkcji gier na wszelkim poziomie jak i ich wykorzystania w nowoczesnym marketingu.
Dział badań AdAction kieruje swoje działania na analizę polskiego rynku gier i gracz z poziomu klienta marketingowego. Badamy profil polskiego gracza, sposób odbioru reklamy w grach, zmianę tendencji zakupowych jak również skuteczność narzędzi dodatkowych otaczających produkcje growe. Poprzez analizę konkretnych zachowań możemy proponować najlepsze rozwiązania marketingowe, dostosowane do konkretnych grup docelowych, trafiając tym w gusta potencjalnego odbiorcy reklamy.
Oferowanie rozwiązania reklamowe są indywidualnie dopasowywane do oczekiwań i możliwości klienta, łącząc najlepsze formy dotarcia do graczy i zaistnienia w świecie gier, kładziemy nacisk na efekt dotarcia jak również na pozytywny odbiór samej reklamy wśród społeczności graczy.
Działania reklamowe skierowane są do szerokiego grona graczy, które w Polsce zmienia się bardziej dynamicznie niż profil statystycznego internauty. Obserwujemy rynek i staramy się być jednym z głównych jego graczy.
Głównym zadaniem AdAction jest generowania dobrej zabawy, rozrywki na wysokim poziomie – dla nas gra nigdy się nie kończy!
www.AdAction.pl
Popularne: 1%