Wraz, że wczorajszą informacją o przeniesieniu finałów polskiego przystanku Kode5 Global Gaming Revolution (na kwiecień - przyp.), zmienił się również terminarz rozegrania kwalifikacji on-line. Jak możemy wyczytać tutaj rozgrywki eliminacyjne w turnieju Counter-Strike’a rozpoczną się 19 lutego a zakończą na tydzień przed finałami w Warszawie - tj. 30 marca.
Ciekawostką eliminacji może być fakt zastosowania na serwerach “czarnej listy cziterów” pochodzącej ze zbiorów portalu blacklisted.pl. Taki ruch wykluczy z rozgrywek drużyny posiadające w swoich szeregach między innymi takich graczy jak WarCry, ScreaM, syndrom, wicher czy popularny ostatnio seeet aka lesio.
Popularne: 3%
luty 12th, 2008 o godzinie 14:16
szkoda… :D
luty 12th, 2008 o godzinie 14:36
nie będzie seeta ;( o kutwa ;(
luty 12th, 2008 o godzinie 14:40
Wieczna ta czarna lista jest czy co?
luty 12th, 2008 o godzinie 14:46
już po zapisach do k5?
luty 12th, 2008 o godzinie 14:58
no i brawo ! Jebac ich :D
luty 12th, 2008 o godzinie 15:20
nikt nam nie wmówi że białe jest białe a czarne jest czarne :D
luty 12th, 2008 o godzinie 15:23
WarCry ;(
luty 12th, 2008 o godzinie 15:35
no idiotyzm do potegi… na chuj to ?
luty 12th, 2008 o godzinie 15:47
baardzo kurwa dobrze, baaardzo !!!!
Imo tak powinno byc zawsze… pozdro
luty 12th, 2008 o godzinie 15:53
łuuu seeet ciota nie pogra : ( smutne : (
luty 12th, 2008 o godzinie 16:19
nawet antybohaterowie sceny kantera maja swojego newsa, no prosze.
luty 12th, 2008 o godzinie 16:24
zenada… przeciez to jest bez sensu ;o
#5 pies Cie jebal
luty 12th, 2008 o godzinie 16:25
Niestety musze was zmartwic, bo na zadnej blackliscie nie bylem ;] Tymbardziej na tym blacklisted.pl. Tak, wiec mojego nicka mozesz usunac z tego njusa.
luty 12th, 2008 o godzinie 16:30
CzuK mówi inaczej :D.
luty 12th, 2008 o godzinie 16:37
DOBRZE BAN NA PODSTAWIE LOGOW I DEMKA Z POVA PRZECIWNIKA Z KTOREGO DEMKO NIE ISTNIEJE !
luty 12th, 2008 o godzinie 16:40
ahahaha, ta ;d
luty 12th, 2008 o godzinie 16:43
#12 twoja mame
luty 12th, 2008 o godzinie 16:44
spokój.
luty 12th, 2008 o godzinie 16:46
no to teraz wiele osob bedzie wyzywanych od haxow ; )
luty 12th, 2008 o godzinie 16:46
Skoro ta blaclista jest na podstawie blacklisted.pl, to pokaz mi prosze gdzie ja na niej jestem? Bo ani mojego steamid sprzed 2 lat nie znajduje, ani pozniejszego, ktorego uzywam teraz. Na bl z boarda nie bylem dodany, bo w tym samym czasie wyszla afera z podrabianymi demami i screenami.
luty 12th, 2008 o godzinie 16:47
Fomfon przesadzilem wywal tamto :P, bo na starych mi glupio ale, typ ma kurwa cos na sumieniu ze nie beda grali ludzie ktorzy sa zbanowali na blackliscie? Moze on tez tam jest ze tak mu przykro z tego powodu?
luty 12th, 2008 o godzinie 16:47
Oj nie wiem WC :-). Spytałem CzuK’a kto ze znanych nie pogra to mi odpisał wasze nicki.
luty 12th, 2008 o godzinie 16:48
#21 pewnie to jego kolega z teamu, olać ;).
luty 12th, 2008 o godzinie 16:49
rozumiem ze na innym id bedzie mozna wejsc na serwer?
luty 12th, 2008 o godzinie 16:50
głośno tego nie mów :D
luty 12th, 2008 o godzinie 16:51
Czyli z tego wszystkiego wynikaloby, ze kuben zostanie wykluczony, jak wszyscy “blacklistowicze”. Chyba, ze znowu bedzie podzial na rownych i rowniejszych. Moze niech sie wielki Pan CzuK wypowie w tej sprawie? Bo nawet o tym newsa na oficjalnej stronie kode5 nie bylo.
luty 12th, 2008 o godzinie 16:52
e, to maly pikus, pare lat temu na Warsaw Game Day razem z rr i jupkiem zaladowalismy blackliste na serwery meczowe i byl smiech, bo prawie zaden z klanow nie mogl sie zalogowac kompletna piatka
trzeba bylo kasowac BL z serwerow bo by sie lan nie odbyl
luty 12th, 2008 o godzinie 16:53
#23 no dobra ale #17 wywal ;]
luty 12th, 2008 o godzinie 16:57
#26 no to united i fx zyciowa szansa !
luty 12th, 2008 o godzinie 17:00
#21 nie - przykro mi ze takie cos jak Ty wypowiada sie tak o moich znajomych eot.
luty 12th, 2008 o godzinie 17:00
#29 zapomniales, ze ADi tez byl na blackliscie?
luty 12th, 2008 o godzinie 17:01
#29 dlaczego zyciowa? na lanie by prawodopodbnie skarali kazdego
(nie liczac czołówki), a na necie moga dostac wpierdol z takimi jak ty, tak jak to bylo z FF vs seeeet i koledzy ;]
luty 12th, 2008 o godzinie 17:02
ojoj to tylko top50 esl moze grac:D
luty 12th, 2008 o godzinie 17:02
#32 jak my czyli?
luty 12th, 2008 o godzinie 17:06
za demo z ffa chore.
luty 12th, 2008 o godzinie 17:11
#34 nie wiem nie sprawdzalem, ale z tego co pisze w newsie jestes na bl?
luty 12th, 2008 o godzinie 17:12
#36 a wiesz za co?
luty 12th, 2008 o godzinie 17:15
#37 nie wiem, pewnie niewinny?
luty 12th, 2008 o godzinie 17:28
To w ogóle bez sensu jest, raz dupneli chłopaków na haxach i afera. Potrafią grać, niech grają.
luty 12th, 2008 o godzinie 17:51
co jest bez sensu?ze rowno jebali na haxach i nie moga grac w tak waznym cupie??
luty 12th, 2008 o godzinie 17:52
#40 mi konta steam nie banuje vac thx
luty 12th, 2008 o godzinie 17:55
#26 uderzyl w czuly punkt !
luty 12th, 2008 o godzinie 18:02
#41 juz dawno kupilem nowe i znowu napierdalam na wh z tym wyjatkiem ze mnie nie banuja na kode :/
luty 12th, 2008 o godzinie 18:10
Member since:January 5, 2007
luty 12th, 2008 o godzinie 18:21
Hyyyyh, niespodziewane posuniecie:D
luty 12th, 2008 o godzinie 18:25
HAHA teraz widać kto na kodach popierdala.. :D
imo dobrze wam tak.
luty 12th, 2008 o godzinie 18:39
fair play, ot co. Porownanie przekontrastowane, ale jak raz zabijesz do konca zycia jestes zabojca. Analogicznie, raz haxujesz - do konca zycia jestes pizda, ktora nie potrafila sie pogodzic, ze sa lepsi.
luty 12th, 2008 o godzinie 18:51
I tak ma byc :D
luty 12th, 2008 o godzinie 19:10
kuben hax!:D
luty 12th, 2008 o godzinie 19:14
konto steam to tylko 20 zł, nad czym tu płakać? :D
luty 12th, 2008 o godzinie 20:47
Bez sensu imo ;). WC, wicher, syndrom nie pograją, bo zakaz jest, ale ADi i kuben grają. Wiem, że udowodnili, że na lanie są zajebiści, ale nie podoba mi się podział.
PS. WarCry też pokazał, że na lanie gra bardzo dobrze, co do reszty się nie wypowiem, bo nie wiem jak było.
PS2. ScreaM nie gra w csa z pół roku ;p
luty 12th, 2008 o godzinie 21:14
#51
ALE kuben jest mistrzem sffiata w strzelaniu w głowę , a Adi reprezentuje nasz kraj i gra w top 3-5 klanie jakim jest UNITED …
A tak na poważnie jeżeli Czuk podchodzi tak do sprawy to zarówno kuben jak i Adi powinni nie brać udziału w tych rozgrywkach … wiem że mają zapewne nowe konto … ale każdy wie jak kuben na cabble odwracał się od granatów których nie było widać, a Adi chciał być najlepszy na ffa…
#47 Chyba każdy strzelał w cs’a chociaż przez krótki czas bez ścianek … taka jest prawda … więc proszę nie pisz tak jak byś był wyjątkiem i człowiekiem bez skazy.
luty 12th, 2008 o godzinie 21:15
bardzo dobrze, niech czuk sam zrobi bl i jak najbardziej tam wpierdolic tego kretyna wojna placz co sam skriny wrzucal z esp. nie zrobil na nim wrazenia ban w esl to sobie nie pogra w powaznym turnieju. chuj kogo obchodzi ze na lanie tez cos zabija skoro gra w cs z 10 lat to trudno zeby nie zabijal. aha i nie porownujcie goscia ktory jebal sam pgs do typa co mial haxy na ffa. jebac hakierow :–)
luty 12th, 2008 o godzinie 21:18
#52 uwierz, że nie wszyscy
luty 12th, 2008 o godzinie 21:24
#53 Powiedzial czysty chlopak. Wroc do bruklinu.
Btw. Jak to jest miec zenski nick? ;-)
luty 12th, 2008 o godzinie 21:26
#54 wszyscy, nie pierdol
luty 12th, 2008 o godzinie 21:26
Na lanie, na botach, gdziekolwiek. Każdy grał.
luty 12th, 2008 o godzinie 21:31
“Wroc do bruklinu.” ze co kurwa?
Jak to jest miec nick WC? ja pierdole, ze ty masz jeszcze odwage pisac i w ogole grac w ta gre. Nie zdziwilbym sie jak bys kurwa sciagi do sprawdzianow przyklejal.
PS “Mieszkam w Bruklinie”
luty 12th, 2008 o godzinie 21:41
nawet nie chodzi o to ze jestes niewyksztalcony tylko tak tepy ze slow szkoda co nie raz juz zdazyles potwierdzic (ss). Wiec imo troche pokory i wypierdalaj.
luty 12th, 2008 o godzinie 21:42
Dobrze S3rG3j5K1-0n.
P.S. Nie pisz juz do mnie pryszczaty pedale.
luty 12th, 2008 o godzinie 21:54
widze dlugo czekac na riposte ( http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=53497 ) [ten link to dla ciebie bo na 101 nie wiesz co to znaczy] nie musialem.
P.S. do mnie niech tez nie pisze.
ej a takie pytanko, czy goscie z ktorymi robiles ‘takty na treningach’ w klanie przez pewnie jakies kilka miesiecy wiedzieli ze haxowales? jezeli sie ukrywales z tym tak dlugo to w realu tez pewnie niezle umiesz ‘oszukiwac/zdradzac/klamac’.
kara musi byc :DDDDDDDDDDDDDDD
luty 12th, 2008 o godzinie 22:06
#61 true :]
luty 12th, 2008 o godzinie 22:17
#57 to w takim razie jestem pizdą, która nie haxowała ;[
luty 12th, 2008 o godzinie 22:28
duzo racji w slowach WC akurat, jakby wsadzic np ScreaMa za ADiego do UNITED grali by tak samo (xd) kuben i adi powinni zostac tak samo odsunieci od rozgrywek
albo wczyscy albo nikt !
elo
luty 12th, 2008 o godzinie 22:30
kuben kaban kuban
luty 12th, 2008 o godzinie 22:30
drill : D
luty 12th, 2008 o godzinie 22:31
“ten link to dla ciebie bo na 101 nie wiesz co to znaczy” - no na 101 nie wiem.
luty 12th, 2008 o godzinie 22:32
Moze chodzilo Ci o 101 dalmatynczykow?
P.S. Polecam Ci Clerasil.
luty 12th, 2008 o godzinie 22:43
Prawda jest taka, ze jesli kuben i ADi beda mogli grac bedzie to tylko i wylacznie zle swidczyc o CzuK’u i jego lizodupstwie wobec wyzej wymienionych graczy.
Skoro ludzi traktuje ogolnikowo, ze hax to hax - nie patrzy jak kto wpadl to tym bardziej kuben nie powinien brac udzialu w KODE5 poniewaz wpadl w meczu ESL, ktore na tamten moment nie byla liga mixow.
WarCry wpadl w dokladnie taki sam sposob jak kuben - podczas ESL na WH, wiec czemu WC nie moze grac a kuben jak najbardziej?
Co do wichra czy syndroma bawili sie na FFA i wpadli, trudno ale ADi wpadl w podobny sposob? Wiec czemu oni nie moga a on moze ;o?
Ż-A-Ł-O-S-N-E.
Wiadomo liga CzuK’a i on sobie ustala zasady -_^ “nie chcesz nie graj ja i tak bede mial duzo chetnych” zapewne jego motto przewodnie tego turnieju. No nic jak narazie to smiechy raczej z CzuK’a i z zainstniales sytuacji, smieszne jest jeszcze to, ze nie zostalo to napisane na oficjalnej stronie kode5 tylko tutaj.
luty 12th, 2008 o godzinie 22:48
a i WarCry, wez daj sobie spokoj ;d obsraj go
luty 12th, 2008 o godzinie 22:48
#69 true
luty 12th, 2008 o godzinie 23:03
*** SPRZEDAM ***
dwa bilety na mecz 1/8 LM 20.02.2008 w Londynie.
Arsenal - Milan
szczegoly, gg#2104360 gogogogo
luty 12th, 2008 o godzinie 23:17
CzuK się mści na kogoś za topic z fałszywym screenem o Nim na blacklisted i teraz więcej osób za to leci :/, innego wytłumaczenia nie widzę chyba że Fomfny znowu zaczarował z niepotwierdzonymi informacjami
luty 12th, 2008 o godzinie 23:36
#61 jak używasz SJP PWNu
to zobacz jak się pisze Post scriptum, no offence tak na przyszłość :)
#68 tez ;]
luty 12th, 2008 o godzinie 23:56
**********************************************
I tak kazdy bedzie mogl grac wiec nie placzcie ze ten bedzie a ten nie :D
**********************************************
luty 12th, 2008 o godzinie 23:59
#47 raz napiłem się piwa - jestem alkoholikiem, raz wypaliłem papierosa - jestem nałogowym palaczem, 7 miesięcy temu zgniotłem mrówkę ^_- - jestem zabójcą zwierząt, wymieniac więcej? człowieku zastanów się co piszesz, nie porównuj zabójstwa do czegoś takiego bo to świadczy o Twoim zacofaniu spowodowanym ciągłym siedzeniem przed komputerem. Współczuję takim ludziom bo potem na onecie piszą o takich lądujących w psychiatryku bo “kolega ukradł mu e-miecz” i wszyscy ponoszą konsekwencje. Więcej dystansu, dzięki
luty 13th, 2008 o godzinie 00:47
hahaha ludzie to tylko gra, nie porównujcie kurwa haxowania do zdradzania czy oszukiwania bo to jest śmieszne, trzeba umieć oddzielać świat realny od wirtualnego :) Dziwi mnie tylko podział na równych i równiejszych. halu wpadł na ffa i dlatego teraz nie bedzie mógł razem z teamem kurwa czegoś osiągnąć? Siergiejska król hipokrytów (jak nie wiesz co to znaczy, a pewnie nie wiesz, to se sprawdz :))
luty 13th, 2008 o godzinie 02:48
śmiesznie tutaj :D jak Wy - Drodzy Internauci to przeżywacie, nie zagracie w jednym internetowym turnieju to przecież się świat nie zawali koledzy ;) trochę dystansu do tej gry ;] pozdrawiam, tylko proszę nie dissujcie mnie :)
luty 13th, 2008 o godzinie 07:27
To hollow też nie może grać, bo na topgamers haxował kiedyś chyba o ile dobrze pamiętam :P. W ogóle jeszcze raz mówię - powinni grać wszyscy, albo nie powinien grać nikt.
luty 13th, 2008 o godzinie 08:55
Taki ruch wykluczy z rozgrywek drużyny posiadające w swoich szeregach między innymi takich graczy jak WarCry, ScreaM, syndrom, wicher czy popularny ostatnio seeet aka lesio.
http://kode5.pl/league.php?page=0&game=1&aid=39,40,54&
druzyna numer 25- FYM-seeettt [ZGLOSZENIE PRZYJETE]
Wiec o co chodzi , skoro klan aka lesio zostal przyjety :D
luty 13th, 2008 o godzinie 12:16
co jak co ale pisac ze kuben wpadl jak WC? przeciez to jest obelga w strone gracza MYM’u, zeby wpierdolic zhaxowane aeq to trzeba miec cos z garem.
luty 13th, 2008 o godzinie 12:17
aha a w tym FYM.pl to nie tylko seeet aka lesio aka kankerpol aka ws odpala haxy na meczach.
luty 13th, 2008 o godzinie 12:18
zalosne
luty 13th, 2008 o godzinie 13:22
“Wszyscy gracze z “czarną historią” mają jednak szansę rehabilitacji poprzez napisanie eseju, w którym należy wyrazić skruchę i chęć poprawy swoich działań”
no lol, eseje ala esl - przeciez to zalosne: albo niech graja, albo nie dopuszczac do rosgrywek - to decyzja organizatorow, wolno im
ale eseje ?????????????
luty 13th, 2008 o godzinie 13:41
głodny jestem :/
luty 13th, 2008 o godzinie 13:42
hihi trzeba bylo nie bic botow ffa na speedhacku XD
luty 13th, 2008 o godzinie 13:58
#84 moze chca sie troche posimac z tych co pisze ” nie bede juz haxowal bede gral czsto ,tylko prosze dajcie mi zezwolenie do uczestnictwa :((” :D:D:D :P
luty 13th, 2008 o godzinie 14:09
Odpierdolcie sie od CzuK’a? THX.
luty 13th, 2008 o godzinie 14:28
#88 zgadzam sie, ale niektorzy nie moga sie pogodzic z tym ze Czuk ich odsunął ;]
luty 13th, 2008 o godzinie 14:35
#76 o zgrozo, przeciez zaznaczylem na poczatku, ze porownanie jest przekontrastowane. Kazdy ma prawo do wlasnego zdania. Jesli Tobie pasuje, ze ktos w przyplywie zlosci/bezradnosci czy zrobienia czegos dla hecy siega po haxy to spoko - Twoje prawo, Twoj wybor, ja mam inne. I prosze Cie, nie mierz mnie swoja miarka, bo nic o mnie nie wiesz, a dystansu do niczego nabierac nie musze. Po prostu nie lubie oszustow, pod zadna postacia.
luty 13th, 2008 o godzinie 14:44
Parodia sie z tego robi.
luty 13th, 2008 o godzinie 14:48
#78 Nie chodzi o to, ze ktos nie pogra w KODE5. Sprawa raczej tyczy sie zaslonego dzielenia ludzi na rowni i rowniejsi. Bo to naprawde jest juz kurwa smieszne :).
#88, 89 Podobnie jak wyzej :) sprawa tyczy sie wylacznie lizodupstwa. Bo powiedz mi kurwa jaka jest roznica miedzy adim a wichrem czy syndromem? Obaj wpadli na FFA za bieganie dla zwaly, i dlaczego tez ADi moze grac a oni nie ;o? Nie uwazasz, ze jest to chore ;o?
#81 ahahahah znasz go chociaz, ze go bronisz czy lubisz czasem dupe przylizac? Wpadl za WH tak samo jak WarCry ;o i jaka jest miedzy nimi roznica? Chyba tylko taka, ze kuben przed nickiem ma MYM. Obaj odpalili w oficjalnym meczu. Faktycznie jeszcze jedna roznica miedzy nimi to taka, ze Warcry wrzucil aeq gdzie mial kwadraty a kuben wyszedl z gry, wszedl i odwracal sie od fleszy ktore jeszcze zza sciany nie wypadly ;o.
Co do samego pomyslu moze nawet i fajny. Napewno byloby to jakas przestroga dla ludzi ktorzy jeszcze nie wpadli a sobie haxuja. Niestety tylko wtedy gdyby CzuK byl konsekwentny a tak to coz lipa.
Albo w ogole sie tego nie trzymac i pozwolic grac wszystkim bez wyjatku albo zabronic kazdemu kto odwiedzil bl’a
elo
Ogolnie pomysl moze i fajny napewno jest to przestroga dla niektorych zeby nie haxowac
luty 13th, 2008 o godzinie 14:54
no to roznicy nie ma zadnej miedzy graczami? jeden gra w mym, z ktorym jezdzi po swiecie, a z drugim nikt nie chce grac i jest glupi jak but?
pomysl.
nie znam kubena i co lepsza nie lubie go, ale nie mozesz mowic ze wpadli za to samo i to samo reprezentuja, bo WC jest skonczonym idiota i na jego miejsciu nie robil bym z siebie pajaca piszac tu takie wyrafinowane komentsy, w ogole bym sie nie udzielal gdybym pokazal jakim baranem jestem wrzucajac aeq ze screenami wiedzac o tym ze haxowalem.
luty 13th, 2008 o godzinie 14:56
#93 przekonales mnie hahahah
luty 13th, 2008 o godzinie 15:03
Aha ale to sa Twoje prywatne odczucia do WarCryi’a nie wiem czy go znasz czy nie itd.
Czytaj z zrozumieniem powiedzialem, ze roznica jest miedzy nimi taka, ze kuben gra w MYM jest/byl mistrzem swiata, jezdzi po swiecie i prezentuje sie bdb. Ale czy ja mowie, ze on nie umie grac albo, ze jest takim samym graczem jak WC? Mowie, ze nie ma roznicy miedzy tym jak wpadli. W momencie kiedy wpadl kuben nie bylo jeszcze aeq i zbanowac mozna bylo tylko na podstawie dem.
Dziwi mnie, ze jedno. Mowisz, ze WarCry jest idiota, ktory wrzucil shaxowane aeq. W takim razie powiedz mi kim jest kuben? Skoro odwracal sie od fleszy ktore jeszcze nie wylecialy zza sciany, jebal z AWP przez milimetrowe szparki i idealnie mierzyl z B na brame? Potem sie wypieral az pierdolna sobie etykietke. I tutaj kolejna smieszna sytuacja. Kubenio odrazu zostal unbanned ;o a “zwykli smiertelnicy” ktorzy nie potrafia strzelac hedszotow w grze Counter-strike musza czekac paaaaare miesiecy, a nie zawsze ich esej zostaje przyjety.
CHORY jest taki podzial ludzi, naprawde.
luty 13th, 2008 o godzinie 15:13
#94 idz zrobic klaniq z WCiq - podobnie napierdalacie.
#95 tylko ze WC wpad w 2 minuty - wystraczalo aeq, a sprawa kubena trwala pare dni i ze 20 stron na bordzie.
luty 13th, 2008 o godzinie 15:19
Trudno sie z nim nie zgodzic;p (95)
luty 13th, 2008 o godzinie 15:22
#96 rn?
luty 13th, 2008 o godzinie 15:27
#96 no i co z tego? obaj wpadli na esl proste
luty 13th, 2008 o godzinie 15:30
wc wpad ! :D
luty 13th, 2008 o godzinie 15:32
#95 pewnie i masz racje, ale ja powiem swoje zdanie. Nie znam tak elo zajebiscie Polskiej sceny i nikt z was nie zna mnie. Z tego co wiem Kuben grał w ważnym meczu, po przegranej mapie nie wytrzymał presji i odpalil wuhacza.
Z tego co słyszałem o WarCry’u to mówili że napierdalał nie raz na wh, tylko nikt nie mogl go w tym przylapac. Zaraz pewnie pełno pytań, kto takie coś o nim mówił, powiem tylko że nie jedna osoba.
luty 13th, 2008 o godzinie 15:38
Każdemu trzeba dać szansę, niestety niektórzy nie potrafią jej wykorzystać ;)
luty 13th, 2008 o godzinie 15:40
#01 tak, tak wazny mecz esl 5on5 HAHHA :) skad wiesz ze kuben tylko wtedy odpalil wh? tlumaczyl sie ze odpalil tylko raz , bo gral przeciwko innemu cziterowi reebok | demo …. a moze i wczesneij gral tego nie wie nikt
luty 13th, 2008 o godzinie 15:46
toż to normalnie jak rzeczpospolita szlachecka!
luty 13th, 2008 o godzinie 15:51
Taka jest prawda WC byl jednym z najbardziej kontrowersyjnych graczy. Najbardziej smiesza mnie ludzie ktorzy wypowiadaja sie tutaj negatywnie o WC w ogole go nieznajac. WC prywatnie jest zajebiscie spoko i smiechowym typem. Ty oceniasz go po tym, ze wpadl za haxy i widzisz zachowujesz sie jak gowno. Nikt nie dal Ci prawa zeby go oceniac ;o zwlaszcza, ze w ogole go nieznasz. Sugerujesz sie tym, ze wpadl za haxy. Dlatego nie moge zrozumiec dlaczego wszyscy jedziecie po WC a bronicie kubena ;o. Dlatego, ze on ma mym przed nickiem? I na friendsach ma znajomkUFF z top5 swiat ;o? Jesli juz chcesz kogos osadzac to osadzaj sprawiedliwie. Nie mam zamiaru sie powtarzac 4 razy z rzedu ale zrobie to bo moze niektorzy lapia cos za 4 a moze 5 czy 6 razem.
kuben wpadl za WH, WC wpadl za WH proste? Roznica jakas jest? NIE. Ten haxowal i ten haxowal. Jeden wrzucil aeq z kwadratami a drugi odwracal sie od fleszy ktorych nie mial prawa widziec ;o. Ale wszyscy robia wjazd na WarCry’a a wchodza w dupe kubenowi AHHAHAHA ;o.
CzuK to sie taki selekcjoner robi bo inaczej tego nazwac nie mozna :> inaczej tego nazwac nie mozna. Nie wyklucza graczy na podstawie bl’a tylko wedlug wlasnych upodoban bo jakos kuben i adi moga grac, wiec napewno tego na podstawie bl’a nie robi ;o
luty 13th, 2008 o godzinie 16:04
kto mi dal prawo osadzac ?? a od kiedy takie cos istnieje? czy ja napisalem ze w realu jest nie spoko ziomkiem? moze i jest ale nie ma wiecej jak iq70 wiec do dody raczej mu daleko.
#98 rn? bo kazdy zna twoj nick tylko z czitowania na ffa.
luty 13th, 2008 o godzinie 16:05
Jak to wszystko to czytam, to przypomina mi się:
http://pl.youtube.com/watch?v=_MF3hZTYTsU
Nie mam więcej pytań :P
luty 13th, 2008 o godzinie 16:26
#106 Wiesz chociaz jak wyglada cala sytuacja czy gadasz aby gadac? Chociaz jesli mowisz, ze wpadl za haxowanie to widac, ze jednak nie wiesz ocb -_^.
Czemu sadzisz ze WC nie ma wiecej niz 70iq? Bo wrzucil aeq na ktorym byly screeny z kwadracikami?
A co powiesz o kubenie? Wiedzial, ze haxowal a jednak wrzucil demko ;o?
luty 13th, 2008 o godzinie 16:27
Hard przeciez kuben zostal odbanowany przez CzuK’a, ktory zaraz po tym odszedl z ESL.
Szkoda, ze nie masz nawet na tyle odwagi, zeby ujawnic swoja prawdziwa tozsamosc grandpa.. Widocznie jestes tylko kolejna ciota, ktora w dupie byla i gowno widziala.
luty 13th, 2008 o godzinie 16:31
to dokladnie taki sam czlowiek jak ty, jestem w internecie i moge byc anonimowy.
btw. gdybys wiedzial kim jestem to co by ci to dalo?
#08 z tym demem i aeq przeczytaj wyzej nie bede ci tego samego tlumaczyc 3 raz.
luty 13th, 2008 o godzinie 16:36
spoko wiekszosc graczy co grala kiedys na haxach jakies pojedyncze glupie mecze 10lat temu spoko. Ale bez przesady jak lesiu ktory jest banowany co 2 miesiace na roznych nickach oraz osoby ktore haxowaly w innych wysoko postawionych turniejach czy eliminacjach
luty 13th, 2008 o godzinie 16:38
ban na ryj i tyle, Fx ftw.
luty 13th, 2008 o godzinie 16:43
ths co do lesia tu sie z Toba zgadzam w 100%. Sa ludzie co wpadli raz przez glupote. Na jakich smiesznych ffa itd ale lesio nie odpala cs’a bez haxow ;d. Ostatnio gadalem z jakims tam adminem w ESL’u to typ mial bana za haxy, odbanowali go. Jeszcze tego samego dnia zagral ESL’a i znowu wpadl :D. Pozniej napisal esej, odbanowali go i podobnie jak wtedy odrazu wpadl na pierwszym ESL’u :D. Nie mowie o nim bo jego przypadek jest raczej beznadziejny ;d. Ale ludzie ktorzy wpadli przez glupote, chec polatania z kosa po FFA albo odpalili sobie w ESL to czy to jest powod aby odsuwac ich od turniejow? Przeciez jesli bedzie haxowal na KODE5 to sa od tego ludzie i jest board ktory napewno w niepewnych sytuacjach co do czystosci gry wszystko wyjasni.
Ale co ma wspolnego bycie zlapanym na FFA za wh z ligowymi czy turniejowymi meczami to nie wiem.
Jak widac nawet najlepsi lubia sobie beke pokrecic strzelajac glowe przez 4sciany 4fun
luty 13th, 2008 o godzinie 16:46
a i tam kolego ktory uwazasz, ze WarCry’a iq nie przekracza 70 bo wrzucil shaxowane aeq.
http://pl.youtube.com/watch?v=j-nl7ETPhJE - Prosze Cie bardzo, demko kubena. WarCry jest idiota bo wrzucil aeq co nie? A kuben jest wporzadku chociaz wrzucil takie demko -_^ pasmo odwracania sie od fleszy i nakurwiania, celowania przez sciany
luty 13th, 2008 o godzinie 17:20
a ty dalej z tymi fleszami kolego -_- zmien juz ta plyte.
luty 13th, 2008 o godzinie 17:21
HARDOWNAGE respekt plus
luty 13th, 2008 o godzinie 17:29
to skoncz jebac glupoty
luty 13th, 2008 o godzinie 18:04
#06 jeszcze napisz mi z jakiego ffa
luty 13th, 2008 o godzinie 18:19
#118 a skad ja moge wiedziec? napisalem przeciez ze jestes cziterem z ffa i stad niektorzy cie znaja.
luty 13th, 2008 o godzinie 18:21
widzisz nawet sytuacji nie znasz :D
luty 13th, 2008 o godzinie 18:23
Hahah wszyscy co tak bronią warkraja i najeżdżają na kubena - chyba zapomnieliście o tym, że kuben odpalił jak grał z team.internet (aka team.buty) w składzie którego były takie *gwiazdy* jak d3m0ol!ti0_oN~ :-(
luty 13th, 2008 o godzinie 18:26
#120 no wlasnie widze, nie znam sytuacji - a ciebie znam tylko z tego ze czitowales na ffa, przykre.
luty 13th, 2008 o godzinie 18:30
ale mnie nawet nikt nie zlapal na ffa wiec dziwne zebym byl z tego znany :c
luty 13th, 2008 o godzinie 18:38
Widzisz, Warkraja też nikt nie złapał. Każdy mówił że czituje, ale z demek nic nie wynikało (bo się chłopak krył - lata praktyki). Dopiero sam się złapał. :-) A taki kuben? Wrzucił demko i zabił pół sceny śmiechem - tak nieumiejętnie czitować może tylko “czitek-pierwszak”. Wcale nie trzeba dowodów. Tu trzeba rozumu. I CzuK go ma. :-)
luty 13th, 2008 o godzinie 18:46
Tak, 3/4 boarda pisalo, ze jest czysty, a sam kuben przez pare miesiecy nie chcial sie przyznac. Breszka (wlasciciel boardowej blacklisty) zagrozil, ze po jego dodaniu zlikwiduje bl.
Niezle sie musialem kryc przez te pare lat, ze tylko raz przed “wpadka” bylem na boardzie.
luty 13th, 2008 o godzinie 18:54
teraz to sie nazywa ‘wpadka’ - profesjonalnie.
wpadke to mozesz miec jak ci guma peknie.
luty 13th, 2008 o godzinie 19:19
3/4 borda wylizałoby mu odbyt za autograf. :-/ Wszak to była druga drużyna w Polsce w tamtym czasie i każdy myślał, że żeby z tim.internet wygrać to nie trzeba się wcale wysilać. :-)
A Ty haxowałeś jak dzika świnia. Po chuj się zapierasz i robisz z ludzi idiotów? (tych którzy nimi nie są)
luty 13th, 2008 o godzinie 19:39
a po chuj ten temat?
luty 13th, 2008 o godzinie 19:45
A po chuj ta strona? BO LUDZIE LUBIĄ SOBIE POGADAĆ NA FEJKU!
luty 13th, 2008 o godzinie 21:20
heh :D teraz mi się przypomniało jak poznałem lesia a.k.a WS :D grałem wtedy chyba pół roku czy tam rok w csa, ledwo co z lana (pingu 300) się przeniosłem na neostradę i grałem z lesiakiem 1on1 na nuke :D ja w terro on w ct wchodził na drabine na górny ja wchodziłem po cichu domkiem na ducku i dostawałem buły bez zooma przez domek :D pytałem: jak?! a on że ma najdroższe słuchawki jakie są i słyszy nawet na ducku i że zarabia pieniądze grając w Holandii w csa :D
W sumie tak sobie sobie teraz myślę, powinni dopuścić do gry każdego, ja po incydencie z WC też od razu go skreśliłem, ale na lanie pokazał że umie grać, wichra nie znam ale z tego co tu czytam został zbanowany na FFA, Adi chyba też… po prostu mogli by zaostrzyć środki bezpieczeństwa (:D) i zrobić obowiązkowe AEQ, demka, screeny SG, itp… może to coś da, takie moje zdanie, pzdr
luty 13th, 2008 o godzinie 21:30
#109 Sory ale chyba mylisz fakty bo kuben byl odbanownywany za mojej posady jako Game Dev ;) Co prawda CzuK zdjal mu “Blokade” po napisanym eseju (wszyscy admini podejmowali wspolnie decyzje czy zdjac mu bana czy nie - wiec nie byla to tylko i wylacznie decyzja CzuK’a). Zdjal blokade ale nie zredukowal pp z 12 na 7 (12pp nadal jest banem), ja zredukowalem pp, niemcy mu zalozyli spowrotem bana na drugi dzien. Po paru dniach niemcy zdjeli bana z racji tego, ze Polscy admini przyjeli jego esej ;) Tak to mniej wiecej wygladalo.
luty 13th, 2008 o godzinie 22:29
Dobra ogolnie nvm :) czuk tak zrobi i tak zamoty, ze ADi i kuben beda mogli a reszte wykluczy mowiac “nie chcesz nie graj” na bank tak bedzie :) i chyba nie ma co to ciagnac bo co zrobi czuk dla mnie jest jasne :) a zreszta komenty nic tu nie zmienia
Pozdroo
luty 13th, 2008 o godzinie 22:34
Primo. to ja do tej pory nie dostałem od jaśnie pana czuka jakichkolwiek dowodów w postaci rozpisanych akcji z tamtego meczu, ale rozumiem że on jest wyrocznią polskiej sceny, nie mnie, takiemu chłopu pańszczyźnianemu, polemizowac.
Secundo. Czy to lesie, hollowmany, czy inne kubeny, cheater powinien byc cheaterem, bez wzgledu na klan. Ale juz niejednokrotnie zostało udowodnione że równości na scenie nie ma, a kontakty układziki przeważają nad racjonalnym myśleniem. Co do obrońców anorektyka bulimika - skoro Wasz bóg jest taki wspaniały, po chuj włączał?
Finito - jebac tą grę i oligarchów polskiej sceny :D.
luty 13th, 2008 o godzinie 23:18
malo kiedy sie z Toba zgadzam ale teraz zgadzam sie z Toba w kurwa 1000000000000000%
luty 13th, 2008 o godzinie 23:28
Jaka jest roznica miedzy Warcrayem,a kubenem? Obaj wlaczyli haxy,a to ze Dawid nie gral w PGS chyba nie jest wyznacznikiem rownosci miedzy nimi? Czyzby ukladziki? Albo kazdy z BL moze grac,nawet najgorszy hax albo nikt. Bezsensu jest zezwalanie gry jednej osobie,poniewaz “ja lubie” lub “jest znana”. Chuj do tego kim kto jest i gdzie gral,wazne jest to ze gral na haxach. Teraz mozecie mnie nawyzywac i tak chuj mnie to obchodzi.
luty 14th, 2008 o godzinie 00:43
Rajt
luty 14th, 2008 o godzinie 10:11
#135 proste.
luty 14th, 2008 o godzinie 18:28
You can stand under my umbrella
ella
ella
e
e
e
under my ubrella
luty 14th, 2008 o godzinie 22:06
tyle halasu o nic
luty 14th, 2008 o godzinie 23:29
Tyle hałasu bo niektórzy nie zagrają. Ogółem to prawie gratuluje pomysłu.
luty 15th, 2008 o godzinie 17:25
pozatym WarCry ma bana na bordzie :-(
http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=81589
B@NUJ GO NA ESPMANIA!!!
luty 18th, 2008 o godzinie 18:26
Ale zgłoszenie kazi0ku, w którym gra WarCry zostało zaakceptowane. O co kaman?
luty 18th, 2008 o godzinie 18:49
Nie twoj interes.