BMW jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce podjęła współpracę z siecią reklamową IGA Worldwide. Kampania reklamowa, która wystartowała 12 września w grach komputerowych, promuje BMW serii 3. Publikacja reklam dynamicznych w takich grach jak Trackmania, Test Drive Unlimited, Colin McRae: DiRT, Race Driver Grid potrwa przez miesiąc, do 12 października.
„Działania reklamowe podjęte przez BMW obrazują stopniowe przekonywanie się producentów i usługodawców do nowej, a dynamicznie rozwijającej się, formy reklamowej jaką jest in-game advertising (IGA). Obiecujące staje się szczególnie to, że działania prowadzone są dla tak mocnej marki motoryzacyjnej jaką jest BMW, mamy nadzieję, że jako prekursor BMW wskaże drogę innym producentom, także z sektorów FMCG, odzieży czy także motoryzacji.” – mówi Jacek Jankowski CEO AdAction.
Reklama dynamiczna w grach – in-game advertasing, jest obok advergamingu oraz Product Placement jest podstawową formą reklamy z wykorzystaniem rozrywki elektronicznej – czyli gier. Jako nowa forma reklamowa jest porównywane do hybrydy reklamy outdoor i internetowej, czerpiąc z form ulicznych swoje kształty i miejsce publikacji, ściany, billboardy wirtualnych ulic, a z reklamy internetowej sposób zliczania, publikacji oraz targetowania (geolokalizacja, dni, godziny publikacji).
Kampania została zrealizowana przez AdAction multichannel e-ntertainment na zlecenie agencję interaktywnej Hypermedia. W dalszej części niusa możecie zobaczyć film i parę screenów oraz pobrać spakowaną całość (370 MB).
Colin McRae: DiRT
Race WTCC
Test Drive Unlimited
właśnie grałem w TMN i kurcze felek miałem zdziwko ;p
teraz juz wiem o co chodzi, fajna jest taka reklama
Ano, ano :-).
Radek > popracuj nad zakrętami, bo za bardzo ścinasz :/ :D
Taa :P.
Parę dodatkowych screenów:
http://www.espp.pl/img/470/
http://www.espp.pl/img/471/
http://www.espp.pl/img/472/
http://www.espp.pl/img/473/
http://www.espp.pl/img/474/
http://www.espp.pl/img/475/
http://www.espp.pl/img/476/
http://www.espp.pl/img/477/
Fajnie komus tnie ;]
[...] kolejna kampania reklamowa po Kode5 Polska i BMW, która powstała w naszym kraju. Poniżej krótki filmik gdzie możemy zobaczyć reklamę [...]
[...] polski reklamodawca (po BMW i Radio ESKA) zdecydował się na promowanie swoich produktów poprzez gry komputerowe/wideo. Tym [...]
[...] polski reklamodawca (po BMW i Radio ESKA) zdecydował się na promowanie swoich produktów poprzez gry komputerowe/wideo. Tym [...]
Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.