Od kilku dni trwa “istna wrzawa” na nowe dziecko twórców CSPromod – Beta 1.04. Plik instalacyjny można pobrać dosłownie zewsząd (zobacz listę linków). Ale jaki jest nowy CSPromod? Serwis drużyny SK-Gaming przepytał czołowych graczy sceny Counter-Strike’a 1.6, co sądzą na temat nowej wersji promoda. Na pytania odpowiadali między innymi gob b z mousesports, R!Go z oXmoze czy natu z Soltec. Fragment poniżej:
“I didn’t like it very much. The game feeling is more source than 1.6 even though I like many little details about the game. For example that you can see how much money your mates have. I don’t think the game can overthrow 1.6 but maybe it will be an alternative to source but since I only play 1.6, I don’t have much insight on that.” – gob b
Całość do przeczytania w tym miejscu. Warto również dodać, że serwery CSPromod Beta 1.04 pojawiły się w ofercie GamesNet‘u. Jeden z publicznych serwerów dostępny jest pod adresem: 92.43.114.164:27035 CSPromod BETA 1.04 @ GamesNet.pl [PL].
opierdalali sie przy robieniu tej gry i wyszedl sors w innej grafice, mi wogole nie przypomina 1.6
to mial byc sors z elementami 1.6 ale nie wiem jak to wyszlo, bo nie gralem .
Z tym hajsem dobra opcja.
Najgorsze jest że nie ma pięknego jebnięcia na plecy po strzeleniu hsa tylko osunięcie się na ziemię jak kukła wypełniona ryżem -_____-
apropo tego osuniecia sie i biegania :
http://www.youtube.com/watch?v=xTBOygU-_R8
na samym koncu pokazuja jak bedzie zachowywal sie model po dostaniu kulki w glowe :)
jebniecie bedzie ;d dla mnie spoko tylko niech movement poprawia bo poki co takie ch*j wi co – za bardzo source’owe ;f
ogolnie fajnie sie gra :P tyle ze 1.6 nie przebije :D hehehe
w 1.05 ma być zmieniony movement i modele z 1.6
o movemencie nie slyszalem ze od 1.05 ma byc zmieniony natomiast o modelach a i owszem :f skad masz takie info co do movementu? podaj linka
wszystkie animacje postaci maja byc z 1.6, tak wiec mozna zalozyc, ze movement takze, tak mi sie wydaje :>
czekam na 1.o5, jak na razie szajs.
Minusy:
- zmiana dźwięków broni (powinni dać identyczne jak w 1.6)
- zmiana dźwięków chodzenia na poszczególnych miejscach na mapie (np. zmiana na nuke – dach)
- mapy są lekko nie dopracowane (np. na d2 patrząc z okna kucając widzimy całe wejście od terro, podobnie na bs’ie A, patrząc z pochylni na gale, odkryty jest od połowy nasz model.
- nie idzie zrobić poprawnie bh
- do tego duckowanie nie działa co odbiera grze dynamizmu
- wydaje mi się, ale modele broni są delikatnie za małe
- no i te modele postaci (jak wrzucą takie jak w 1.6 tylko lekko podrasowane to będzie elegancko)
Plusy:
- grafika
- HUD mi się podoba i ten pomysł z wizerunkiem death and live graczy, nie trzeba już taba wciskać
- TAB też mi się podoba, parę dodatkowych informacji (np. kasa – drużyna nie musi już pisać typu 3.4)
- radar bardzo fajny i czytelny, dokładniej można określić położenie gracza z naszej drużyny
- menu itp. to wiadomo
- brakuje tylko nowych map de_
Pewnie coś więcej, ale jakoś nie mam pomysłów….
“- do tego duckowanie nie działa co odbiera grze dynamizmu”
to jest chyba plus
W niedzielę mi 10 minut biegania FFA wystarczyło, żeby się zrazić.
Fikuśne mapy, garbate modele gorsze od tych z PacMan-a i dźwięki niczym w łodzi podwodnej, czyli ogólnie to samo co w CS:S. Zobaczymy czy 1.05 uratuje projekt. Tak czy siak imo lipa, że premierę zrobili przy 1.04, bo teraz już mało kto wróci sprawdzić 1.05.
mnie się podoba : )
większość ludzi skreśla csp bo musi dokupić cs:s. i dlatego sceptycznie do tego podchodzi. Jak dla mnie – csp idzie w dobrym kierunku. Może jeszcze 1.04 nie przyniesie rewolucji. ale kto wie jak będzie z 1.05 :)
Strasznie powoli zmierzają w dobrym kierunku. Do tego co wymieniliście jeszcze bym dodał celownik z 1.6 ten oryginalny mnie denerwuje
http://www.portfolio.esmetic.pl/galleries/strony_internetowe/blacklisted.jpg
Czuk ile za projekt? : D
Pytaj się tego, który zamówił :P
Tak btw. żeby go odpalić trzeba mieć HL2/CS:S na Steamie?
tak, trzeba miec CS:S
Nie no bosko… Zanim zrobią (o ile w ogóle się uda) tego cs 1.6 na silniku source to już wyjdzie hl3… ogólnie pomysł nie ma żadnych szans powodzenia. Gdyby pro mode (finalny) wyszedł pół roku po premierze hl2 to ok, może scena by się przerzuciła… może na dużych imprezach zawodowcy graliby w pro mode… Teraz trochę za późno… i tak scena nie przejdzie.
Zresztą nie widzę sensu robienia tego pro… jak ktoś chcę pograć w cs to odpali 1.6 jak w coś innego to np. mw2… świat nie może stać w miejscu.
przypomnijcie sobie co bylo jak wszyscy grali w 1.5, kazdy z moich znajomych (ja tez) zapieral sie z nie ruszy 1.6 bo to badziewie, a teraz kazdy w to gra..
tylko, że wtedy nie było wyboru; tu jest.
IMO zależy wszystko od tego ile czasu zajmie im wykończenie projektu oraz jak to przyjmą organizatorzy turniejów.
Po oficjalnym wydaniu gry twórcy imprez zadecydują, czy tytuł ten może być porównywalnie widowiskowy i „do sprzedania” jak 1.6. Jeśli tak to profesjonalni gracze mimo woli będą musieli zmienić platformę (no chyba, że gra będzie tak skopana i randomowa).
Z drugiej strony nikt nie będzie czekał wieków na wydanie gry, która miała ukazać się już dawno, dawno temu, więc kolejna beta powinna ukazać się w przeciągu 1-2 miesięcy inaczej wszyscy o tym projekcie zapomną.
@mrk >> 1-2 miesięcy? Kpina. Następny update nie powinien zająć im więcej niż 3 tygodnie (jeśli tylko mają zmienić modele, animacje i movement) Czas ich goni i jest na wagę złota – teraz kiedy wydali już do ściągnięcia tą wersję 1.04b. Gdyby nadal było wszystko pokazywane screenami i filmikami z youtube może byłoby większe pier****cie!
O samym sukcesie może zadecydować kilkanaście bardzo ciekawych rzeczy, przede wszystkim musi się grać podobnie jak w 1.6 od wyglądu map, poprzez dźwięki modele, bh, ducki i inne tego typu rzeczy oraz oczywiście przejście wszystkich prosów na nową platformę a co z tym związane turnieje (chyba nic nowego nie odkryłem). Jednak, nie wiem czy czytaliście te wszystkie informacje które zamieszcza ALBA na forum, z procentowym wskaźnikiem ukończonych prac…
Bardzo dużo fajnych rzeczy, m.in.
- Broadcasting/cspTV
- In-game IRC client design.
Oczywiście takie rzeczy mogą się dla was wydawać śmieszne, niepotrzebne. Bardzo mnie ciekawi ten Broadcasting – czy to będzie robione z myślą o puszczaniu gry streamem czy może po prostu to coś w postaci HLTV będzie. Fajnie z ich strony jakby zrobili jakiś system streamingowy tak jak to jest na np WCG czy było na ESWC z dodatkowymi informacjami takimi jak HP – myślę, że maógłby to być jakiś tam plus do przyciągnięcia organizatorów jeśli chodzi o robienie turniejów.
IMO zmierza wszystko w dobrą stronę. Od CSP Team wszystko zależy – teraz liczy się tylko czas w jakim zaczną wychodzić nowe updatey.
@up niby tak, ale uważasz, że pros, który gra w source te kilka lat przerzuci się na coś na wzór 1.6 z inną fizyką etc ? Wątpię. Ewentualnie mogą przyciągnąć graczy 1.6, bo póki co moi znajomi z sorsa nie testują modyfikacji, a z 1.6 owszem.
http://www.sk-gaming.com/content/28315-More_CS_Promod_opinions_from_bit_cArn_Xizt
zmx, nie prawda… procz “prawdziwych” prosow z sourca (mtw osiribash, całe db aktualne), ogromna rzesza ludzi z css testuje CSP… fakt, że wiekszosc osob narzeka,ale prawda taka, że jeśli 1.6 zdecyduje sie przejść, to wtedy dla swojego dobra przejdzie i cała scena, gwarantuje…
msn: http://www.youtube.com/watch?v=xTBOygU-_R8
zmx: zdziwiłbyś się, spora rzesza przynajmniej polskich graczy chwali sobie promoda
#zmx
Sporo graczy ze sceny CSSource grało przez pewien okres w Promoda. Niestety gra jest jeszcze nie dorobiona, więc opinie były raczej sceptyczne. W sumie teraz większość czeka na wersje 1.05, czyli nowe modele i animacje oraz poprawienie wszystkich bugów, które wyłapali gracze i napisali o tym raport na oficjalnym forum Promoda.
http://www.youtube.com/watch?v=ACBSbIlrVBk
Generalnie to najgorsze są skany, można skanować prawie wszystko, często można dostać kask stojąc na nuke na dworzu w hangarze od typa skanującego kurnik (ściana kurnika > wentyl > ściana hangaru).
Trochę wolny movement, i wredny netcode, dający ludziom z niskim pingiem ogromną przewagę :)
no nie może być! teraz w dodatku nie dość, że bedziecie musieli sobie kupić konta CS:S, to jeszcze dobre internety.. MASAKRA, !!!!!!!!!!
@mrk sam czekam na 1.05, 1.04 na razie nie testuję bo nie chce mi się ściągać sorsa :/
a jak z fpsami?
z FPS to jak z Source, raz przy 5 modelach masz 300 fps i nagle nie wiadomo czemu spadek do 50.
Najgorzej fpsy wciąga inferno, ale to na domyślnym cfg.
“zmx [05/02/2010, godz. 12:38]
@up niby tak, ale uważasz, że pros, który gra w source te kilka lat przerzuci się na coś na wzór 1.6 z inną fizyką etc ? Wątpię. Ewentualnie mogą przyciągnąć graczy 1.6, bo póki co moi znajomi z sorsa nie testują modyfikacji, a z 1.6 owszem.”
Wręcz przeciwnie, wątpię, że się nie przerzucą. CSS ma problem w postaci braku turniejów na poziomie 1.6. Na ESL mamy co prawda EMS, ale bez jaj te 4k euro w EMS css to przy hajcie EM 1.6 drobne. Podobnie EPSy. Niby tam gdzie EPS jest, jest też css, ale kasa prawie w każdym przypadku mniejsza (mniej lub bardziej) niż dla 1.6
W ESEA są rozgrywki css, ale też z mniejszym hajsem niż 1.6. Lanów w css w eu jest parę. LAN79, iSeries, MAXLAN, TeX etc, ale ilość nie powala. Nagrody w sumie też niezbyt wielkie (średnio koło 3-6k euro), no może pomijając te 10k euro na TeX.
W zasadzie to po zamknięciu CGS nie ma dla css jakiś super turniejów, które motywowałyby czołówkę do poświęcania takiej ilości czasu jaką poświęcają czołowe teamy z 1.6 przed turniejami o wielką stawkę. Dlatego jeśli promod się ładnie przyjmie (turnieje) to masa osób z css zacznie przechodzić, zwłaszcza, że perspektywy przed promodem są spore (o ile dev team podoła wyzwaniu). Ponadto większość topu z css wywodzi się z 1.6, albo w 1.6 grali krócej lub dłużej, więc oporu przy przechodzeniu nie powinno być wielkiego.
Widać mamy różnych znajomych, z tego co patrzyłem to jakieś 90% tego topu sorsowego polskiego co mam na steamie (a mam większość z teamow ktore na lanach były w top4) grało w promoda krócej lub dłużej.
Kończąc dodam, że wyjątkowo podoba mi się idea promoda. Odskoczenie nieco od Valve powinno wyjść tylko na zdrowie (nad legendarnym cs2 nie ma co płakać, bo pewnie byłby równie przydatny w esporcie jak cod mw2, w końcu wpływy od niedzielnych graczy i pub herosów to ~95% wpływów firm robiących gry). Podoba mi się, że większość dobrych graczy z 1.6 nie skreśla promoda na tym etapie (co w sumie jest głupotą, zwłaszcza na tle tego ilu niedoróbek wersji 1.04 była świadoma ekipa od promoda już w chwili premiery 1.04).
Żeby nie było, że piszę rzeczy z dupy wzięte, to graczy css znam dobrze. W końcu jestem head adminem css na esl.
@up
LANSIK!
Brovar dobrze prawi! Polejmy mu.
Ps. Idziemy dziś znów karać szwedów na pingu 5? :D
na twoim dedyku headdEr?:D
ee to chujnia, jak w 1.6 w akcji czesto mi ze 100 spadaja to nie ma co nawet tego promoda odpalac ;d
@sadzik
Niee, mój gubi ticka :) Ale kumpel ma z niemiec serwer, pingi 30 – 40.
ja to widzę jeszcze jeden zajebiście ważny fakt :D – nie wiem jak wygląda scena KODZIARZY i prufiarzy w CSS ale w 1.6 to top 10 polskich mixów grających mr15, którzy przegrywają tylko między sobą, nawet loord i kuben nie dają sobie rady, w sumie są za ciency na graczy z kontami 2009 czy 2010 :) >>> http://www.esl.eu/pl/cs/5on5/mr15/ladder/match/17268652/
wracając do tematu, może zmniejszy się ilość tych pederastów i matkojebców z kodami ;x – oby!
king person sendin LeSzMaN CiNiMiNiS H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H@H O K U R W A
SAME ZNANE TWARZE, dlatego od pol roku nie gram w tej gownianej internetowej lidze :D
caZZ procentowo pewnie podobnie jak w 1.6
Staram się zbanować możliwie najwięcej chwastów, a że sekcja pl css mniejsza jest niż 1.6 więc chyba łatwiej to kontrolować (chociaż zapewne kilku dopalonych jeszcze krąży na wolności, no ale każdy w końcu wpadnie).
nie no bk choć i tak turbana z ekipą nikt na necie nie zbije nie ma bata
jak nie? ;o http://www.esl.eu/pl/cs/5on5/mr15/ladder/match/17279731/
jeszcze merdoc gral :D beka
ta, oni mogą przegrywać tylko między sobą ;) aeq śmiech na sali. Może właśnie PROMOD bedzie mial w sobie cos takiego co bedzie rozwiazaniem, przynajmniej w wiekszosci przypadkow.
Haha śmiechowo, w tym cupie promoda w 2on2 jakieś 2 netowe typy pokonały Turcję.css w 2on2 :O
Pewnie proofiki do AEQ i już na to są…
Patrzcie http://www.esl.eu/eu/csp/2on2/oc_beta1_04/match/17283173/
A to team: http://www.esl.eu/eu/csp/team/1296804/
GG
Nie wiem jak w 1.6, ale w css turcja to poziom hmmmm… niziutki. Więc nie dziwie się, że ktoś z 1.6 ich wciągnął nosem w promodzie, który mapy i rcoil ma z 1.6 (nawet jeśli nie jest to idealna kopia to i tak daaaaalece bliżej 1.6 niż sorsowi).
Ej, ja wygrałem z turbanem w ESL. Jestem fajny?:D
ta czuk jestes fajny ale wroc na bl ka ?
Nu ka!
wzit
wyjazd z tym pedalskim wzit z serwisów esportowych, k ?
Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.