Aktualne: EM#4 European Championship Było: WEM 2009 Liga: EM#4 Inne: Plotki Join
CyberTV: BS7 i ham przed DH Summer 2009
11 czerwiec 2009 11:57 - Kategoria Counter-Strike, Wywiad - barciu

Już za kilka godzin odświeżony skład BenQ DELTAeSPORTS.COM wyruszy w daleką podróż do Szwecji, gdzie w najbliższy weekend będzie walczyć w kwalifikacjach do głównego turnieju DreamHack Jönköping Summer 2009. Tuż przed wylotem jeden z członków załogi portalu Cybersport.pl, popularny Piotr “neqs” Lipski postanowił przepytać dwójkę reprezentantów wyżej wymienionej formacji, hama oraz BS7. Materiał jest naprawdę interesujący, gorąco polecam ,-).

Chłopaki opowiadają między innymi o swojej formie, o oczekiwaniach ze strony zarządu organizacji oraz o wrażeniach po świetnym turnieju lanowym w Białymstoku (EGU 2009 :D). Ponadto utalentowany BS7 ujawnia, kto przyczynił się do tego, że w tak krótkim czasie poczynił on tak ogromne postępy. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam miłego seansu! ,-)

Koniecznie zagraj:

Komentarze: 190 (dodaj nowy)

hazardzista [11/06/2009, godz. 12:14]

Bardzo dobry wywiad, mam nadzieje, ze chlopaki sobie poradza :)
BS7 dobrze sie rozwija :)


destru [11/06/2009, godz. 12:28]

haha:d

mlody, kuzwa, skad ty sie wziales? ;d


bebprogamer [11/06/2009, godz. 12:30]

bs7 ma wpi…dol na lanie


LAZZAROV [11/06/2009, godz. 12:30]

“Skąd Ty się wziąłeś ?”

:D


microon [11/06/2009, godz. 12:34]

bardziej “Skąd Ty mieszkasz?” “)
wporzo wywiad…


eng [11/06/2009, godz. 12:36]

trafilo sie slepej kurze ziarno.


cleveR [11/06/2009, godz. 12:41]

spoko ziomeczek z tego bsa hiehie


zmx [11/06/2009, godz. 12:58]

bs7 dobijaj do zAAz :D


dominikk [11/06/2009, godz. 13:18]

trochę się wysłowić nie umiał :P


barciu [11/06/2009, godz. 13:22]

Czepiasz się :D.


DUq [11/06/2009, godz. 13:23]

- Ile zarabiałeś w PGSie?
- Chyba Raczej nie mogę powiedzieć.
[...]
- 150?
- Tak.


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 13:23]

no bo ty bys lepiej powiedziau smieciuwerze….150 zloty sory za tyle to okularow nawet nie kupi


Alkohochlik [11/06/2009, godz. 13:33]

@up a ty ile dostajesz za granie w komputer?


FOMFNY [11/06/2009, godz. 13:35]

Wiecie, 150zł wystarcza na pokrycie kosztów związanych z internetem i użyciem prądu. Więc chyba nie tak źle.


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 13:48]

@alkocholik powiedzmy ze nie zarabiam na grze w komputer,ale w netii bede dostawac okolo 10 klockow,co wy o takiej pracy w polsce mozecie pomarzyc:)


fachowiec [11/06/2009, godz. 13:58]

Ja jak zostanę Prawnikiem to te Twoje 10 klocków z Netii będę wydawać co miesiąc na zabawy :)


dboss [11/06/2009, godz. 14:06]

radzio, a Tobie wystarcza na oplacenie netu i pradu z prowadzenia tego serwisu gamingowego ? : D ema


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 14:07]

ok dodaj ze mam 18 lat ,bez doswiadczenia moja 2 praca?!Wiec narazie mozesz mi….wzittttttt sOSITTTTT.Wiesz a jak ja zostane koszykarzem co bedzie?:)


DUq [11/06/2009, godz. 14:10]

no co będzie, 3 liga i 400zł/msc


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 14:11]

znasz mnie? NIE,wiec wzitttttttt 3 liga to byla w juniorach xD


FOMFNY [11/06/2009, godz. 14:25]

dboss – na szczęście nie muszę płacić :D.


LAZZAROV [11/06/2009, godz. 14:27]

Biohazard to przecież drugi Majkel Jordan, rzuca piłkę w kosz i zarabia 100k za osobiste kk ?! Jak mu nie wyjdzie to czeka ciepła posada w netii gdzie bedzie dzwonic do ludzi czy są zadowoleni z usług operatora , na koniec doda wziiiit i kasa leci !


magiol [11/06/2009, godz. 14:38]

@DANIELq : Prosze cię daniel, bedziesz miał max 2 kafle miesiecznie i to jeszcze robiłac pałe szefowi :D WEZ SIĘ OBUDZ ZIOOMEK :D

@ENG : ale z ciebie zazdrośnik :D


Alkohochlik [11/06/2009, godz. 14:43]

BIOafterUNBAN koorwa wiecej kozacz, dopisz jeszcze ze w spadku po starym dostałeś milion dolarów, będziesz koszykarzem i zarabiasz 50 kafli z punkt, ale do tego jesteś jeszcze cisniesz w golfa i też jesteś niedowyj3bania, i trzepiesz grooba kase. A w między czasie między treningami, co ja mowie jesteś tak dobry, że nie musisz już trenować, chodzisz do pracy, lizać dupe klientom NETII. GRATULUJEMY!!! Ciśnij tam dalej w życiu.

Krótko mówiąc po Twoim stylu pisania, można odnieść wrażenie, iz masz 16 lat. I to maksymalnie. :>


bear [11/06/2009, godz. 15:00]

Rozwinie sie jak joolz i odejdzie :D


barciu [11/06/2009, godz. 15:07]

Gdybyście mieli możliwość gry dla PGS’u i moglibyście przy tym dostawać choćby te 150zł, to napewno skorzystalibyście z tego ,-).

Pamiętajcie, że kilka miesięcy temu bs7 strzelał sobie eslq z byle kim.


kemoiz [11/06/2009, godz. 15:13]

ja bym nie skorzystal ;-) Ale to kwestia wieku imo. dla kogos kto jeszcze sie uczy (nie mowie o studiowaniu) to takie fajne dodatkowe kieszonkowe.


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 15:26]

widzisz a Ty jestes alkocholikiem,spadam na tre siemanko wzitttt


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 15:28]

aha magiol 2 kola max,ale to nie jest praca na godziny tylko na ilosc sprzedanych dildosow,wiec wtf ziomboy ziomek,a chce wierzyc w to


zmx [11/06/2009, godz. 15:41]

Hahah BIO żałosny jesteś wzitttt


magiol [11/06/2009, godz. 15:41]

@daniel : spoko możesz wierzyć, tylko że w życiu szybciej spadnie na ciebie gówniany deszcz, niż miesięczny PO MATURZE zarobisz 10k zł na miecha

JOŁ :D


Alkohochlik [11/06/2009, godz. 15:45]

BIOafterUNBAN tak, jesteś teraz i-netowym kozakiem. Dostałeś właśnie +5 do skilla! GJ!


Milt [11/06/2009, godz. 16:35]

kazdy z was gra i chu… z tego ma. On gra, dostaje cos, jedzie gdzies a wy pierd… ze rumum w dupie ma wiecej ;] macie kosz wafli a najwiecej komentujecie i mlodego krytykujecie


Insekt [11/06/2009, godz. 16:47]

jacek, ale przyznaj ze 150 to jest kpina troche.


eng [11/06/2009, godz. 16:49]

@barciu strzelal eslq z byle kim bo sam byl byle kim, imo to wiekszosc top esla wtedy mogla byc na jego miejscu, a mu po prostu spadl milt z nieba :D no a gre traktujac jak cos wiecej niz zabawe i nie skorzystac z ofert dolaczenia do lepszych polskich teamow to by byla glupota


eng [11/06/2009, godz. 16:51]

a odnoszac sie do pensji, zapewne chodzi teraz dopiero do 1 technikum, wiec zanim pojdzie do roboty to jakies 2-3 lata, teraz nie musial biegac za ulotkami bo dostawal hajs za granie, skąpo ale jest :d


fachowiec [11/06/2009, godz. 17:13]

BARCIU odnośnie grania z byle kim jak to sam napisałeś to sorry ale nadal gra z byle kim :D


dyb [11/06/2009, godz. 17:32]

BIOafterUNBAN w jakim dziale w netii bedziesz tyle zarabial w takim wieku?
ogolnie to tu 90 osob zwolnili w ciagu miesiaca i kilkudziesieciu obnizyli stanowiska, wiec to naprawde ciekawe co piszesz, taka pensja to jest kierownicza, kierownik w tym wieku bez wyksztalcenia? hehehe


HAIL [11/06/2009, godz. 17:32]

tylko nie zapomnij BS7 koszulki na zmiane :/


microon [11/06/2009, godz. 19:19]

Nie powiem, ale pogrywając tyle lat w tą grę, chciałbym mieć sponsorowany wyjazd i chociaż te 150 zł miesięczne, a co najważniejsze zwiedzić i mieć satysfakcję z grania przeciwko takim team’om…

Chłopak przynajmniej do czegoś dąży, a my z dnia na dzień pogrążamy się grając od niechcenia mixy…

A tak poza tym jak się wypowiada jego nicka?
be es siedem czy bst ?


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 20:05]

na stanowisku ,prawo do buzi lewo wypluj


venix [11/06/2009, godz. 20:19]

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA PROSZE WAS!!!!!! Kilka dni w tygodniu po 3-5h przed komputerem, czasami w weekendy. Musisz byc na kazdy trening, wyrzeczenia, odmawianie dziewczynie, znajomym, i wszystko zeby dostac 150zl na miesiac. PRZYSIEGAM Wam, ze jakbym dostal propozycje takiego ukladu, parsknąłbym organizatorom w twarz. Wole pograc mixy, esl, hlc, jakis lanik z kumplami dla zabawy niz za 150zl sie katowac tyle godzin miesiecznie. Oczywiscie nie licze treningu kazdego gracza z osobna (dm,mixy itp) zeby nie stracic formy. Ogólnie smiech na sali…


venix [11/06/2009, godz. 20:20]

jedyny plus to wyjazdy, ale nie oszukujmy sie, taki wyjazd to raz na rok albo jeszcze rzadziej:)


destru [11/06/2009, godz. 20:21]

bzdura ; )


zolhant [11/06/2009, godz. 20:26]

gówno prawda, grali jak grali i tyle, nikt im nie sprawdza godzin ani nie sterczy z zegarkiem nad głową .. Jedynie co bardziej boli to gorycz porażki z plepsem :D


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 20:32]

venix z tymi dziewczynami to przesolone ,najpierw trzeba miec kolezanki xD


BIOafterUNBAN [11/06/2009, godz. 20:33]

Lazarov wzityy sosityyy to elitarna grupa,wiec nawet nie podbijaj na giconko do nas…moze teraz cos z serii LAZAROV I KOLEDZY lataja odpaleni na eslu?Co z tego jezeli sa >50 wiec haxujcie dalej siemanko


venix [11/06/2009, godz. 20:34]

no ta


maniek19 [11/06/2009, godz. 20:37]

http://www.sk-gaming.com/content/24609-Pornstar_paid_500000_to_tattoo_URL_on_breasts


pimp [11/06/2009, godz. 21:55]

Od haxowania w teamie z Freakiem, pistolero i bulwa… po gre w delcie. Sie porobilo ;-)


HAIL [11/06/2009, godz. 23:08]

pimp nikt na to nie patrzy czy haxował :) sporo graczy z “czołówki” haxowało albo nadal haxuje i jakoś im się tego nie wypomina,bo jak to się mówi : ZDARZA SIĘ KAŻDEMU. Najlepsze jest to ,że KAŻDY po zobaczeniu newsa na stronie ,że BS7 doszedł do Delty poprostu przestało na niego najedżać,tylko teksty typu : BRAWO KOLEŚ WIEDZIAŁEM ,ŻE NIE HAXUJESZ DALEJ DALEJ OGNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Co do 150zł : to nie było 150zł tylko 100zł ,zacznijmy od tego. Mówicie ,że nie każdy patrzy na godziny graczy ,tak?Bo jak macie zobaczyć skoro widnieje napis : PROFIL PRYWATNY :) A nie wmówisz mi ,że tam nikt nie zagląda :P

Jak coś tym tekstem nie miałem zamiaru napisać ,że BS7 haxował czy haxuje,poprostu napisałem tylko dla przykładu.Nie miałem okazji grać przeciwko niemu na necie ,więc się nie wypowiadam.

ELO


eng [11/06/2009, godz. 23:17]

nawet jak haxowal, to po tym jak go milt zawinął to siebie raczej wylaczyl, bo szybko by sie jego kariera skonczyla :D


BIOafterUNBAN [12/06/2009, godz. 00:12]

myslisz ze nie dopalal na meczach? pffffffff jasne ze tak..


d1 [12/06/2009, godz. 01:39]

Kto wie ten wie , a teraz poprostu mu sie udalo i gra gdzie gra , wiec po co tyle zazdrosci : )
Co do 150 zl to jednak chyba bylo to troche wiecej , ale co jak co to nawet takie 150 zl darmowe jest dobre i szczerze watpie w to , ze za taka kase musial grac caly czas jak ktos tam wyzej twierdzi , bo ci co dostawali to dobrze wiedza , ze tak nie bylo.
Ogolnie mowiac dostal szanse i ja wykorzystal , bo jak wiadomo na polskiej scenie od lat sa te same nicki i praktycznie zero swiezosci , a kto wie co bedzie za rok ?
Moze to najwyzszy czas na promowanie mlodych utalentowanych zawodnikow , a nie w kolko inwestowanie w tych starszych i po przerwach , a nastepnie konczy sie to na miesiac gaming . W wielu innych krajach inwestuja w mlodych i tych nie znanych , a potem okazuje sie , ze to byl najlepszy wybor , moze gdyby u nas zaczelo sie tak robic to wkoncu ten esport ruszylby sie cos do przodu.


kjubb [12/06/2009, godz. 01:55]

bs7 ty tam lepiej pocwicz skladnie, a nie strzelanie…


hazardzista [12/06/2009, godz. 09:50]

kjubb, to zes powiedzial teraz, a co Ty osiagnales, ze tak zazdroscisz ?
Co do treningow/kasy to nie jest z tym tak zle.
Co do haxow to nie haxował, bo i po co mu to ;)


eng [12/06/2009, godz. 10:33]

a skad ty mozesz wiedziec ze nie haxowal ? O_O


kredyt_gotowkowy [12/06/2009, godz. 10:38]

Część kwoty kredyty gotówkowego postawiona do dyspozycji kredytobiorcy w terminie i wysokości wyznaczonych przez umowę kredytową. Transza może też zostać bezpośrednio przelana na cel udzielenia kredytu. Kredyt samochodowy może być wypłacany w dowolnej ilości transzach ustalonych wcześniej pomiędzy bankiem i kredytobiorcą.
Stopa lombardowa określa najwyższy poziom oprocentowania na rynku, według niej bank centralny udziela bankom komercyjnym pożyczek pod zastaw papierów wartościowych.
Stopa redyskontowa określa cenę, po której bank centralny kupuje od banków komercyjnych weksle.


bandzioR [12/06/2009, godz. 10:49]

kiedy te elminacje sie zaczynaja ??


magiol [12/06/2009, godz. 12:10]

patrze z perspektywy i zastanawiam się o co wam chodzi, Dobrze ze wybrali młodego, ktoś kto nie był na żadnym zagranicznym lanie chce się pokażać to naturalne, i myśle ze z BS7 będą mieli lepsze wyniki niż z innym znanym “nickiem” ponieważ gracze staży już troszkę inaczej podchodzą do gry. młody ma czas na gre i na rozwijanie swojego skilla ;-) a jeżeli będzie stał w miejscu to niedługo zobaczymy kolejną zmiane u delty i tyle ;-) nie ma co pisać ani co debatować.


d1 [12/06/2009, godz. 12:33]

dobrze mowisz magiol : )


Punkstyler [12/06/2009, godz. 12:40]

BIOafterUNBAN pracuje w netii i ma na to 4 certyfikaty.


hazardzista [12/06/2009, godz. 13:06]

Delta pierwszy mecz rozegra jutro o godzinie 17 , tzn. tak jest planowane :)

eng – uwierz mi na słowo :)


ohai [12/06/2009, godz. 15:17]

ten bs7 to jakis polmozg, ale pewnie strzela lepiej niz my wszyscy


hazardzista [12/06/2009, godz. 15:36]

ohai – po czym wywnioskowales, ze jest polmozgiem ? Znam go troszke lepiej niz Ty i nie moge tego o nim powiedziec :)


Figo555 [12/06/2009, godz. 15:42]

HAIL, piszesz ze sie haxowanie zdarza kazdemu? Prosze cie. Pzegrana meczu sie moze zdarzyc, wp1erdol na ulicy sie moze zdarzyc.. ale ku,rwa czitowanie? Nie to juz nie jest przypadek, tu masz wybor, albo zagrac bez scian albo ze scianami. Wiec idz w ch_uj ze swoim komentem. Hax zawsze pozostanie scierwem.


cleveR [12/06/2009, godz. 15:44]

ale mnie rozśmieszyliście że on miałby grać w pgs dla tej kasy haha
Nie ma w Polsce przecież klanu którego gra mogła przybrać charakter komercyjny, pomijając wi. Dobrze że delta stawia na świeżą krew z czasem na gre i ambicjami.


attyla [12/06/2009, godz. 16:59]

Paweł, nie chce nic mówić, ale kiedyś to ty byłeś po czarnej stronie mocy `-__^


dorselector [12/06/2009, godz. 18:04]

^
HAHA


Figo555 [12/06/2009, godz. 18:09]

Po co piszesz jakies brednie wyssane z palca Marcin? Nigdy nie haxowalem i nie bede haxowal. Gram bo to mi sprawia przyjemnosc, jak mi sie nie chce grac, to nie gram. Proste czy przeslac Ci to namalowane w paincie?


attyla [12/06/2009, godz. 18:27]

no dajesz, wysyłaj:D:D


deemka [12/06/2009, godz. 19:14]

barciu gdzies tam pisales ze bs7 gral neidawno z byle kim, ci byle “kto” nie byli tacy slabi, przerastajac twoje umiejetnosci o galaktyki =d


LAMUSEq [12/06/2009, godz. 19:52]

BS7 wyglada i gada jakby byl ciotka ze wsi, bez urazy ale taka prawda, ham wypadl w tym wywiadzie duzo, duzo lepiej.Ogarnijcie tego wsiura BS7 bo tylko wstyd z takim czyms sie gdziekolwiek pokazac.


panlis [12/06/2009, godz. 20:03]

@LAMUSEq

nie płacą mu żeby się pokazywał, ma strzelać w głowę.


lipt0n [12/06/2009, godz. 20:12]

# venix napisał:
czerwiec 11th, 2009 o godzinie 20:19

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA PROSZE WAS!!!!!! Kilka dni w tygodniu po 3-5h przed komputerem, czasami w weekendy. Musisz byc na kazdy trening, wyrzeczenia, odmawianie dziewczynie, znajomym, i wszystko zeby dostac 150zl na miesiac. PRZYSIEGAM Wam, ze jakbym dostal propozycje takiego ukladu, parsknąłbym organizatorom w twarz. Wole pograc mixy, esl, hlc, jakis lanik z kumplami dla zabawy niz za 150zl sie katowac tyle godzin miesiecznie. Oczywiscie nie licze treningu kazdego gracza z osobna (dm,mixy itp) zeby nie stracic formy. Ogólnie smiech na sali…

I tak ma szczęście że mu jeszcze płacą za uprawianie hobby…. Gracze to nie piłkarze czy koszykarze którzy potrafią generowac niebotyczne zyski …


BIOafterUNBAN [12/06/2009, godz. 20:40]

wzitttttttt


merdoc [12/06/2009, godz. 22:12]

CO wy sie go tak uczepiliscie ? BS7 jak na polska scene gra bardzo dobrze, PRZEDE WSZYSTKIM MYSLI PODCZAS GRY gdzie reszta biega za fragami… ale to i tak za malo, jestem ciekaw kiedy te wszystkie delciaki i fxy zrozumieja ze nie warto w to grac bo sa za slabi na swiatowa scene i wezma sie do nauki/pracy… sad but true…


zmx [12/06/2009, godz. 22:21]

@merdoc, ale zauważ, że on jest na tyle młody, że ma jeszcze szansę :) Tylko, że w dużej mierze to kwestia teamu, z czym u nas jest bardzo krucho.


BIOafterUNBAN [12/06/2009, godz. 22:30]

merdoc ty glosu nie zabieraj,na twoje odpalenie nawet na glupim mix10 pewnie i mym by nie dal rady…sad but true..


p1x [12/06/2009, godz. 22:58]

ograniczajcie się z tym komputerem xD :D
cpu to nie wszystko ;P


merdoc [12/06/2009, godz. 23:36]

Wypowiedziec sie moge w kazdej kwestii, gdzie i kiedy chce… tak odpalilem sobie haxy na mix10 bo wkoncu zrozumialem ze taka gra niema zadnej przyszlosci, ZADNEJ, mowicie “powodzenia tam” i co zrobia ?NAWET JESLI wejda do glownego turnieju to co dalej ? Tam sie zesraja, walczyc z sk gaming ? AHAHHAHAHAHA , oprocz WICKED , zadna ale to zadna polska organizacja ktora wspiera csa niema sensu istniec…


freakz [12/06/2009, godz. 23:40]

@merdoc
podobno nadzieja umiera ostatnia :)


Venomen [12/06/2009, godz. 23:48]

Prawda jest taka, że w Polsce jeszcze długo nie będzie opłacalne “granie w komputer”. Obecnie więcej zarabia w miarę ogarnięty redaktor niż gracz top 2-10 teamu, obojętnie jakiej gry. Trudno. Akceptujesz to i bawisz się za bezcen, albo rezygnujesz i robisz coś bardziej pożytecznego i nie dajesz na sobie zarabiać (bo 150zł to chyba mi nie powiedzie ze nie był wyzysk [w PGS..]).


merdoc [12/06/2009, godz. 23:59]

Jaka nadzieja ? popatrz na fakty… spedzasz kupe godzin przed komputerem dziennie, jedziesz na polskiego lana “EGU” i co z tego masz ? NIC , ktos moze powiedziec doswiadczenie, ale ile mozna go zbierac na polskich lanach ? Jada na zagraniczny, brawo, na ELIMINACJE do lana gdzie gra mnostwo innych nonamewych teamow na scenie swiatowej. I to wszystko dla 150 zl miesiecznie ? Zawsze to cos ale nie lepiej isc do pracy, do szkoly zeby 2 lata pozniej zarabiac wiecej ? W polsce “esport” praktycznie nie istnieje, jedynie wicked cos tam prezentuje ale reszta niech wroci do pracy bo i tak z tego nic nie bedzie…


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 00:23]

1 mix ok hjahahaahahhahahahaha sosit sosit


Alkohochlik [13/06/2009, godz. 00:37]

merdoc, ale to jest też zabawa, hobby. Grałeś w pomorku bez kasy, dlaczego?


d1 [13/06/2009, godz. 00:41]

a wiesz merdoc czemu sie tak dzieje ? bo nie inwestuje sie w takich zawodnikow jak bs7 ( czyt. mlodych , utalentowanych w jakims stopniu do tej gry ) i teraz powiedz mi czy widziales w tych delciak i fxach jakies malo znane nicki przez ostatnie 2 lata , a dalej dopisz sobie wszystko sam czemu jest tak , a nie inaczej : )
Tak to jest jak sie przywiazuje wieksza wage do nickow niz do gry , a jak wiadomo nicki nie graja , lecz u nas jest wazniejszy rn , bywa : /


d1 [13/06/2009, godz. 00:44]

nie zapominajmy tez , ze na rok wypada jeden wyjazd za granice i polskie teamy nie bardzo jak maja sie pokazac , co wiaze sie tez z brakiem doswiadczenia .


fachowiec [13/06/2009, godz. 01:13]

d1, pieprzysz głupoty, prawda jest taka, że Polska scena jest zerowa i nie ma tu w ogóle znanych nicków! Lepszy mix potrafi zająć TOP3 lanowe, klany nie mają sensu bytu. Każdy uważa się za nie wiadomo kogo, a są dnami! Sorry, ale miałem masę przypadków, gdy przyszło grać klanem ze “znanymi nickami” i, mimo że gówno grali i chciałeś jak najlepiej, to większość płakała “sorry nie gram z, nim, bo on mnie poucza jak mam grać” To jest żenujące co niektórzy z siebie robią… Nie wiem z czego, to wynika, czy z głupoty, czy z mentalności albo obu na raz… Teraz bardziej “opłaca” się grać MIXY10, aby sobie pograć w miłej atmosferze na luzie, bo nic innego nie ma sensu. ESL zeszło na PSY totalnie, admini, którzy są półgłówkami i myślą, że jak mają trochę “WŁADZY”, to już złapali Boga za nogi. Haxy na każdym kroku, posiadanie proofa stało się już modą. (Pozdrawiam merdoc`fejku) Wszystko jest tolerowane.

BS7 nie gra źle, a to jaką ma dykcję, czy to, że komuś się nie podoba jego Wczoraj mieliście dowwygląd, to jest gówno warte. Niech sobie chłopak pogra i ma coś z tego jak chce… Dla mnie bez obrazy, ale ham, rdh, rom będą zawsze słabi. Nie ważne, gdzie, by grali. O FX`ach i innych teamach już nie wspominam. ód DRIVEEEEEEEEEEEEEEE w Reprezentacji. Jest wielu dobrych graczy w Polsce, bo nie da się ukryć, że tak nie jest. Lecz Ci niestety albo grają od święta dla zabawy i bycie NOLIFEM, im nie odpowiada bądź, po prostu są przez wielu ignorowani z tego powodu, że nie boją się wytykać błędów w grze innym np.


fachowiec [13/06/2009, godz. 01:14]

Wczoraj mieliście dowód DRIVEEEEEEEEEEEEEEE w Reprezentacji* Zjadło mi pół zdania :/


hazardzista [13/06/2009, godz. 08:06]

merdoc napisałes, ze kiedys i tak przestana grac i wezma sie do pracy/nauki. Ty myslisz, ze taki BS7 nie chodzi do szkoły :> ?

Nie rozdu*iac tematu, dzis o 17 graja 1 mecz, wiec patrzmy i kibicujmy im!


attyla [13/06/2009, godz. 10:00]

Jeśli mam być szczery to uważam, że macie zachwianą percepcje:P ludzie.. te 150 zł to nie jest jego pensja, a kieszonkowe, które pomimo wszystko ma go jednak odrobinę motywować… pomyślcie logicznie… jeśli któryś z was kiedykolwiek dostał coś od sponsora, nawet lana lekko dopłaconego, to wie jak wygląda cała sytuacja. Jedziesz sobie, nawet gdzieś w Polsce, ze znajomymi, dobra zabawa, relaks i oderwanie od szarej rzeczywistości… czy on w jakikolwiek sposób podkreślił, że łączy z “esportem” przyszłość? Nie i to jest logiczne rozumowanie, jest w takim wieku, że te 150zł miesięcznie wystarcza mu na jakąś imprezę i coś tam jeszcze, za to, że kontynuuje swoją pasję, a dodatkowo może się ludziom pokazać, oczywiście nie takim jak wy, którzy nie ważne co powie, to i tak będziecie komentować w sposób negatywny bo widocznie każdy z was ma podobne zarobki do tych jakie będzie miał CR7 w Realu… bądźmy szczery, gdybym mając 17-18 lat miał jakąkolwiek kasę za to, że gram w komputer uwierzcie, że chciałoby się grać, a nie czytać espmanie i wasze komentarze… o tym, że mógłbym kiedykolwiek za te wszystkie godziny spędzone przy CSie wyjechać za granicę, to już w ogóle bajka. Myślcie jak ludzie… skoro “marnujemy” czas, to jakakolwiek zapłata za to jest czymś genialnym.

fejm jest bardzo fajną rzeczą i bs7 jeśli mu przyjdzie grać na scenie jak np. delta podczas zeszłorocznego ESWC będzie miał genialne wspomnienia za kilka lat. Nie można tez popadać w jakiś obłęd, bo po co ? Szkola jest ważna, a praca przyjdzie z czasem, wydaje mi się, że podejście jego rodziców, znajomych do tego co robi zmieniło się gdy dostał te 150zł i to jest właśnie fajne.


freakz [13/06/2009, godz. 10:41]

merdoc mówisz, że wicked zarabia “coś tam” jabym tak tego nie nazwał bo zarabiają bardzo dużo… a z nadzieją to chodziło mi o to, że zespoły takie jak fx, delta czy ex bvg(pgs) mają nadzieje, że kiedyś wybiją się , w sumie jakby jej nie mieli to przestali już by dawno grać bo wiadomo, że nasza polska złota piątka wygrywa wszystko już od 3 lat, według mnie reszta polskich klanów prócz wicked gra tak słabo bo często zmieniają składy, wyjeżdzają przykład tjb i nie mogą regularnie trenować. Wicked ma skład już praktycznie taki sam od 3 lat pomijając zmiane z pionasem i to jest właśnie ich największy plus i chyba w ostatnim czasie zespół, który wszedł do sceny najbardziej się wybił mowa o ex bvg. A co do delty to zobaczymy na co ich stać, może zagrają życiowy turniej ;-)


Venomen [13/06/2009, godz. 11:00]

Marcin dobrze mówisz ;) ale zauwaz ze przychodzi taki moment, kiedy po 5-6 latach grania w obliczu studiów, dziewczyny, nowych obowiązków itp itd zastanawiasz sie czy to dalej “tylko” hobby czy cos wiecej. I wtedy, te 150zł to za mala motywacja zeby pozwolic sobie na taka strate czasu. Nie mowiac juz o tym, że zysk jaki “na tobie” robi twoja organizacja jest nieporównywalnie większy…


attyla [13/06/2009, godz. 11:03]

No ja to wszystko rozumiem, ale pomyśl Dawidzie… mam znajomych którzy poświęcają pomimo studiów, dziewczyny ogromne ilości czasu na grę w bilard, prócz wygranych kilku mniejszych turniejów, to sami wkładają w to czas i pieniądze, czy im się to kiedykolwiek zwróci? wątpliwe.. co do spraw organizacji się nie odzywam..:P


merdoc [13/06/2009, godz. 11:08]

Nieznasz dokladnych zarobkow graczy wicked ale oczywiscie racja jest ze sa o niebo wieksze niz reszty polakow… Ktos tam napisal ze delta fxy i pgsy maja nadzieje sie wybic… tylko ile oni juz na to czekaja ? Widac po ich stylu gry, po wynikach ze nie robia zadnych postepow do wybicia sie… Ktos napisal takze ze graja dla rozrywki, spoko niech sobie graja, niech robia co chca, nie moim celem jest koregowanie ich postepowan ale uswiadomienie ze ten typ rozrywki jest strata czasu, bo tak naprawde co z tego masz ? Raz na jakis czas wyjedziesz na lana pokoroju EGU , podenerwujesz sie, racja melanz jest, spotkasz ziomkow ale co z tego ? Jada teraz za granice, zjem swojego buta ze NAWET jesli ( chociaz BARDZO w to watpie ) wejda na tego lana, to tam i tak NIC nie ugraja bo sa poprostu za slabi… i tak w kolko….. jaki w tym sens ?

A dlaczego w polsce jest tak trudno sie wybic ?
Przez ludzi takich jak fomfny…
Kiedy pisal na netgaming cieszyl sie popularnoscia, robil swoja robote b.dobrze, niemial za to zarobkow ale robil to co lubil

Teraz jest espmania, bron boze niemam nic przeciwku zarabianiu, ale niech chociaz pan fomfny pisze jak pisal za czasow netgaming… Teraz znalazl sobie 14letnich murzynow ktorzy robia wszystko dla niego ( za darmo ) a on trzepie kase… tak samo jest w polityce.. polska taka jest i nikt tego nie zmieni… jedyny plus z zachowania Radka jest ten, ze napisal wprost ze ta robota jest ZA NIC , z nadzieja na jakies skromne upominki… powodzenia w dalszym funkcjonowaniu strony Radku…


p1x [13/06/2009, godz. 11:29]

ale wy macie problemy xD :D
Kto? i ile zarabia -_-
To tylko gra :D


attyla [13/06/2009, godz. 11:31]

powiedział p.jeden.iks FUCK MY LIFE


p1x [13/06/2009, godz. 11:53]

grajcie, a nie interesujecie się ile dostają ..


neqs [13/06/2009, godz. 12:00]

nie wiedziałem, że sprawa “pensji” może wywołać taki szum…


neqs [13/06/2009, godz. 12:02]

@Merdoc – “Kiedy pisal na netgaming cieszyl sie popularnoscia, robil swoja robote b.dobrze, niemial za to zarobkow ale robil to co lubil”

jesteś pewny, że nic nie zarabiał?


beqson_ [13/06/2009, godz. 12:12]

jaki szum ? tu jakies 5 kompleksów się kłóci…


merdoc [13/06/2009, godz. 12:18]

O jejku nie czepiaj sie, jakis tam zarobek mial, ale w porownaniu do dzisiejszego, jest on o wiele wiele wiekszy, a Radzio nic nie robi oprocz napisania kilku komentarzy i newsa raz na miesiac…


attyla [13/06/2009, godz. 12:41]

merdoc, jesteś w błędzie… Radzio jest pracownikiem adaction na stanowisku “Community Manager”…:)


phenomenon [13/06/2009, godz. 12:45]

merdoc, lepiej zarabiać 150zł na miesiąc niż 0 za 150h/2 weeks :)


FOMFNY [13/06/2009, godz. 12:51]

haha, właśnie się dowiedziałem że espmania to mój jedyny obowiązek, za który dostaje milion złotych rocznie – pogratulować powyższej dwójce :D


freakz [13/06/2009, godz. 12:51]

@neqs bądź co bądź temat zarobków na polskiej scenie jest jednym z najbardziej drażliwych :D


FOMFNY [13/06/2009, godz. 12:53]

A dlaczego w polsce jest tak trudno sie wybic ?
Przez ludzi takich jak fomfny…

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!


owner__ [13/06/2009, godz. 12:54]

Nie no merdoc juz ma mniej niz 10 bo ruszyl dupe do garow ^_- :D


attyla [13/06/2009, godz. 12:56]

“właśnie się dowiedziałem że espmania to mój jedyny obowiązek, za który dostaje milion złotych rocznie ” milion?:P bo jednak wyśle zgłoszenie do adaction:P


FOMFNY [13/06/2009, godz. 12:58]

Nie masz co… w Polsce trudno się WYBIĆ przez ludzi takich jak fomfny.

Ten tekst po prostu emanuje debilizmem.


merdoc [13/06/2009, godz. 12:59]

Phenomeon nigdy nie mialem 150h na steamie ktos sobie ss przerobil i to jeszcze nie udolnie a ty do tego wracasz, nvm… Fomfny , nie wiesz o co mi chodzi ? Przypomnijmy sobie elimki do kode5 i te cale PGS… i nie mowie tylko o tym…

“haha, właśnie się dowiedziałem że espmania to mój jedyny obowiązek, za który dostaje milion złotych rocznie – pogratulować powyższej dwójce :D” – KTO TAK NAPISAL ? POKAZ MI CYTAT GDZIE NAPISALEM ZE ESPMANIA TO TWOJ JEDYNY OBOWIAZEK I ZARABIASZ 2 MILIONY ROCZNIE , NIGDZIE CZEGOS TAKIEGO NIEMA…

Dobrze piszesz, nie powiem, ale to ze teraz gowno robisz zostawiasz wszystko jakims 14latkom i trzepiesz kase z reklam, odwiedzin i calego tego ADAction czy jakos tam, niezle sie ustawiles… nazwalbym Cie takim esportowym Lepperem


owner__ [13/06/2009, godz. 13:01]

esportowy Lepper GG hahaha :D


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:01]

Tak z Twojego txtu wynika. I matko.. nie trzepie żadnej kasy bo cały dochód (jak i koszty) jest AdAction.


merdoc [13/06/2009, godz. 13:02]

Fomfny, nie pisz do mnie o mojej skladni czy poziomie pisania tekstu, niemam potrzeby tego wiedziec, mieszkam w Anglii, w Anglii zostane ( No niech wam bedzie, bede zmywal gary, ale prawda jest taka ze w wieku 19lat osiagnolem cos czego wy nigdy nie osiagniecie w polsce ) i wiedza jak wszystko ladnie komponowac nie jest mi potrzebna, prosze zwroc uwage na fakty a nie jakos pisanych przeze mnie postow


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:02]

Po prostu mało wiesz a sapiesz, to jest smutne.

I wytłumacz mi “Przez ludzi takich jak fomfny…”.


merdoc [13/06/2009, godz. 13:03]

Co z mojejgo tekstu wynika ? Ze zarabiasz 2 miliony rocznie i ze niemasz innych obowiazkow ? Dokladnie z jakiego cytatu to wyczytales? Skad ta smieszna kwota ?


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:03]

LOL – gdzie ja napisałem o twojej składni? Robi się coraz weselej.


merdoc [13/06/2009, godz. 13:05]

Przez takich ludzi jak fomfny, mialem na mysli faworyzowanie zespolu ktory jest nieziemsko slaby i pozbawianie szans na zagranie w turnieju naprawde dobrym zespolom ktore mogly powalczyc… chcesz naprawde do tego wracac ?

To co chce powiedziec, jestes takim esportowym politykiem, NIE ROBISZ NIC na espmanii ( poza pisaniem komentow )a trzepiesz kase za to, i chcesz powiedziec ze zysk z espmani idzie do AdAction ? W takim razie co ty dostajesz? Od nich pensje ? Zawsze cos za nierobienie niczego i wyslugiwaniem sie dzieciakami… Moze malo wiem, ale to co wiem probuje wyjasnic


merdoc [13/06/2009, godz. 13:06]

Ale widzisz, znowu obracasz kota ogonem, ja sie pytam z jakiego miejsca w moim poscie wynalazles te 2 milony, i ty sie czepiasz moich komentarzy, odpowiedz mi grzecznie na moje pytanie, potem ty je zadaj.


owner__ [13/06/2009, godz. 13:07]

fight


merdoc [13/06/2009, godz. 13:09]

Co ja chce uzyskac przez konwersacje z Toba jest odpowiedz na pytanie “Dlaczego za czasow netgaming gdy zarabiales mniej robiles wiecej i lepiej a teraz gdy dostajesz za to wieksze pieniadze, nie robisz nic ?”


merdoc [13/06/2009, godz. 13:09]

owner ty tam stul, idz sobie przerobic screny znowu


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:09]

Myślę, że koniec tej konwersacji uratuje Cię od otrzymania miana kretyna, więc eot.


vib [13/06/2009, godz. 13:10]

lol, jak tylko cos gdzies o kasie to zaraz sie Fomfnemu obrywa :P

a powazniej, jak by sie zastanowic o tym kieszonkowym na waciki wielkosci 150zl:
5 graczy x 150 zl = 750 zl /mc
750 zl x 12 miesiecy = 9000 zl
czyli w zaokragleniu 10 tys.
do tego do 5 lanow polskich, powiemy 300zl na lebka na lan (spanie, dojazd, zarcie – zwykla dieta) – 5(graczy) x 300 zl x 5 (lanow) = 7500zl

reasumujac – placac kieszonkowe na pokreycie kosztow internetu i pradow, trzeba sie liczyc ze roczny koszt prowadzenia dywizji CS-a to pi razy oko 15 000 – 20 000 zl i to w gotowiznie, ktora trzeba wyszarpac od sposnora – co w dziesiejszych czasach nie jest najlatwiejsze


owner__ [13/06/2009, godz. 13:11]

haha jakich skrinow?:D przeciez to nie ja l4m0


merdoc [13/06/2009, godz. 13:12]

Dobra, jestem kretynem, ale odpowiedz mi na wyzej wymienione pytanie, espmania to Twoje dziecko, rob z nim co chcesz, ale odpowiedz mi i sobie pojde…


break [13/06/2009, godz. 13:20]

SKATE OR DIE!


magiol [13/06/2009, godz. 13:23]

wogole na dreamhacku według strony delty jest jeszcze jedna magiczna drużyna polska o nazwie FATAL ERROR ciekawe czy coś ugrają, może zna ktoś ich skład? :D


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:23]

Skład jest podany na stronie, oni ponoć grają ;).


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 13:26]

merdoc wracaj do garow bo cos duza sterta sie juz uzbierala wzitttttt


neqs [13/06/2009, godz. 13:32]

@merodoc: tak jak wyżej lepiej już nic nie pisz, bo tylko się pogrążasz i nie wiem po co zaczynasz naskakiwać na Fomfnego. Od kode5 co jest źle na espmani dostanie się za to Radkowi. Nie wiesz czym się teraz zajmuje, za co dostaje kasę więc przestań jęczeć, bo do jego obowiązków nie należy tylko prowadzenie serwisu.


magiol [13/06/2009, godz. 13:34]

wogole jaka spina a ja nic sie nie udzielam, straciłem motywacje bo już radek mi za spine hajsu nie daje ;(


zmx [13/06/2009, godz. 13:34]

merdoc prosto i logicznie pykasz sobie esla z kolegami, musisz zapłacić net, prąd, czasem Ci coś padnie w kompie nie wiem, różnie bywa, a on robi to samo (to co lubi) i jeszcze czerpie z tego korzyści, może nie jakieś gigantyczne, ale ja osobiście chciałbym być na jego miejscu i siedzieć sobie teraz gdzieś tam w Skandynawii i choćby zagrać z SK czego Ty pewnie nigdy w życiu nie zrobisz. Nie liczy się sama kasa, liczy się to, że koleś istnieje, coś tam gra, jest fajna ekipa, z którą się napije na lanie nie wiem pogada, nvm. A Ty masz 19 lat osiągnąłeś w ch.uj w tej Anglii tylko szkoda, że jesteś tam traktowany jak człowiek innej rasy, sory, ale Polacy za granicą są tak traktowani. Ty musisz jeździć za granicę, żeby “coś” mieć, a on może ma więcej ambicji niż Ty. A co do Fomfnego, to, że nic nie robi to ja tak nie uważam, bo często widzę jego newsy :p Btw Fomfny kiedy wrzucisz super update espp ?


merdoc [13/06/2009, godz. 13:39]

Prosto i logicznie niegram zadnych esli, powiedz mi co ty mozesz wiedziec ? Byles w anglii ? Podejrzewam ze nie, wiec skad te argumenty ? Co ja osiagnolem to nie Twoja sprawa, i wrecz przeciwnie, pracuje w miejscu gdzie nikt mnie nie traktuje jak odmienca , ale co Ci do tego ? No spoko, tylko roznica jest taka ze on ma ambicje, a ja mam wyniki…


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:40]

Jak zdam analizę korelacji i degresji :>, może w tym tyg.


merdoc [13/06/2009, godz. 13:40]

Tak, fomfny czerpie z tego korzysci kosztem tych dzieciakow ktorych przyjol ostatnio, gdyby on to robil, good for him, niech zarabia i ma sie najlepiej, najbardziej boli ze inni robia wszystko za niego a on kase zbiera.. a myslisz ze dlaczego update espp jeszcze nie wyszlo ? C


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:43]

Merdoc – wyniki finansowe? Bo chyba tylko to. Pojechanie do UK i trzepanie tego tysiączka funtów to takie pójście na łatwiznę, że nie wiem czy jest się czym naprawdę chwalić.

Mając 19 lat (to chyba po maturze?) nikt normalny nie decyduje się na stałą pracę w UK.


zmx [13/06/2009, godz. 13:43]

merdoc to super, że Ci się udało, ale nie każdy ma tak jak Ty. Wystarczy, że spojrzę na moich znajomych, też wyjechali i co, je.bią na Zachodzie tylko po to, żeby w Polsce móc się zabawić i np kupić sobie nowy komputer. I ile masz zamiar siedzieć za granicą ? Tak do końca życia ? Ja rozumiem jesteś młody, nie masz jeszcze większych obowiązków, pewnie nie masz rodziny na utrzymaniu choć nie wiem, ale kiedyś przyjdzie taki czas i co będziesz siedział za granicą, a Twoja rodzina w Polsce ? Jaki w tym sens ? Nie ma czym się chwalić, że dobrze żyjesz w Anglii, bo to nie jest sytuacja na dłuższą metę.


zmx [13/06/2009, godz. 13:45]

@FOMFNY on chyba nie skończył szkoły, bo skoro twierdzi, że ma full w Anglii to co, w miesiąc się dorobił ?


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:45]

Hahaha, przecież ja tu napisałem 2000 newsów głuptasie :D. A reszta – ze 100?
ESPP – bo muszę w to włożyć jeszcze 2,000 PLN. Przetestować, wystylizować, wrzucić. Ty tego nie zrozumiesz bo nie masz pojęcia ocb.


merdoc [13/06/2009, godz. 13:47]

Fomfny, wyniki mam na mysli kariere, i na szczescie nie jest to tysiaczek.

zmx, ja pracuje i wciaz sie ucze, niedlugo pisze angielska mature, tylko dlatego ze polska niema tu znaczenia.

Co ty mi pieprzysz o rodzinie? Jestem sam, zarabiam dobrze, bylem na Majorce 2razy i nie spieszy mi sie do zakladania familii, zreszta nawet jakbym sie na to zdecydowal to dlaczego mieli by byc w Polsce ?!


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:49]

No właśnie, lepiej pracować na zmywaku w UK.
EOT.


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 13:50]

lary lary bierz mi ze stolu te gary i wypi3r ol je w te^ szuwary


merdoc [13/06/2009, godz. 13:52]

Fomfny jesli kierowales sie ta wypowiedzia stereotypami to pokazujesz jak bardzo nieznasz sie na sytuacji polsko – angielskiej… Tak ciezko zrozumiec ze nie kazdy w anglii pracuje na zmywaku tylko pracuje w powaznej firmie i ma odpowiedzialne stanowisko ?


FOMFNY [13/06/2009, godz. 13:54]

Nie mając doświadczenia, matury (?), mając 19 lat – na pewno. Jaka to branża?

Zresztą – ja Ci życzę jak najlepiej, ale skoro to tak ważne i odpowiedzialne stanowisko, to wykaż się się swoimi kompetencjami i zakończ tę rozmowę. Bo naprawdę robisz się z siebie idiotę.


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 13:55]

@merdoc
ale co mowisz ze za duze talerze placa 0,02 funta wiecej,bo tak grypsujesz na bajerce ze nie moge rozkminic


magiol [13/06/2009, godz. 13:57]

@Radek : kto mówił że merdoc ma mature XD?


Milt [13/06/2009, godz. 14:04]

merdoc to jakis fake chyba bo watpie zeby ktos mogl byc tak glupi


zmx [13/06/2009, godz. 14:09]

:D


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 14:09]

nie grales nigdy z merdociem? ping 90+ a hedy na aimbotku i tak lekko wchodza,co zrobic,dojdziecie do takiego poziomu jak on tj. okolo 10 tys. lekko duzych + 20 tys malych talerzy dziennie,to bedziecie mogli sie udzielac…swoja wypowiedz kieruje do milta ,pewnie jak odswieze strone to prawdopodobnie nnie dokopie sie do swojego postu,wiec siemanko i wzittttt z wami.


najlepszyy [13/06/2009, godz. 14:13]

AHAHAHAHAHA merdoc zlituj sie bo nie mozesz sie az tak bardzo osmieszac . kogo ty tutaj chcesz wkrecic ze jednoczesnie uczac sie w uk zarabiasz duze pieniadze ? nie kpij sobie z znas bo robisz sie zalosny(bardziej niz byles). idz tam lepiej esla zagraj na ping80 i niszcz oll.


merdoc [13/06/2009, godz. 14:19]

Ide zaraz knajpe otwieraja, awansowalem na zastepce 3ciego wycieracza plaskich powierzchni zloconych ! Stawka dobra !

A co do mojego grania to sie nie odzywajcie bo ja na pingu 90 bije wszystko co sie rusza, to swiadczy o waszym poziomie… czesc !


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 14:21]

merdoc zwany 24/7 bl ,bije oll


break [13/06/2009, godz. 14:23]

a na pingu 1 nie wiedzialbys jak sie ruszyc?:/


magiol [13/06/2009, godz. 14:33]

@BIOHAZARDQ : TO MOJ TEKST :D JA CI TAK NA GG NAPISAŁEM :-(

prawa autorskie hoooju :D


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 14:38]

no by KRZ7SQ… http://nasza-klasa.pl/profile/15845252 prosze jego profil do nk,jaki taki wyszczekany chlopak..


merdoc [13/06/2009, godz. 14:41]

Szczekajcie sobie dalej, ciekawe ze nikt nikgdy czitow mi nie udowodnil :-)


merdoc [13/06/2009, godz. 14:44]

breaczku na pingu 1 to bys nawet nie wiedzial skad glowy dostajesz, taki jestem zajebisty!


EEEE [13/06/2009, godz. 14:49]

merdoc, masz jakieś kompleksy?


merdoc [13/06/2009, godz. 14:51]

Pewnie!


luki [13/06/2009, godz. 14:52]

Ten kretyn wlaczajacy haxy nawet na mixach sie wypowiada… Pewnie denerwuje Cie to,ze chlopaki dostawali te 150zl za zwykle granie,a Ty musisz zmywac gary w Anglii,zeby miec hajsik na proofa i zeby Ci te 150zl zostalo w kieszeni po wszystkich wydatkach. Nie wierze,ze mozna robic z siebie tak duzego debila wymyslajac kim to Ty nie jestes w tej Anglii. Znajac zycie tacy ludzie jak Ty sa na poziomie kali jesc,kali pic,a opowiadaja historie lepsze niz bracia Grimm.


merdoc [13/06/2009, godz. 14:54]

powiesz mi to na lanie prosto w oczy?


najlepszyy [13/06/2009, godz. 14:56]

auhaahahah merdoc nie rozsmieszaj nas.

1.ty na lanie ? kpisz
2.jestes tak suchy albo i nie od mycia garow w uk masz takie cialo ze racja trzeba sie ciebie bac!


BIOafterUNBAN [13/06/2009, godz. 14:56]

na jakim hahahahaah

lana to wiesz gdzie widziales nie? na hstv z egu siemanko


luki [13/06/2009, godz. 14:59]

Spoko, powiem Ci to na lanie kiedy tylko chcesz. Moj nick lkz, zebys nie mowil,ze ukrywam sie pod fejkiem. Jak pojawisz sie na jakims lanie to powiem Ci kazde slowo prosto w twarz :)


merdoc [13/06/2009, godz. 14:59]

Skonczcie juz te hihotki, jestem najlepszy dobrze o tym wiecie. Bio ty tam lepiej pilnuj zeby matka znowu sie nie puscila z jakims serbem


merdoc [13/06/2009, godz. 15:00]

LKZ wierze Ci!


eng [13/06/2009, godz. 15:02]

omg merdoc zebys sie nie obsral, ze zmywakow kazdy ma bk a ty sie z tym obnosisz pozdro dla ciebie niedojdo hahaha ;d


eng [13/06/2009, godz. 15:03]

btw znajac zycie to na lanie bys sie bawil zamkiem od kurtki zamiast cokolwiek mowic :D ale o czym my mowimy jaki lan..


merdoc [13/06/2009, godz. 15:04]

Ej no i co z tego ? Wczoraj dostalem awans zarabiam teraz 3.24 na godzine a jak sprztam kible to dostaje 3.52 , i co zle jest ? HAHA pozdro, wy nigdy do tego nie dojdziecie…


eng [13/06/2009, godz. 15:05]

dobra to jest fejk :D


luki [13/06/2009, godz. 15:06]

Wole dostawac w Polsce mniejsze pieniadze niz cieszyc sie z szorowania kibli,ale widze ze niektorzy nisko stawiaja swoje zyciowe cele.


eng [13/06/2009, godz. 15:08]

a myslalem ze w anglii stawka minimalna to 5 na godzine..


merdoc [13/06/2009, godz. 15:08]

Moje ambicje sa o wiele wieksze, szef ostatnio powiedzial ze jak sie pare razy puszcze to zrobi ze mnie zastepce 1 grupy szorujaco-pucujacej powierzchni plaskich zloconych, stawka wtedy o 7 % wyzsza !


merdoc [13/06/2009, godz. 15:08]

eng tak ? to chyba mnie w H U J A robia :(


eng [13/06/2009, godz. 15:10]

jakbym byl twoim szefem to bym ci placil paciorkami a raz w miesiacu bys dostal wyrob czekoladopodobny :D


merdoc [13/06/2009, godz. 15:12]

AHAHAHHAHAHA dobry tekst AHAHAA


merdoc [13/06/2009, godz. 15:16]

poza tym ze na szefa trzeba miec wizerunek i szacunek :/

Z twoim doswiadczeniem moge Cie mianowac to 3ciego polernika sztuccow i powierzchni okraglych. bedziemy razem zasuwac do pracy i napinac przez neta.


owner__ [13/06/2009, godz. 15:26]

lol


magiol [13/06/2009, godz. 15:33]

DANIELq aka przebojowy koszykarzyq http://nasza-klasa.pl/profile/11005102 est biohazardus


najlepszyy [13/06/2009, godz. 15:45]

merdoc o czym ty mowisz ? osiagniemy to co ty ? wyjechales z rodzicami bo musiales mieszkasz z nimi i ty tutaj cos o ambicji mowisz ? idiota


attyla [13/06/2009, godz. 16:45]

Swoją drogą jeśli pomyślicie na czym polega robota Fomfnego to zrozumiecie, że zamiast pisać tonę komentarzy na stronie cybersportu, bo to przez nich wykonany materiał, to piszecie na espmanii.

A myślicie, że jak wyglądała sytuacja z espp? Siedzi sobie Radzio przy biurku, patrzy co ma spore odwiedziny w necie, co przyciągnie sporą ilość osób – tak powstało espp, proste.

Nie wiem po co są te wszystkie komentarze w stosunku do niego, wykorzystał szansę jaką dostał i nie ważne czy to zdanie kierowane jest do bs7 czy Radka, ale wy nagminnie staracie się wmówić, że nie ważne co by robił, jest to złe i naganne


FOMFNY [13/06/2009, godz. 16:49]

“wykorzystał szansę jaką dostał” – bez urazy -> “na którą sobie zapracował”.


nnka [13/06/2009, godz. 17:25]

grubo ponad 100 komentarzy, a 3/4 sprowadza się do wytykania swoich błędów, chwalenia tudzież żalenia nt. swojego życia….

Delcie życzę powodzenia! :)


hazardzista [13/06/2009, godz. 17:26]

77.111.208.202:27061 HLTV !


nnka [13/06/2009, godz. 17:27]

proponuję skończyć tę smutną dyskusję i pokibicować :)
hltv: 77.111.208.202:27061


dboss [13/06/2009, godz. 19:30]

ostatnio sie z kumplem smialem, chociaz sa tacy desperaci co podobno w UK za mycie truposzy dostaja 20 funów na godzine, takze kariera jak ta lala przy drodze nazywana ssakiem lesnym :D


destru [13/06/2009, godz. 20:03]

starasz sie, robisz, organizujesz, dazysz do uzyskania czegos, co powinno zadowolic innych, a oni maja cie gleboko w pizdzie ;-) tacy ludzie, nie wazne czy w PL czy UK


hazardzista [13/06/2009, godz. 21:08]

http://www.hltv.org/?pageid=154&galleryid=1924&pictureid=9099 :)

do 4 kolejny mecz, nie ma rady na nich :D !


Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.


Dzisiejsze aktualności




eSpmania TV

  • Ankieta
    • Jaki był 2009 rok dla polskiego e-sportu?

    Zobacz wyniki

    Loading ... Loading ...

  • Słowa kluczowe

    Najpopularniejsze informacje

    Kategorie

    Archiwum wiadomości