Czemu dziewczyny mają takie małe stópki?
29 wrzesień 2009 13:34 - Kategoria eSports - FOMFNY

Żeby mogły stać blisko zlewu. Tak w dużym skrócie można streścić artykuł na temat żeńskiego gamingu w Polsce, który pojawił się w serwisie drużyny D-Link PGS. Autor materiału - Łukasz “lecho” Leśniewski - wytyka w nim, iż polskie dziewczyny są mało ambitne ale dzięki swojej naturze mają się zdecydowanie lepiej niż np. będący w świetnej formie przed ESWC - zik. Czy dziewczyny nadają się tylko do sesji fotograficznych? Najlepiej w samej kokardce? I “pijaru”? Poniżej fragment:

Dziewczyny na pewno by chciały. Podobają im się kolorowe koszulki, perspektywa dostawania sprzętu i fundowania wyjazdów przez sponsorów. Atmosfera na turnieju, a zwłaszcza PO turnieju, podczas wieczorków integracyjnych z męską częścią drużyny też jest bezcenna. Problem polega na tym, że dziewczęta nie oferują nic w zamian. Poza tym, że są dziewczynami, i ten drobny szczegół da się ładnie sfotografować i sprzedać. Bo, drogie panny – przykro mi to mówić, ale jako „graczki” potraficie bardzo niewiele.

Przeczytaj cały artykuł - Kici, kici, kotku.

Komentarze: 115 (dodaj nowy)

Punkstyler [29/09/2009, godz. 14:00]

Napisał tylko to, co wszyscy od dawna już wiedzą. Ale ładnie ubrane w słowa. A “Przypadkowa męska drużyna nie ma szans z dziewczynami – stwierdziła DeeDee w wywiadzie dla serwisu GRY-Online.” to nie wiem skąd ona to wzięła jak średnie mixy je biją…


analizator [29/09/2009, godz. 14:05]

haha, true :D


Blade [29/09/2009, godz. 14:43]

eee…

Kici Kici KotQ? :d


Texior [29/09/2009, godz. 14:50]

ładnie ogarnięte i szczera prawda a co do DeeDee to każdy mix chłopców ich bije, gralem z nimi pare razy mixem i to prawdziwym mixem slabe typy to ledo wychodzily z trójka - piątka rund na mape : |


gobo [29/09/2009, godz. 15:05]

moze monitory mialy wylaczone?


IMEK1910 [29/09/2009, godz. 15:29]

http://www.progames.pl/article/full/4879


peXg MusiCity [29/09/2009, godz. 15:53]

Ludzie.. i co z tego ? Przeszkadza wam to wszystko co sie dziele w okol nich? nie bardzo rozumiem calego sensu i puenty tego teamtu…

Czy potrafia wiele czy niewiele, jak widac sa potrzebne esportowi.


solar [29/09/2009, godz. 16:06]

pozdrawiam deedee jest naprawde w porzadku o/


hyth [29/09/2009, godz. 16:16]

badnołbym


nQr [29/09/2009, godz. 16:29]

popieram musiego… Nie wiem o co Wam chodzi. Są słabsze od facetów, praktycznie w każdej dyscyplinie sportowej są gorsze od facetów i tak samo jest tutaj. A jeżeli chodzi o ambicje to bym się chyba nie zgodził, ponieważ grają w zagranicznych turniejach online, a w Polsce nie ma… Już wkrótce będą :D


lecho_himself [29/09/2009, godz. 17:00]

nQr –> no i co z tego ze GRAJA? A osiagaja jakiekolwiek wyniki? :)


kemoiz [29/09/2009, godz. 17:03]

Moze i graja slabo ale sa polskiemu esportowi potrzebne tak samo jak 4 czy 5 topowych gamingow jakie mamy. To one przyciagaja uwage ludzi z zewnatrz i potencjalnych sponsorow. Nie jakis grubas ciupajacy w cokolwiek nawet na najwyzszym jak na polske poziomie. Zaloze sie, ze w Łodzi najwieksza publike beda mialy wlasnie rozgrywki PT.


venix [29/09/2009, godz. 17:29]

Jak kiedyś przegram mecz 5/5 przeciwko dziewczynom to kończę grać! :D A tak poważnie to nie spotkałem do tej pory żadnej skillowej “graczki”. W sumie to się nie dziwię, bo klany żeńskie szukają meczu na #cw.pl i grają z dziećmi z ffa po 15 lat co skleili mixa. A potem przychodzi mecz esl albo eliminacje do jakiejś ligi i kobietki są pionkami i stratą czasu dla facetów :D Moje zdanie jest takie samo jak lecho, dostają za dużo, i nie robią praktycznie nic co by ich w jakiś sposób posunęło do przodu w kwestii samego czysto praktycznego sposobu grania.

Pokażcie mi dziewczynę, która umie rzucić dobrze flesze czy rozpoznać fejka :P Potrzeba treningu więcej i oglądania demek i ich analizy


lloyd [29/09/2009, godz. 17:34]

venix - wymienie ci pare z którymi większość może się kłócić i zbluzga mnie od razu - charlie, rybka, fantasia, powerka, fli, niegdyś lola i martwa co już pisał gobo. Także kilka dziewczyn się nadaje nawet te których nie wymieniłem…


venix [29/09/2009, godz. 17:38]

ale nadają się na co? Żeby wygrać z facetami? Ok ale chyba z tymi z #cw.pl :] Dopóki nie będzie im zależało tak jak młodym chłopakom, by być coraz lepszym to nigdy nie będą nic grały. Oczywiście osobiście nic do Was kobietki nie mam, po prostu mówie twardo jakie są fakty i trudno wg mnie się z nimi nie zgodzić :)


sns [29/09/2009, godz. 18:08]

lecho pewnie nigdy nie mial laski i musi gdzies sie wyzyc, ofc najlepiej przez neta i to na laskach. jest zajebi.scie tak jak jest, lepiej zeby one byly niz ich nie bylo, a ile dostaja w zamian to jest tylko na ich korzysc, po co ta zazdrosc? polska mentalnosc ;/ cu


lloyd [29/09/2009, godz. 18:14]

sns znasz go tak dobrze, że na pewno opowiadał ci o swoich związkach nie? ;-) tutaj wszystko się zgadza tylko lecho dla niektórych czytelników nie podkreślił jednej znaczącej rzeczy: chodzi o to, że nie ma sensu inwestować w dywizje która nie trenuje a chce jeździć na turnieje, mieć koszulke klanową, być w centrum uwagi a przegrywa z byle jaką drużyną żeńskiej sceny zagranicznej… nie traktujmy dziewczyn jako dodatku tylko managerowie do roboty!

a co do sensowności pisania takich artykułów - nie nam jest oceniać czy jest to potrzebne ale w dzisiejszych czasach nie ma tematów tabu, jest wolność słowa i każdy ma prawo napisać o tym o czym tylko chce jeśli ma możliwość :D

pozdro rybka! :D


NETOWY_NAPINATOR_PRO [29/09/2009, godz. 18:18]

wszystkie poli grajace w csa to nerdy.


Peccavi [29/09/2009, godz. 18:48]

tam gdzie sponsoring… tam dziewczyny =o


DeeDee [29/09/2009, godz. 18:51]

Zdanie, z wywiadu dla gry online, które użył lecho w swoim artykule, w orginale brzmiało trochę inaczej, ale oczywiście czego się nie robi żeby podkręcić trochę atmosferę :) W każdym bądź razie nie uważam, że pokonujemy każdą męską drużynę, bo daleko nam do tego.


SickBeasT [29/09/2009, godz. 18:52]

ZGADZAM SIE Z LECHEM. LASKI TO ZAWSZE BYL KONSEK w ESPORTOWYM SWIADKU WIEKSZY NIZ sam HeatoN. PRZYKLAD team szwedek znany przez obeznanych!

Deedee: a pokonujecie jakakolwiek druzyne z top40 pl? keep it real


NETOWY_NAPINATOR_PRO [29/09/2009, godz. 18:53]

mix 13+ na lajcie, dalej juz trudniej, c-nie? HEUEHBEU


Peccavi [29/09/2009, godz. 19:07]

DeeDee: co Cie ciagnie do cs’a ?
a) sam cs, bo go <3
b) 99% graczy to faceci
c) sponsoring


HNdK [29/09/2009, godz. 19:23]

#Peccavi
moze takie cos jak polowa (jak nie wiecej) osob grajacych w ta gre dla przyjemnosci ?


nQr [29/09/2009, godz. 19:26]

To że grają słabo nie znaczy chyba, że mają przestać grać. Mają swoje ligi, nagrody, gamingi. Każdy coś ma z tego :):)


Peccavi [29/09/2009, godz. 19:29]

skoro tak twierdzisz, to po co te wszystkie wywiady, sesje, dolaczanie do klanu - zeby dostac koszulki, sprzet i pieniazki na wyjazd?=)


sns [29/09/2009, godz. 19:33]

scena nigdy nie bedzie sie rozwiajc jak bedzie takie podejscie, jest grupa dziewczyn ktore chca grac i trenowac a jest grupa ktora jest wylacznie nastawiona na marketing i ich managerowie pewnie dobrze zdaja sobie z tego sprawe, zreszta nie wymagajmy zeby nasze dziewczyny graly jak ich kolezanki z zachodu bo wystarczy zauwazyc na jakim poziomie stoi meski esport,


lloyd [29/09/2009, godz. 19:39]

skoro tak sie znacie to jak myślicie dlaczego KIEDYŚ ( w odległych czasach ) laski potrafiły grać z facetami w jednym klanie dorównując im skillem? aha no tak bo to były inne czasy ;)

sns - dlaczego nie wymagajmy? z jednej strony mówisz że z takim podejściem daleko nie zajdziemy a z drugiej strony ograniczasz dziewczyną wymagania…

na przykładzie jednej z mocniejszych żeńskich dywizji których nazwy z grzeczności nie wymienie powiem, że nie każde dziewczyny trenują teamem… ;)

morgen… pamiętaj… gimnazjum czeka…


Morgen [29/09/2009, godz. 19:50]

lloyd jest spoko


Peccavi [29/09/2009, godz. 19:54]

sns - zapewne jakas dziewczyna.
Sluchaj.. moze i jest grupa dziewczyn, ktora chce grac i jest to 10 dziewczyn z 50 grajacych na scenie. Po co ja rozwijac skoro nie przybywa graczy ? Jestescie tylko i wylacznie ruchem marketinkowym majacym na celu, zdjecie latki nolife’a z chlopakow, a zarazem zwiekszenia ich zainteresowania gra. Na scenie praktycznie nie ma dziewczyn (poza paroma wyjatkami, ktore graja po 6-7 lat), a nowych nie przybywa, wiec jaki sens w rozwijaniu jej? Skoro poza 50 dziewczynami w Polsce, reszta nie jest zainteresowana graniem w cs. Jesli co jakis czas zacznie grac pare dziewczat to jakim cudem maja dorownac chlopakom, skoro graja rok czy dwa i do tego w tak niezoorganizowany sposob. Jest to niewykonalne. Natomiast dziewczyny, ktore graja tyle co faceci najwyrazniej brak im zrecznosci, umiejetnosci i talentu..=o


lloyd [29/09/2009, godz. 20:01]

peccavi - ta dyskusja jest bez sensowna ponieważ… każdy ma swoje racje, i lecho i dziewczyny. Tyle…


NETOWY_NAPINATOR_PRO [29/09/2009, godz. 20:02]

imo to do tych damskich gamingów trafia się po znajomości, a nie na podstawie skyla hueheu.


lologsm [29/09/2009, godz. 20:25]

Czesto odwiedzam espmanie lecz sie nie rejestrowalem ale poprostu nie moglem juz wytrzymac pseudo mongolskich teorii uzytkownika o nicku llooyd aka jestem przydupasem FOMFNEGO.Prosze cie skoncz juz z tymi komentarzami zdupy wielki znawco ktory za przeproszeniem w dupie byl i g**** widzial , przyczepiasz sie do morgena , ktory nie skonczyl gimnazjum ale co ciebie to obchodzi jego zycie jego sprawa i tak w swoim zyciu osiagnol wiecej niz ty i jest bardziej znany od ciebie ( mimo ze tak do tego dazysz nigdy nie bedziesz TYM ZNANYM I LUBIANYM bo jestes poprostu przydupasem fomfnego) to na tyle moich wylanych lez a teraz NIECH NAPINKA TRWA! (sory za literowki)


qendo aka listonosz [29/09/2009, godz. 20:30]

przecież morgen to największa parodia tej naszej sceny. Przecież on nie jest fajny, z przykrością stwierdzam - lloyd > morgen


lloyd [29/09/2009, godz. 20:30]

nie ma problemu - rozumiem, że znasz mnie skoro twierdzisz, że nic w życiu nie osiągnąłem miśku ;) przydupasie? mam za dużą pałe żeby w fomfnego weszła… ale w takim razie jesteś oficjalnie przydupasem morgena - wole być fanem kogoś wykształconego, kogoś kto posiada kulture osobistą i kogoś kto wie cokolwiek o życiu a nie kogoś kto w paintcie robi sobie makijaż na własne fotki…

i jeszcze coś - nie obchodzi mnie osoba morgena, takie są fakty, tobie imponuje osoba której wykształcenie równa się ZERO :)

qendo - nie chodzi mi wcale o jego parodie bo ta osoba mnie nie interesuje jako człowiek z podstawowym wykształceniem. Fakt, że potrafi się wysłowić i jest niezłym komentatorem to są jego plusy, to że nie zdał gimnazjum na pewno jego plusem nie jest.


NETOWY_NAPINATOR_PRO [29/09/2009, godz. 20:32]

ej popieram cie


qendo aka listonosz [29/09/2009, godz. 20:55]

tej, nie liże Ci dupy tylko wyrażam swoje zdanie. To on w końcu tego technikum nie skończył czy gimnazjum ; d ?


peXg MusiCity [29/09/2009, godz. 21:01]

Spieliscie sie jakby byla walka kto kogo przegada a do wygrania 40 baniek.

dla mnie sytuacja jest dosyc prosta.
Jesli mam zrobic przykladowo LAN 8 zespolowy w ktorym i tak wiadomo ze wygra nijo ze spolka, to wole zaprosic 4 zespoly kobiece, ktore przyaciagna ludzi, a tym bardziej chlopakow bo to bedzie novum i szersza perspektywa dotarcia do obserwatorow…

Czy graja gorzej czy nie… i 3/4 sie do nich slini grajac z nimi na serwerze. Szacunek dla nich ze im sie procz normalnego zycia chce i urozmaicaja wasze codzienne nudne zycie na serwerach


Peccavi [29/09/2009, godz. 21:32]

Czemu zakladasz, ze urozmaicaja nudne zycie graczy? Raczej one maja tak nudne, ze graja calymi dniami w cs’a i robia pseudo internetowa kariere, tylko dlatego ze sa dziewczynami =o To tak jakby w zenskiej szkole uczylo sie 10 chlopakow, na 600 dziewczat, to wiadomo ze byliby przez wszystkie dziewczyny znani tylko dlatego ze sa chlopakami.
Masz tez racje, ze polowa sie slini, bo tez siedza w domu i dziewczyn na oczy nie widuja =o


esiorrinhogonzalesblancodasilvaborbaferreira [29/09/2009, godz. 21:33]

Mi się wydaję że dałoby radę złożyć z pięciu najlepszych polskich zawodniczek, po odpowiednich wykładach taktycznych, zespół który by mógł coś ugrać w Europie ;)


lloyd [29/09/2009, godz. 21:47]

esior - tu też chodzi o to czy się lubią, przyłożą się do treningów itd. ;)


NETOWY_NAPINATOR_PRO [29/09/2009, godz. 21:53]

jedna ma okres i sie team rozwala. zycie. FOMFNY, masz więcej fot tej dupy z niusa? :D


peXg MusiCity [29/09/2009, godz. 22:07]

Peccavi, nie znam wielu dziewczyn z CS… 3. Z czego jedna to chyba najslawniejsza Polska gamerka w swoich czasach i jesli mialbym o niej cokolwiek powiedziec… to na pewno nie to, co ty okresliles zdaniem “Raczej one maja tak nudne, ze graja calymi dniami w cs’a i robia pseudo internetowa kariere”

Nie znam wiekszosci wiec sie nie wypowiem ;)


lloyd [29/09/2009, godz. 22:16]

Allegra ruszyła

Złota Piątka vs. Robimy Szou hltv4.verygames.net:27074


dominikk [29/09/2009, godz. 23:39]

fajny obrazek :)


soql [29/09/2009, godz. 23:43]

Jak zaczynałem grać w jakichś tam klanach z 5 lat temu to biły mnie dziewczyny na eslu prawie do zera.

Dwa, trzy lata później, kiedy bardziej poznałem grę i w ogóle to ja biłem z przeciętnymi zawodnikami w teamie mixy sklejone z podonych zawodniczek również prawie do zera.

Tak się składa, że nie śledzę praktycznie żadnej sceny od jakichś dwóch lat, bo mało mnie interesuje klikanie, ale nie wydaje mi się, żeby coś się zmieniło, bo jak osiągnięć damskich nie było, tak nie ma.

Wniosek? Dziewczyny się nie rozwijają, co dla mnie nie jest zdziwieniem, bo część z nich po prostu traktuje to jako rozrywkę, a nie cel życiowy czy pracę.


ted-soon [29/09/2009, godz. 23:48]

Mnie tylko zastanawia czemu rozróżnia się w ogóle, gaming damski od męskiego, czemu kobiety mają swoje turnieje, to nie piłka nożna, w klikaniu w myszke nie liczą się mięsnie/zwinność. Liczy się tylko i wyłącznie mózg, to co zakładamy że kobitki są głupsze czy jak?


Peccavi [30/09/2009, godz. 00:04]

ted-soon no wlasnie nikt nie chcial glosno mowic =o
no wiesz.. =o


marvelka [30/09/2009, godz. 00:09]

Powiedzcie mi dlaczego sa turnieje w szachy dla kobiet i dla mezczyzn? jaka jest roznica? Przeciez tam tez sila/budowa ciala nie ma znaczenia.
Kobiety mniej przykladaja sie do gamingu, nie traca calego wolnego czasu po to zeby byc pro w konterka - taka jest prawda :) Moze gdyby udalo sie kobietom sklepac druzyne(5kobiet - dojrzalych do wyjazdow na lana :P), w ktorej WSZYSTKIE dziewczyny mialyby taka sama motywacje to uwierz - bilyby ostro bo mialyby ten sam cel-byc dobrymi zawodniczkami.


FOMFNY [30/09/2009, godz. 00:10]

ted-soon - I chcesz nam powiedzieć, że kobiety mają taki sam mózg jak my :-)?


Peccavi [30/09/2009, godz. 00:16]

marvelka moze zanim cos napiszesz to poczytaj troche =o

prosze http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91626,6129871,Szachy___dlaczego_mezczyzni_wygrywaja_.html

stad zrozumiesz dlaczego jestescie takie slabe, jesli dalej nie bedziesz wiedziala to wytlumacze raz jeszcze =o


Punkstyler [30/09/2009, godz. 02:23]

Połowa osób, chyba nie ogarnęła sensu tego arta. Nie chodzi o to, że jesteście słabe… ale o to, że nic nie robicie żebyście były lepsze…

Marvelka:
“Kobiety mniej przykladaja sie do gamingu, nie traca calego wolnego czasu po to zeby byc pro w konterka - taka jest prawda :) ”

No tak a my to napierdzielamy cały czas w kwadraty, nie mamy pracy, szkoły… dziewczyn… My planujemy randki więc mamy nawet mniej czasu :)

No proszę Was… Polska scena cs femme fatal(e) jest baaaaaaaaardzo słaba. I nie marudźcie, że mało jest dziewczyn grających i ciężko coś skleić, bo nawet ktoś nieutalentowany ciężką pracą może w tej grze dojść do całkiem niezłego poziomu, którego niestety nie reprezentujecie. I nie chodzi o zazdrość, że któraś tam gdzieś była bo co z tego, skoro zdobyła 2 fragi itp. Chodzi o to, że sracie na to wszystko bo jest Wam duuuużo łatwiej.


ted-soon [30/09/2009, godz. 02:44]

poprostu zawsze mnie intrygowało, czemu dzieli sie na baby i chłopów, do grania potrzebne są rece i mózg - ręce dziewczyny mają, tylko mózgu nie idzie obadać “gołym okiem” więc tu musi tkwić haczyk, prosta matematyka, chyba ze przyjdzie ktoś i mi jakoś racjonalnie bedzie w stanie to wytłumaczyć. Co do twojego komentarza Marvelko, wiesz mnie generalnie chuj obchodzi czy marnujesz życie przed kompem czy nie, twoja indywidualna sprawa czy wybierzesz życie nolajfa (apropo - paradoks) czy bedziesz zyla jak przeciętny człowiek w twoim wieku, dałaś tutaj do porównania szachy, porównanie kiepskie bo równie dobrze to pytanie (dlaczego dziel isie na baby i chłopy?) mógłbym zadać szachistom, jednak ejst to chyba pytanie bez odpowiedzi, bo Ci co znają na to odpowiedz siedzą cicho bo kultura nie pozwala. Troche chaotyczna wypowiedz ale dacie rade chyba :D


ted-soon [30/09/2009, godz. 02:49]

dobra chuj bede chamem ktos musi

drogie panie grające w konter, jestescie chujowe w tą gre, ja z moimi ziomkami-którzy nie potrafią w csa grac (ja tez nie umiem) ostatnio jakies oranżadki czy tam ogóreczki dorwałem, przyjęły klapsy na bagażnik i elo wynik 16;3 chyba, dodając ze w eslu leje nas pierwszy lepszy miks złożony z nonameów. Jesteście traktowane jako maskotki, nikt nie traktuje was poważnie, więc miejcie troche honoru grajcie na równych zasadach z mężczyznami, bo grając w swoich ‘babskich’ ligach tylko dajcie do zrozumienia nam-panom ze jesteście w jakiś tam sposób niedołężne, więc zostają wam 3 opcje, wziąć się w garść i zacząć coś grac z facetami, rzucic csa w pizdziet lub grac swoje i nie wychylac gęb poza podwórko. Czekam na lincz, mam nadzieje ze doczyta ktos chociaz do konca i przemysli, a dziewczyny zamiast płakać i robić porównania do brydża sportowego pokażą, że mają jaja i zrobią tak ze zmienie zdanie. ELOO


Peccavi [30/09/2009, godz. 04:13]

ted-soon popieram w 100%. Ale nie przetlumaczysz tego zakapleksionym laskom.. ktore szukaja uznania w swiecie graczy i uwazaja sie za wielkie gwiazdy, a sa obrzydliwie slabe.=o
Tak jak powiedział albo skonczcie grac albo po prostu siedzcie cicho, by nie robic z siebie posmiewiska. Wiadomo znajdzie sie kilku pantofli, ktorzy beda wam smarowac, no ale to nie robi z was gwiazd, bo kumple ze steam napisza ze jestescie dobre. Zmierzcie sie z tym, ze nikt z waszych menadzerow wam prawdy nie powie o tym, ze jestescie zwyklymi maskotkami i poza byciem nimi wiecej robic nie musicie =o


peXg MusiCity [30/09/2009, godz. 09:30]

heh


peXg MusiCity [30/09/2009, godz. 09:32]

odechcialo mi sie polemizowac. Post do usuniecia, jak ten powyzej

jeden komentarz.
pisze sie KOMPLEKS a nie KĄPLEKS chlopaku.

i szkoda ze odwage do wyrazanie tego co myslisz miales tylko gdy tedek sie odezwal, bo wczesniej milczales…


analizator [30/09/2009, godz. 10:27]

Kobiecy gaming jest jak beniaminek w Polskiej Lidze - raz w sezonie zanotuje jakiś “spektakularny” wynik 0:0 z 3 drużyną w tabeli.

Osobiście rozumiem, że to jest dla dziewczyn zabawa i nie mają zamiar być pro.. W takim razie mam pytanie do managerów, czy sami tak chętnie obdarowują Swoje zawodniczki ? To jakiś nowy system motywacji, że może damy im sprzęt to w końcu się do czegoś wezmą i wygrają ? A może jest tak, że w słowach “to tylko dla nas zabawa” jest tak naprawdę zero prawdy i chodzi głównie o to żeby uwiesić się piersi i ssać mleko które później sprzedamy na allegro ?

Wyjdzie na PT w Łodzi jak to wszystko się ma :)


lloyd [30/09/2009, godz. 11:13]

ok poczytałem troche tych komentarzy i wypowiem sie znowu…

mówicie, że dziewczyny przegrywają z zagranicznymi teamami tak?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA a przykładowo pgs/delta/fx - dostają w dupe od pierwszej lepszej drużyny z zagranicznego kraju… i ja tu nie mówie o polskich średniakach tylko Polskiej czołówce… kobiety mają takie samo prawo zlewać z “naszej” MĘSKIEJ sceny jak my z ich… a to, że przegrywają z byle jakim męskim mixem to jest inna sprawa…


phenomenon [30/09/2009, godz. 11:44]

#lloyd

rozmowa była o krajowym podwórku

a jeśli poruszyłeś rozmowę o zagranicznych teamach - na pewno jest znacznie więcej spektakularnych wygranych u mężczyzn niż u kobiet (jeśli w ogóle takowe są) i to nie tylko jeśli chodzi o złotą piątkę

a tak ogólnie - skoro dziewczyny twierdzicie, że mniej się przykładacie do gry to na jaki chuj w ogóle bierzecie się za gaming? też się nie przykładam do gry, gram w to dla przyjemności od czasu do czasu, ale NIE szukam gamingu i wymagam bóg wie czego. Ciekawe co by powiedział wasz manager jeśli by usłyszał, że gracie w to bo gracie, bo ja bym was od razy wyjebał na zbity pysk.


marvelka [30/09/2009, godz. 11:46]

ted-soon bez wzgledu na to czy poplaczesz jeszcze troche jakie to niefajne, ze mowi sie o kobietach grajacych w gry komputerowe Ty i tak do konca zycia bedziesz gral mixy z kolegami, o nas przynajmniej troche popisza, zagramy sobie na lanie o prawdziwe nagrody(tak kase), sprobujemy swoich sil, a Ty nadal bedziesz nikim - bedziesz jechal po kobietach bo to im daje sie sprzet, kase na lany, olaboga koszulki!!! i inne tego typu rzeczy :)
btw jesli okreslenie “WOLNY CZAS” to dla Was praca/szkola/dziewczyna TO GRATULUJE, dla mnie wolny czas ma inne znaczenie :-)

phenomenon nie wszystkie dziewczyny maja takie samo podejscie do sprawy gamingu, poprostu w Polsce nie powstala jeszcze zenska druzyna, w ktorej WSZYSTKIE mialy by taka sama motywacje do gry


Dager [30/09/2009, godz. 12:17]

Kobiety są tylko w jednej rzeczy lepsze od mężczyzn….
W osiąganiu orgazmu :)


ameczka [30/09/2009, godz. 12:19]

kolejny raz powstaje news / blog napisany przez kogoś kto nie ma nic wspólnego z kobiecym gamingiem, a kolejni ZNAWCY i WSZECHWIEDZĄCY łykają wszystko co tylko w negatywnym świetle stawia nas kobiety.

skąd się biorą różnice w grze kobiet i mężczyzn? nie chce mi się znowu na ten temat rozpisywać, bo żenujący dla mnie jest poziom Waszej wiedzy w tej dziedzinie, tutaj link dla zainteresowanych:
http://www.onheels.pl/2009/09/10/kobiety-mnie-bija/

co do treningów i bicia miksem dziewczyn. przepraszam za wyrażenie, ale w dupie byliście, gówno widzieliście.


analizator [30/09/2009, godz. 12:33]

Co do treningów się zgodzę, natomiast co do grania miksem - nigdy.


Morgen [30/09/2009, godz. 12:33]

Ja skończyłem gimnazjum… NUBY.
Teraz siedzę w szkole dla DOROSłYCH, he he he he.

lloyd jest spoko, a dziewczyny do garów i do loda a nie do CSa, heheheh^^^^^^^^^^^


phenomenon [30/09/2009, godz. 12:38]

#marvelka

skoro jeszcze nie powstała to może zastanówcie się nad zebraniem 5-ciu zawodniczek, którym na prawdę zależy, spróbować pograć jakiś czas i zobaczyć co z tego wyjdzie? jakby wyszło mogłoby to na pewno w lepszy sposób wpłynąć na rozwój female gamingu w PL niż tworzenie XXX ilości teamów, które mają nikłe szanse rozwoju


break [30/09/2009, godz. 12:45]

Imho, to jest tylko “Pomysł na… Dobry e-Lans każdego dnia.”


ameczka [30/09/2009, godz. 12:52]

swoja droga, jeśli lubicie tak się rozwodzić nad esportem dlaczego nikt nie wpadł jeszcze na pomysł napisania o tym jaka to męska scena jest mierna?

szczycicie się tym, że bijecie dziewczyny, co jest śmieszne, a tak naprawdę co Wy-faceci na przestrzeni ostatnich lat wnieśliście do polskiego esportu? czy którykolwiek team oprócz G5 czymkolwiek się wyróżnił? stoicie w miejscu tak samo jak scena kobieca, ba! pokuszę się o stwierdzenie, że cofacie się nawet. macie milion razy lepsze wsparcie od sponsorów niż kobiety, idąc Waszym tokiem rozumowania nikt Was nie traktuje jak maskotki i zależy Wam na wygrywaniu, więc dlaczego o ŻADNYM nowym polskim teamie nikt nie mówi jako o jakimś szczególnym odkryciu? dlaczego nie zajmujecie czołowych lokat w turniejach zagranicznych? jeśli osiągnięciem dla Was jest wygranie lana w jakimś Pipidówku Dolnym, gdzie średnia wieku to 15 lat, to gratuluje ambicji. bo tak naprawdę na liczących się lanach zawsze od X lat na podium pojawiają się Ci sami zawodnicy.


analizator [30/09/2009, godz. 13:05]

Bo wszyscy o tym wiedzą jaka ona jest ? Hę ? Na temat wsparcia to nie mamy ogólnie co dyskutować, bo te mega wsparcie trochę nie jest widoczne.. Tym bardziej jak wyciągasz na wierzch temat turniejów zagranicznych - skąd kasa ? Zresztą o czym my rozmawiamy.. Was nawet nie wyciąga się na tapetę teamów zagranicznych, bo na własnym podwórku nie radzicie sobie za dobrze @_@

A i co do ambicji, to trochę przyganiał kocioł garnkowi ^^


PiOtReKpL [30/09/2009, godz. 13:21]

ta cała scena, o ile tak to można nazwać to jedno wielkie nieporozumienie, break podsumował.


pimp [30/09/2009, godz. 13:34]

Szukam dziewczyny. Wymagam minimum 50h na steamie, zebysmy mogli czasami poklikac i strzelic pare glowek na ffa. Pm me.


peXg MusiCity [30/09/2009, godz. 14:47]

analizator… to ja zadam Ci jedno pytanie.
Czy zeby miec ambicje i chciec cos osiagnac na prawde trzeba miec wsparcie w postaci oplaconego lana i koszulki ?

Sadze ze najpierw sie latami zapier… na swoj koszt, by potem ktos oplacal Ciebie.
No chyba ze wydaje sie wam ze graczom sie nalezy wszytko od gornie, bo inaczej lache zrobia ze zagraja… a jesli robia, to chu… nei ambicja i charakter.


lloyd [30/09/2009, godz. 14:56]

piotrekpl - wybacz ale jakie masz pojęcie o tej scenie? ty, lecho, i inni znaFcy sceny kobiecej pokuście się o logiczne myślenie i zadajcie sobie pytanie - czy scena kobieca tak naprawde idzie w tył ? Scena ta ma max 2-3 lata a dzięki takim turniejom jak PAN się rozwija…


ameczka [30/09/2009, godz. 15:00]

#up

święta prawda. jeszcze 2 lata temu były tylko dwa liczące się zespoły - FF i PGS. scena pojawiła się wraz z narodzinami Holek i No Mercy Girls, a tak naprawdę dopiero teraz po tych wszystkich roszadach teamowych ma szansę na rozwój.


lloyd [30/09/2009, godz. 15:03]

ameczka ale tu chodzi też o to, że nie wszystkie dziewczyny przykładają wage do treningów, i myślą że grając przeciw polskim mixom zdobędą forme…

a z drugiej strony też to nie wina facetów, że tak późno większość z was odkryła cs’a… :)


ameczka [30/09/2009, godz. 15:08]

nie wszystkie teamy trenują tylko na miksy z cw.pl ; ) nie uogólniajmy. weźmy np deltę, z tego co wiem dziewczyny starają się grać na zagraniczne teamy, ja ze swoimi dziewczynami też jeśli tylko mamy okazję staramy się umawiać spotkania z zagranicą.
najlepszy dowód? to, że delta, tm, i my bierzemy teraz udział w zagranicznych ligach online. wiadomo, że w porównaniu do esuby, attaxów wypadamy słabo, ale to właśnie jest ROZWÓJ kiedy widzisz, że z jakimś zagranicznym teamem miesiąc temu dostało się w dupę do 5, a teraz się powiedzmy remisuje.


lloyd [30/09/2009, godz. 15:12]

ale ja jestem przecież jak najbardziej za tym żebyście grały turnieje online z zagranicznymi teamami (co nie zmienia faktu, że nasze łącza uniemożliwiają rozwój ;)) tu także nie chodzi o BADANIA NAUKOWE wg. których dziewczyny mają inaczej rozwinięty mózg - bo dziewczyny są tak samo bystre, sprytne i myślące jak faceci… tylko, że wg. tych samych badań faceci szybciej reagują na to co sie dzieje na ekranie ale… to się da wytrenować i żadne badania nie przemówią mi do mojego toku rozumowania bo tylko przez ciężką prace można stać się najlepszym ;)

dobra na dzisiaj koniec dyskusji. dopisze coś jeszcze jutro. bye


ameczka [30/09/2009, godz. 15:18]

biologi nie oszukasz.
widzisz, w grach jest tak samo jak w sporcie. nie bierzmy pod uwagę sportów siłowych czy kondycyjnych jak bieganie czy podnoszenie ciężarów, bo tam mężczyźni są lepsi ze względu na lepszą muskulaturę. weźmy sporty zespołowe gdzie liczy się koordynacja ruchowa typu siatkówka czy piłka nożna. można z powodzeniem stwierdzić, że dzięki treningowi, odpowiednim zagraniom taktycznym kobiety mogłyby dorównać panom, dlaczego więc się tak nie dzieje? problem tkwi w tym, że Wasz mózg lepiej odbiera wiele bodźcy jednocześnie dzięki czemu macie lepszą koordynację oko-ręka, oko-noga. kobiety ze względu na rozmieszczenie różnych ośrodków w mózgu są w tym momencie na przegranej pozycji. oczywiście lata terniongów mogą jakoś wykształtować różne zachowania, ale na to naprawdę potrzeba jest dużo czasu.


break [30/09/2009, godz. 15:37]

Nie ma mowy o zadnych sportach druzynowych. Bo miedzy obiema plciami jest jedna bariera nie do przelamania - anatomia ciała :)
Przykład: Wlazły atakuje - siatkareczka zostaje wbita w ‘parkiet’.


esiorrinhogonzalesblancodasilvaborbaferreira [30/09/2009, godz. 16:08]

No ameczka coś w tym jest, szczególnie wśród osób przesiadujących przed kompem, które stale ćwiczą koordynację oko-ręka oglądając youporna =)))


venix [30/09/2009, godz. 16:20]

Madzia powiem Ci prosty powód dla którego dużo męskich timów nie jeździ na lany zagraniczne, są to organizacje, które są w stanie wysłać na taki event kogoś. W Polsce mamy może 3 teamy które na to stać, raz do roku. Kiedyś tylko pgs wyjeżdzał na lany, dzisiaj delta, fx, bvg wysyła dywizje :) Niestety młodych chłopaków nie stać żeby samemu opłacić lan zagraniczny. No chyba, że na Słowacji :D Napisz na friends to pogadamy o tym ;]


venix [30/09/2009, godz. 16:25]

Ok zgadzam się z tym, że uwarunkowania fizyczno-psychiczne mają duży wpływ na różnicę poziomów między kobietami a facetami. Jednak kobiety mogą powalczyć z facetami. Może nie przez czysto skillową rozgrywkę, ale chociażby przez dogranie paru taktyk i ogranie, którego niestety nie zdobędziecie na meczach przeciwko mixom facetów z cw.pl albo friends. Na takich mixach gra się randomowo co nie przekłada się na normalne mecze ;]


PiOtReKpL [30/09/2009, godz. 16:38]

no tak lloyd ty masz jakies pojecie o scenie kobiecej, w koncu wpisujesz sie dziewczynom w księdze na eslu.


hyth [30/09/2009, godz. 16:38]

esior pozamiatal :DD


ted-soon [30/09/2009, godz. 17:11]

marvelka, jestem chujowy w cs, ty jestes chujowa w cs, nie traktuje gry powaznie, ty nie traktujesz gry powaznie, ja mam ręce, ty masz ręce, TY MASZ SPONSORÓW, LANY, SPRZĘT, ja nie mam ani SPONSORA ani LANÓW ani SPRZĘTU, ty masz cipke, ja chuja:)). Koniec, jak wyciągniesz odpowiednie wnioski to pisz śmiało, licze no polemike na poziomie.

PS. Cały czas żadna z was nie napisała mi czym różnicie się od mężczyzn jeśli chodzi o klikanie w myszke, i dlaczego cs dzieli sie na male i female. Czekam na odpowiedz!!
Pozdrawiam. :))


Peccavi [30/09/2009, godz. 17:19]

czyli potwierdzilo sie…=o
marvelka, skoro tak piszesz to niczym sie nie roznisz od tepych lasek w klubach, ktore czekaja tylko na to aby kupic im drinka i zabrac do hotelu, tylko ze ty siedzisz caly dzien w domu. One rowniez nic poza tym nie potrafia, dlatego robia w kolko to samo, nie wiedzac tak naprawde do czego daza. Poza tym widze, ze zalezy Ci tylko na tym, aby stac sie popularna “troche o nas popisza”… naprawde to takie zajebiste pokazac swoja morde na stronie dla graczy? Wstydz sie dziewczyno, =o

ameczka: zagraniczne teamy zenskie sa identyczne jak wy, tez zalezy im tylko na rozglosie, reklamie i kasie, ale one w tym celu cos robia, sa po prostu bardziej ogarniete w tym, czyli robieniu zamieszania wokol siebie, bo nadal z mezczyznami nie maja szans, aczkolwiek juz z kazdym glupim mixem moglyby wygrac. Na pewno to ze maja bogatsze organizacje im bardzo w tym pomaga. Kolejna sprawa, czujesz sie usatysfakjonowana tym ze jestes top3 na scenie 8 zespolow, gdzie gra garstka slabeuszy? Nadal nie potrafisz odroznic, ze mimo iz jest was tak malo i scena w ogole sie nie rozwija to dostajecie sprzet i pieniadze tylko dlatego, ze gry to swiat zdominowany przez mezczyzn i wy macie byc ‘maskotkami’ dla nich ? Kloccie sie dalej i wmawiajcie sobie ze jestescie ambitne i fajne, ale zawsze bedziecie tylko dziewczynami nalogowo siedzacymi przed komputerami, bo nigdzie indziej odnalesc sie nie potraficie, a ze przypadkowo jest mnostwo nolifow, ktorych wasza obecnosc cieszy, to bronia was teraz tutaj i pewnie juz smaruja na gg. Szczerze wam wspolczuje i waszym prawdziwym znajomym. Utrapienie. =o


charlie_m [30/09/2009, godz. 17:55]

peccavi idz kup mozg na targu, moze Ci sprzedadza, dzieki

ted-soon nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie to byla blazenska odzywka:
“marvelka, skoro tak piszesz to niczym sie nie roznisz od tepych lasek w klubach, ktore czekaja tylko na to aby kupic im drinka i zabrac do hotelu, tylko ze ty siedzisz caly dzien w domu.”
odplacam pieknym za nadobne
btw. po ksywie wnioskujesz zem baba? przeciez to raczej meskie imie


ted-soon [30/09/2009, godz. 17:58]

charlie_m (po ksywie wnioskuje żeś baba), i to jest własnie dyskusja z wami, ktoś wam pluje w morde a wy udajecie że pada, i jedyne na co was stać to jakieś błazeńskie odzywki, smutne


asdf [30/09/2009, godz. 17:58]

Jak by nie było trochę racji ma. (Peccavi)

btw charlie ty właśnie pokazałaś swój mózg. Wypowiedź na poziomie 13 latki.


Peccavi [30/09/2009, godz. 18:09]

Wlasnie dajesz przyklad sobie i kolezankom na ile was stac… Zart na poziomie 13-latki =o
Dalej unikaj prawdy i odwracaj kota ogonem. Dobrze przynajmniej, ze zrozumialas, ze nie jestes w stanie zmienic smutnej prawdy i nawet nie dyskutujesz. Tak wiec rob dalej to co umiesz najlepiej, NIC. Z wami jest zupelnie identycznie jak z Agnieszka Frykowska. Im wiecej powie, tym wszyscy bardziej przekonuja sie w fakcie ze jest pusta, egoistyczna i nie potrafi nic. TIP: najlepiej sie nie odzywaj =o


PiOtReKpL [30/09/2009, godz. 18:29]

zeby zobaczyc poziom dziewczyn wystarczy wlaczyc polsat, 1 set prowadza 16-10 za 3 minuty jest po 16, teraz w 2 secie polki tez prowadza 16-10 po czym juz jest 16-13 hahhahahah


ameczka [30/09/2009, godz. 18:30]

Peccavi, jednyną racją jaką mogę przyznać w tej dyskusji Wam facetom to to, że zagraniczne teamy są od nas lepsze. dlaczego? dlatego, że np w niemczech esport kobiecy już dawno ma za sobą fazę raczkowania. prosty sposób na sprawdzenie. odwiedź na eslu profile dziewczyn ze światowej czołówki i zobacz od kiedy one maja tam konta, a od kiedy większość dziewcząt z polski. a w cs-ie doświadczenie i zgranie > skill imo.
kolejną sprawą jest trwałość naszych teamów i tu mogę znowu Wam przyznać rację, że jest z tym krucho.

venix, tak masz racje, kobiety mogą powalczyć z facetami, ale właśnie poprzez przechytrzenie ich czy lepsze zgranie:) bo ośrodków mózgowych raczej sobie nie poprzesuwamy! :D


SickBeasT [30/09/2009, godz. 18:45]

no way


marvelka [30/09/2009, godz. 19:30]

Peccavi czytanie ze zrozumieniem nie boli. Sry ja nie mam sprzetu od sponsorow, sama sobie na niego zapracowalam :( Nie bede sie z Wami wdawala w jakas bezsensowna dyskusje bo i tak macie jakies tam swoje zdanie, ktorego zmieniac nie chce, wisi mi ono. A teraz ide sie pakowac na lana, baj.


Peccavi [30/09/2009, godz. 19:35]

ameczka widze, ze jestes zapatrzona w siebie feministka =o
czy dalej nie rozumiesz, ze te wszystkie marketingowe zabiegi, ktore stosuja wasze organizacje, nie maja na celu poprawienia waszego poziomu gry. Macie po prostu byc i ladnie sie usmiechac do zdjec, udzielic wywiadu i wystarczy. Dlatego zamiast skupic sie na graniu, to godzinami malujecie sie i poprawiacie wlosy. To jest wasze zadanie (zaprezentowac sie jako dziewczyny, w zdominowanym przez mezczyzn swiecie gier), a te twoje teorie na temat wygrywania, trenowania i wielkich ambcji zostaw dla kolezanek w klanie. Nikt juz w nie chyba nie wierzy =o
Jesli dalej uwazasz, ze wszyscy na okolo wam kibicuja i robia wszystko, abyscie graly lepiej to sie mylisz. Tak naprawde gowno kazdego obchodzi to, czy wygrywacie, czy przegrywacie. Chodzi o to, zeby sprawic ludziom wrazenie ze gry nie sa tylko dla geekow i nerdow, ale tez dla dziewczyn. Nie musicie nic wygrywac, po prostu grzecznie sobie grajcie i nie wypowiadajcie sie za duzo, bo nikt po was tego nie oczekuje. Sama z reszta wiesz jak traktuja was organizacje i powinnyscie sie domyslic juz tego dawno, a nie ze trzeba wam to tlumaczyc. Wiem, ze pewnie trudno wam sie z tym pogodzic, no ale tak niestety jest. Moze kiedys to sie zmieni, kiedy zacznie grac wiecej kobiet, wtedy nabierze to sensu. Poki co jestescie elementem poprawiajacym wizerunek, ale udzielajac tych waszych smiesznych wypowiedzi psujecie go. =o

No wlasnie marvelka, czytanie nie boli =o
powodzenia na lanie, za pare dni bedzie sie z czego posmiac. Sayonara =o


NETOWY_NAPINATOR_PRO [30/09/2009, godz. 19:56]

ktos widzi dziewczyne, ze gra to mysli ja też moge. widzi dodatowo jakies reklamy np. benq mysli o kierwa, one na takich graja to ja tez kupei. tylko o to chodzi, nie o to zebys cos osiagnela, czy nie. jestescie w sumie najtansza reklama na rynku


venix [30/09/2009, godz. 21:32]

Załóżcie agencję PR’ową jak tyle wiecie o marketingu i wizerunku :)


charlie_m [30/09/2009, godz. 22:09]

Peccavi znafco piszesz jakies pierdoly o darmowych klawiaturach itp., nie znasz np. mnie i dziewczyn z mojego teamu, a potrafisz sprowadzic nas wszystkie do marginesu. Wybacz, ale ja jako cl mojej druzyny jedynie co chcialam od US to serwer nic wiecej; po co nam sprzet skoro go mamy?;] Wywiadow tez nie udzielam chociaz ostatnio mialam propozycje od Radia Planety, wiec prosze Cie stul wkoncu, bo Twoje komentarze sa przesiąkniete zazdroscia i strasznie duzo w nich placzu. I przykro mi, ale juz zawsze tak bedzie, ze w kazdym sporcie sa podzialy na facetow i kobitki, a Twoje smetne plakanie o to nic tu nie da. no i jeszcze jedno:) nie wiesz jak gram, wiec rowniez nie wypowiadaj sie na ten temat.

btw. Ja sama gram w ta gre bog wie ile czasu, ale robie to dla przyjemnosci, dla przykladu: gralam z lola w bg jakies 2lata itp. czemu nikt mnie nie zna? he bo na sile nie robie z siebie gwiazdy! a to, ze inne czuja taka potrzebe to ich sprawa, ale nie musisz wszystkich tak samo oceniac

“Tak naprawde gowno kazdego obchodzi to, czy wygrywacie, czy przegrywacie. ” a to dziwne, bo warunkiem dolaczenia do US byla wygrana podczas eliminacji PT, hm… poszlo gladko “=o”


qendo aka listonosz [30/09/2009, godz. 23:18]

trzeba było pisać do mnie i byście mogly grać dla mnie ; d serwer wam kupie jaki sobie chcecie, gnet? nie ma problemu, niemiecki host ? hmm oczywiście że kupie ;d W sumie to prędzej bym rozumiał, że gracie w US bo dostajecie sprzęt, ale skoro Wy na sprzęt same sobie zapracowałyście to 60 ziko na serwer gnetu już nie macie ;<

A tak poważnie. Pozwolę sobie podsumować cały artykuł i tę dyskusję gdzie panie zostały sprowadzone do poziomu największych hejterów tego serwisu i zostały tak sprowokowane, że pewnie wszyscy mają z Was mega ubaw. A więc, wydaje mnie się że autorowi całego artykułu chodziło o to, że Wy jako kobiety jesteście faworyzowane, tzn. dostajecie pieniądze, wsparcie itd. nie adekwatne do Waszych osiągnięć i możliwości. Równie dobrze za te pieniądze moglibyśmy wysłać Draco na WCG i bardziej prawdopodobne jest to że on będzie w top3 niż któraś z naszych drużyn zajmie jakieś miejsce na podium za kilka dni w Łodzi. Zmieniacie składy, fochacie się, nie zawsze macie poważne podejście do gry a jednak dostajecie duże wsparcie, które gdzies tam przepada, a Ci którzy mogą coś zwojować w europie nie mają szans się pokazać.


Szm3R [30/09/2009, godz. 23:20]

Ej ku**a… no i co z tego? Ja tam bym się cieszył jakbym mógł od czasu do czasu popykać z takimi laseczkami w CSa… i nie ważne czy grają dobrze czy nie. Wielcy PRO się odzywają.

marvelka - dobrze mówi - wódki jej dać!!! :D
Jakby nie grały, to o dziewczętach się mówi, pisze a i różnorodne sesje z przyjemnością się ogląda ;) Nawet jak kasy z tego nie mają to jest jakiś fun. A tym wszystkim co mają jakieś ale - proponuję wyłączyć te fikołki i zająć się czymś co by i o Was popisano.

Także wszystkim dziewczętom ze sceny CS - wielkie GL&HF!
I więcej sesji - bo nie tylko grami człowiek żyje :P


NETOWY_NAPINATOR_PRO [30/09/2009, godz. 23:42]

liż dupę liż. i tak cie nie dodadzą na steam.
@ charlie. napinaj napinaj, że piszemy prawdę. Jak chcą funu, to niech idą na impreze, czy łotewa. nie muszą dla FUNU siedziec przed kompem, skoro im nie idzie.


Szm3R [01/10/2009, godz. 00:09]

No wiesz… nie dla każdego jedyny fun to trzaskanie czołem w enter, tak jak jest to w twoim przypadku. Wracaj do second life… tam wszyscy wygrywają.


charlie_m [01/10/2009, godz. 00:11]

wybacz, ale jeszcze sie nie napielam NAPINATORZE ;d


Krolik [01/10/2009, godz. 00:57]

OK. to i ja napisze cos od siebie. Zacznijmy więc od różnicy skilla między topowymi graczami a graczkami. Może napisze tylko o Polsce. Dziewczyny, które grają w to więcej, niż 5 lat możemy chyba policzyć na palcach jednej ręki, natomiast liczba mężczyzn jest raczej nie do zliczenia, ale ok. Po prostu dziewczyn grających jest bardzo mało, dlatego też grają jak grają, czyli jakby to powiedzieć takie mixy „dinozaurów” ze „szczeniaczkami”. Weźmy przykład PGS i FF, 2 chyba jedyne liczące składy rozpadły się. Kilka dziewczyn przestało grać a reszta chce nadal się rozwijać, ale co zrobić jeśli nie mają z kim grać? No właśnie, jeśli nie ma zawodniczek na swoim poziomie trzeba sięgnąć po „młode talenty” ze słabszych drużyn. W ten oto sposób żeńska scena się rozwija, ale ze tak powiem w bok a nie w górę.
Następną sprawą jaką tu poruszacie to sponsoring. Piszecie tutaj, że dziewczyny lecą na sprzęt, wywiady bla bla bla. OBUDŹCIE SIĘ !!! Ilu z was by nie chciało grac pod tagiem Delty, PGSu, Fx i w dodatku być czołówką na swojej scenie, gdzie KAŻDY kobiecy mix może osiągnąć TOP3 PL ! Menadżerowie nie przyjmują ich jako maskotki, chcą aby ta dywizja odnosiła sukcesy na swojej scenie, która jest tak mała, że uwierzcie mi na 6 zespołów na scenie utrzymać się w top3 nie jest wielkim wysiłkiem, a jak jest podium to jest głośno, a jak jest głośno to jest reklama, a dziewczyny mają pewnie wielką frajdę, jeżeli osiągają sukcesy i są za to nagradzane.

Jeszcze jedno. Nie ma w Polsce turniejów tylko dla kobiet, ponieważ scena jest zbyt mała, żeby organizować LANa dla garstki osob. Natomiast turnieje gdzie są drużyny z całej europy są jak najbardziej na +

Dobranoc


Peccavi [01/10/2009, godz. 05:36]

charlie, wydawalo mi sie, ze jestes z jedna z normalniejszych na tej scenie, ale jednak ty tez za wiele rozumu nie masz.. wszystkie moje wypowiedzi sprowadzilas do darmowej klawiatury, wiec nie masz nawet ciut wiecej rozumu od twoich kolezanek, jak reszta powinnas sie nie udzielac i zamknac w koncu ryj.
Tak racja potrafie was wszystkie sprowadzic do marginesu, bo na nic wiecej was nie stac =o Jestescie badna zapatrzonych w siebie dziewczyn, ktore szukaja szczescia w swiecie graczy, bo nie znalazly w codziennym zyciu i skoncz gadac o graniu dla przyjemnosci, bo na sam dzwiek o tym nie dobrze sie robi (z reszta na twoj tez..=o) Nie udzielaj sie juz tu, bo z kazda twoja wypowiedza stajesz sie coraz bardziej zalosna… wspolczuje wszystkim ktorzy zaznali wstyd poznania ciebie, sayonara =o

Szme3r suck ur dads dick =o and swallow the cum bitch.


charlie_m [01/10/2009, godz. 09:33]

ktory to juz raz wjezdzasz w tym temacie na dziewczyne, ze jest tepa? rozumiem, ze to taka taktyka; wybacz, ale na mnie nie zadzialala. btw. jakbys nie zauwazyl tam bylo “ITP.”, chyba, ze nie wiesz co to znaczy, no i poza tym komentarz nie ograniczal sie do samej klawiatury =o =o jestes zazdrosym i zalosnym placzkiem =o!!


Venomen [01/10/2009, godz. 09:48]

Nie rozumiem po co w ogóle kłócicie się z tymi fejkami i pseudo-znawcami. Przecież oni nic innego nie potrafią tylko spamować w komentarzach tutaj i wrzucać durne fotki na espp. W zyciu nic nie wygrali, nic nie dostali stąd i taka zawiść i zazdrość ;). No cóż, niektórym zawsze pozostanie pisać głupie komentarze i to nie na darmowej klawiaturze :/


Peccavi [01/10/2009, godz. 10:32]

Chcialabys, aby to byla taktyka… niestety to prawda. =o poza tym nie pisze o wszystkich dziewczynach tylko o takich nolifach jak ty i grupce twoich smutnych emo-kolezenek, z ktorymi robicie posmiewisko z siebie tymi zalosnymi wypowiedziami.
Tutaj nic nie musi na ciebie dzialac i nie mialo, emanujesz glupota, ze az mi wstyd z toba dyskutowac. Nie potrafisz spojrzec prawdzie w oczy i za kazdym razem unikasz odpowiedzi lub zmieniasz temat, np. piszac o mnie. W jakim celu to robisz? Chcesz pokazac jaka jestes fajna? Tak sie zalosnie sklada, ze ten artykul napisano o kims takim jak ty, niszowym, zaszufladkowanym gatunku nolifa, wiec face the truth and shut the hell up =o idz pograc troche, bo przeciez jestes mega ambitna i masz lana przed soba, pathetic little kid. =o

Venomen pucuj jeszcze.. szczyt twoich mozliwosci to zwalic sobie przy jej fotce =o


lloyd [01/10/2009, godz. 13:17]

peccavi - czyli skoro venomen nie zgadza sie z twoim zdaniem i broni dziewczyn to jest lizodupem tak? aha…

piotrek_pl - to, że oficjalnie nie siedze w żeńskim gamingu to nie znaczy, że z nimi nie gram, nie rozmawiam i nie wiem co się tam dzieje a skoro mnie nie znasz to JAPA :)


ameczka [01/10/2009, godz. 13:36]

Peccavi, ja Tobie radzę ochłonąć, bo chyba trochę się rozpędziłeś. nikt tutaj nikogo nie obrażał / obraża, jedynie Ty ciągle na kogoś najeżdżasz i sypiesz epitetami. Dyskusja nie polega na wyzywaniu, a przekonywaniu o swoich racjach w kulturalny sposób. Jeśli o tym nie wiesz to cofnij się do przedszkola, bo nawet tam dzieci o tym wiedzą.

Szufladkujesz nas dziewczyny, wrzucasz wszystkie do jednego worka, a założę się, że nigdy z żadną z nas nie grałeś / nie rozmawiałeś, tym bardziej nie masz zielonego pojęcia co robimy w życiu, jakim prawem piszesz cokolwiek o nas, o naszej inteligencji? Jestem w stanie założyć się z Tobą, że połowa lasek jest mądrzejszych od Ciebie, życie ma poukładane do perfekcji i dobrze się z nim czują. Ty, widzę masz z tym problemy, jeśli nawet pod newsami udzielasz się na fejku. AHA, inteligencją nie jest wsmarowanie w swoje wypowiedzi miliona zwrotów angielskich, tylko składne posługiwanie się językiem ojczystym.

Swoją drogą, dopóki nie zejdziesz z tonu wypowiedzi, to właśnie Ty robisz z siebie pośmiewisko.

Właściwie zastanawia mnie po co nas tak krytykujecie? Jeśli coś Wam nie pasuje w kobiecej scenie nikt nie każe Wam czytać o niej newsów, oglądać naszych meczy czy odpowiadać właśnie w takich dyskusjach.

Jest nas tak mało, więc zamiast nam pomóc żeby kobiecy esport się rozwijał, lepiej do końca wszystko zniszczyć?


Peccavi [01/10/2009, godz. 16:39]

Nikomu nie chodzi o zniszczenie waszego całego świata (czyt. sceny cs’a). Jestescie jak lewica w sejmie, klapki na oczy i tylko wy macie racje. =o Uwazacie, ze uczestniczycie w czyms wielkim, ze jestescie wspaniale, bo dajecie wywiady i macie sesje, a nie potraficie pogodzic sie z tym, ze jestescie jedynie instrumentem majacym na celu poprawienie wizerunku gracza komputerowego. Z reszta pisalem juz o tym wyzej pare razy, wiec nie ma sensu sie powtarzac.

Przy okazji dla twojej wiadomosci, kompletnie nie ruszaja mnie opinie laski, ktora cale swoje zycie spedzila przed komputerem w swiecie cs’a, a opalila sie swiatlem monitora. To tak jakby kloszard mial doradzac Obamie.. pogodz sie z prawda i nie swiruj tutaj wielkiej obronczyni. Jesli dalej twierdzisz, ze jest inaczej to kontynuuj swoja wielka kariere komputerowa. Zycze powodzenia w zdobywaniu slawy i oszukiwaniu samej siebie. =o


thingness [01/10/2009, godz. 17:19]

Ciekawy temat tylko ze chyba 95% ludzi na tzw. ’scenie’ to nie interere :{ nekst kłesztion plis.. !


LAZZAROV [01/10/2009, godz. 18:11]

<3 netgaming wraca ! :D


guruu [01/10/2009, godz. 19:15]

Nie od dziś wiadomo, że gra z lepszymi od siebie skutecznie zrobi Cię lepszym zawodnikiem. Jeśli dziewczyny zagrały by parę miechów w średnio-zaawansowanym męskim teamie w Polsce to może dało by się skleić parę naprawdę ogarniętych zespołów żenskich, które na równi rywalizowały by na równi w HLC itp


hyth [02/10/2009, godz. 18:30]

ej a podobno
zinic 16:1 delta :(


Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.

Dzisiejsze aktualności




eSpmania TV

  • Ankieta
    • Czy eSpmania powinna pisać o grach na PC i konsole?

    Zobacz wyniki

    Loading ... Loading ...


  • Wiadomości ze świata gier

    Słowa kluczowe

    Najpopularniejsze informacje

    Kategorie

    Archiwum wiadomości