Sony Computer Entertainment America (SCEA) i Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) podpisały wczorajszego dnia umowę, na łamach której już niebawem zobaczymy dynamiczne reklamy w grach wideo przeznaczonych na platformę nowej generacji - Sony PlayStation 3.
Umowa podpisana między Sony a IGA Worldwide, światowym liderem na rynku reklamy w grach, jest pierwszą tego typu współpracą, która zapewni obsługę dynamicznych reklam w grach na konsolę PlayStation 3.
W chwili obecnej rynek reklam w grach osiąga obroty 84 mln dolarów w skali światowej, co jak szacują branżowi eksperci w ciągu najbliższych lat (2006-2011) wzrośnie o ponad 1150%, dając astronomiczną kwotę 970 milionów dolarów!
Idealnym przykładem działania sytemu IGA Worldwide będzie nadchodząca, najnowsza część Quake Live, która w całości będzie finansowana z dochodu reklam.
W Polsce, jako jedyna dynamiczną reklamą w grach komputerowych zajmuje się marka AdAction, która na początku kwietnia ruszyła z oficjalną, pierwszą w naszym kraju kampanią reklamową o charakterze in game advertising. Kampania promowała dwóch klientów: Kode5 Polska (polski przystanek międzynarodowego turnieju dla graczy) oraz Gamecorner.pl (internetowy serwis o grach komputerowych należący do Agory).
Materiały informacyjne oraz krótkie informacje na temat przygotowań i wyników przeprowadzonej wówczas kampanii można znaleźć na stronie AdAction Case Study.
Popularne: 9%
czerwiec 5th, 2008 o godzinie 15:31
xbox > ps3
czerwiec 7th, 2008 o godzinie 10:42
Czy ja wiem :).