W poniedziałek wieczorem rozpoczynają się pierwsze spotkania w ostatniej drabince kwalifikacji KODE5 Global Gaming Revolution. Zgodnie ze wcześniejszą informacją w czwartej turze eliminacyjnej (KODE5 Poland Quals #3) zagra oprócz polskich zespołów dwanaście drużyn z Estonii, Litwy, Łotwy i Ukrainy (łącznie) . Zmagania w drabince Single Elimination Bo3 zostaną zakończone w niedzielę, 15 marca.
Harmonogram rozgrywek:
Runda 1
09.03 - 20:00h (16 meczów)
Runda 2
10.03 - 20:00h (8 meczów)
Runda 3
11.03 - 20:00h (4 mecze)
Runda 4
12.03 - 20:00h (2 mecze)
Runda 5 (Finał)
15.03 - 21:00h
System rozgrywek i ustawienia:
System: BO3 (do dwóch wygranych map), MR15 (do 16 wygranych rund)
Mappack: de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train
Wybór map: każda z drużyn wybiera jedną mapę. Rozpoczynamy w kolejności alfabetycznej (1. de_dust2, 2. de_inferno… itd.). O wyborze trzeciej (dogrywkowej) decyduje zwycięzca z pierwszej mapy.
Wybór stron: runda nożowa
Ustawienia serwera: KODE5 PL CFG
Jako, że KODE5 nie ma jakichkolwiek zabezpieczeń każda z drużyn jest zobowiązana do nagrywania dem POV oraz HLTV. Ponadto WSZYSCY są zobligowani do zrobienia sceenów smoke’a (włączony showscores i widoczne modele przeciwnika) oraz rcon status, które WYSYŁAMY (zamieszczamy) w mediach pod meczami na stronie POLAND.KODE5.COM.
W przypadku braku mediów będą wyciągane surowe konsekwencje (żeby później nie było płaczu).
TBA
CZWARTEK
TBA
ŚRODA
TBA
WTOREK
TBA
PONIEDZIAŁEK
FREELANCERS [ 00:02 ] coxitis
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
UF Gaming [ 02:01 ] HardPlay.CS
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
UniversalSoldiers.pl [ 02:01 ] escalate
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
[LAPD] [ xx:xx ] INCOGNITO
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
PA(:V)MAN [ xx:xx ] Quaint-Gaming
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
UCP.MP3store eSport Club [ 02:00 ] team-authority
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
kaiz0ku Crew [ 00:02 ] tempus moriendi
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
Team ZONE [ 02:00 ] CARTOON
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
MAYHEM.GFM [ 00:02 ] Bez Strachu
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
tim zaUBER [ 02:00 ] Everyday Normal Clan
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
KLIN [ 00:02 ] [STER]
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
THE SKURVELS [ 02:01 ] mystic
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
KerchNet [ 02:00 ] sYnck
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
iNey [ 02:00 ] FoE
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
FinitoGaming [ 00:02 ] WzW
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
Magnetic Esports [ 02:00 ] primitive inquisition
Poniedziałek, 20:00h / Mecz: Kode5 Quals #4
Popularne: 46%
marzec 8th, 2009 o godzinie 21:53
HardPlaye.cs : czarko, kaerb, kon2k8, oplo, wektor
JEST PAN NA K!!!!!!!!
marzec 8th, 2009 o godzinie 22:03
Fomfny mozesz mi cos wytlumaczyc?
Dlaczego zaakceptowales druzyny ktore zglosily sie juz 2x lub 3x raz, a nas, którzy - ani razu nie byliśmy zapisani nie zaakceptowałeś? Moze czas dac szanse innym a nie ciągle ci sami? :\
Niektórym np nie pasowały wczesniejsze terminy q. :|
marzec 8th, 2009 o godzinie 22:06
; (
marzec 8th, 2009 o godzinie 22:41
tak amateur on mówi o jur timie !
marzec 8th, 2009 o godzinie 23:21
zdecydowanie ta drabinka najtrudniejsza ze wszystkich, pomijajac nawet kerchnet i inne zagraniczne teamy :)
marzec 9th, 2009 o godzinie 00:18
my gramy 20:30
marzec 9th, 2009 o godzinie 01:00
FOMFNY jak zwykle po swojemu i poznajomosciach zamiast dac szanse tym ktorzy jeszcze nie startowali :] jak to dobrze ze fomfnego wybrali na mozga od pol kode5 <3
marzec 9th, 2009 o godzinie 01:52
Raczej nikt go nie wybrał, tylko się podjął organizacji tego ;)
marzec 9th, 2009 o godzinie 03:58
jestem rozczarowany.
marzec 9th, 2009 o godzinie 06:24
A ja rozklekotany.
marzec 9th, 2009 o godzinie 08:05
masz rozklapioche ?
marzec 9th, 2009 o godzinie 10:05
Tak klosek ciebie tylko brakuje tego wojownika z gwiazd z nickiem modnym pare lat temu przez cyferke 3. Wracaj na pole kopac buraki bo drugim kipem na espmani raczej nie zostaniesz ! Dowal mi elokwentnym komencikiem i tez licze na dysie buz!4ki
marzec 9th, 2009 o godzinie 10:08
Ale napinasz sie do mnie za to ze Cie na mixie zbilem czy o co Ci chodzi? Nick jak nick, kazdy ma swoj gust i nie powinienes tego komentowac :) A jesli warszawe nazwiesz wsia to ciekaw jestem skad Ty jestes ;) Kode5 chcialem sprobowac dla zabawy, sprobowac po prostu i nie rozumiem o co sie sapiesz :) Wielki graczu jakze dobrego PGSu.
marzec 9th, 2009 o godzinie 10:38
moim faworytem jest tim zaUBER (pozdrawiam ;]) i KerchNET.. są dobre teamy ale niechce mi sie o nich pisać…
marzec 9th, 2009 o godzinie 11:01
sync vs kerchnet - :)
marzec 9th, 2009 o godzinie 11:40
popieram wolasa, fomfon zje.baueś ; o
marzec 9th, 2009 o godzinie 11:59
Fomfny wytłumacz mi kto lub co decydowało o dopuszczeniu klanu do qual ?
sprawdzałeś zgodność nicku graczu z lista twojego GG czy liderzy wchodzili pod stół?
marzec 9th, 2009 o godzinie 12:18
@up
HAhahahahahahahaa. :-)
marzec 9th, 2009 o godzinie 12:41
No coz jezeli sie widzi w teamie rn w stylu P10T43K_pL czy CZ@4nYwOw~ to szkoda to dopuszczac jak i tak odpadna w pierwszym meczu, a jak chcecie dostac szanse to sie zapiszcie do gb bo esl za wysoki poziom :/
marzec 9th, 2009 o godzinie 12:48
Proponuje zmienic kazdemu nick zeby byl bardziej elo :> Liczy sie poziom gry nie nick ja yebe.
marzec 9th, 2009 o godzinie 14:08
Nie ważne kto wygra ,ważne ,że PGS nie dostało inva !!!!!@@@@@@@@@!!!!!!!!!!! POLECĄ FANFARY!!!!!!!!!!@@@@@@!!!!!!!!!
marzec 9th, 2009 o godzinie 17:05
@up popieram! :D
marzec 9th, 2009 o godzinie 17:32
fajna 1 kolejka, dajcie info z hltv bo nawet ciezko cos wybrac
marzec 9th, 2009 o godzinie 18:24
FOMFNY, ja na Twoim miejscu odszedłbym z esportu
to co wczoraj odje***eś to jeszcze większe hu****o niż dopuszczenie PGS do Quals#3
Czemu do jasnej anielki dałeś check-on’a drużynom które brały już udział a nie tym które nie miały szansy się pokazać..
a ty eng weź się nie wypowiadaj jeśli masz takie komenty pisać
“nicki” buhahahaaha. “PO CO DOPUSZCZAC TEAM JEŚLI GRACZE MAJĄ NICKI NP. eng?” (edited by me)
marzec 9th, 2009 o godzinie 18:38
KerchNet i sYnck trafiły na siebie już w 1 rundzie… przecież to najsilniejsze drużyny tych kwalifikacji. btw. a wg. mnie szkoda ze nie ma pgs’u ; )
jak dla mnie kerchnet > oll. no chyba że przyjdzie pistolero i ich wyhaxuje do zera.
marzec 9th, 2009 o godzinie 18:45
hahaha :D
marzec 9th, 2009 o godzinie 18:46
hahaha kpina kode5 Poland
marzec 9th, 2009 o godzinie 18:47
o w mordeczke
marzec 9th, 2009 o godzinie 18:49
bo to Polska… polak potrafi?
marzec 9th, 2009 o godzinie 19:25
Dzięki zinha za złotą radę :).
Jacek?
marzec 9th, 2009 o godzinie 19:46
zinha znam.
marzec 9th, 2009 o godzinie 19:47
Jacek maly wacek aka puacz bo nie pogra na lanie bo brakuje mu talentu bo go tam nie chca? ;x
marzec 9th, 2009 o godzinie 19:53
http://espp.pl/img/1380/ ?? :D
marzec 9th, 2009 o godzinie 19:54
dzieci z klanow z FFA maja najwiecej do powiedzenia
marzec 9th, 2009 o godzinie 20:05
hyth - dziękuje, dziękuje! ;-)
marzec 9th, 2009 o godzinie 20:14
o
marzec 9th, 2009 o godzinie 20:37
FOMFNY ta drabinka jest źle zorganizowana moim zdaniem, i nie będę już się wypowiadał co do dopuszczonych teamów itp bo mnie to ryba.
W meczu uS vs escelate wystąpił mały / duży problem z serwerem, bo panowie z Litwy nie chcą grać na pl a ich verygames.de pada jak jakieś suu.pl, powinny być uruchomione awaryjne serwy DE specjalnie na tą ture..
marzec 9th, 2009 o godzinie 20:44
hltv; uf - hardplay hltv2.verygames.net:27102 ;D
marzec 9th, 2009 o godzinie 20:47
hltv uS vs escalate hltv3.verygames.net:27070
marzec 9th, 2009 o godzinie 21:18
hltv; uf - hardplay hltv2.verygames.net:27102
de_inferno 16:3 dla UF
teraz de_train
marzec 9th, 2009 o godzinie 21:38
klos3k dobrze! pojedz brodiemu! jestem z toba :D
marzec 9th, 2009 o godzinie 21:48
luga widac że 4FUN FOREVER…
jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to sie nie wypowiadaj…
FOMFNY nie ogarnia więc powinna być jakaś zmiana. To co robi w KODE5 to jest śmiechu warte…
marzec 9th, 2009 o godzinie 21:51
Dobrze zinha :D.
marzec 9th, 2009 o godzinie 21:53
Wystarczy wejsc w ten link co wyslal hyth zeby zobaczyc na jakim poziomie rozwoju jest zinha:D
marzec 9th, 2009 o godzinie 21:57
eng jak dla mnie masz nie więcej niż 14 lat
bo gdybyś miał więcej nie siedziałbyś cały dzień na espmania.pl i komentował wszystkie artykuły
Gdzie nie spojrze to widze “eng napisał”
POZDRO!!!!!
marzec 9th, 2009 o godzinie 21:59
eng > zinha
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:00
HAHAHAH FOMFNY piszesz tak bo cie dojeba**m. Weź spasuj
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:01
chyba sie w sobie zamkne :D
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:08
Ale to jest potrzebne eng :D. Zawsze tak było :D.
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:12
UF 1:1 HardPlay.
16:03 @ de_inferno
15:19 @ de_train
Teraz de_nuke.
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:16
fomfny czytam tak te Twoje komentarze do roznych newsow i stwierdzam ze ich styl pseudozdystansowany jest wrecz zalosny. Te krotkie wypowiedzi, czesto bez czasownika i jeszcze ta zalosna grzecznosc… Wez jak chlop a nie c i p a powiedz co z ta drabinka i dlaczego jest tak a nie inaczej i tyle. A nie tak jakbys mial w dupie wszystkich, bo to Twoj turniej.
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:22
zgadzam sie z przedmówcą
ej eng to ty jestes tym zamazanym uzytkownikiem ->http://espp.pl/img/1560/ ?
POZDRO
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:26
dobrze sie czujesz?
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:28
dzieciak ja mam wszystko w glowie dobrze i nie wrzucam durnych screenow z bezsensownych rozmow.
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:31
tak sądzisz?
a twój post “# eng napisał:
marzec 9th, 2009 o godzinie 12:41
No coz jezeli sie widzi w teamie rn w stylu P10T43K_pL czy CZ@4nYwOw~ to szkoda to dopuszczac jak i tak odpadna w pierwszym meczu, a jak chcecie dostac szanse to sie zapiszcie do gb bo esl za wysoki poziom :/”
JEST NORMALNY?
MOŻE TO TY JESTEŚ JEDNYM Z NICH?? NARA
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:36
venix - a co jest nie tak z drabinką? Bo widzę, że chyba najbardziej wyrównana. Reszta niech idzie w grać w GameBite, też liga.
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:37
haha wez ty sie yebnij w leb, co to ma do tego posta co napisales wczesniej i do tego co ja napisalem? skoncz pisac w moim kierunku bo dla mnie rozmowa z kims ktorego iq jest mniejsze od jego rozmiaru buta jest bez sensu.
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:47
2:1 dla UF 16:7 na de_nuke GG. UF zgarnia cala pule HEHE
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:52
|-|@|2DPL4Y wektor LaQkAraCza : lez jak pan mowi
x_X
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:54
MK albo nie umiem liczyc albo na nuke było 16;5 :D ?
marzec 9th, 2009 o godzinie 22:58
US wygrana:) Bardzo dobre inferno, szczegolnie terro ciekawe:)
illusion, nieznalem ale niezle strzela:)
marzec 9th, 2009 o godzinie 23:01
haha
marzec 9th, 2009 o godzinie 23:13
Ja mam tylko takie male pytanko. DLaczego w LAPD gra Figterr i w Magnetic rowniez gra Figterr :)
marzec 9th, 2009 o godzinie 23:14
Fighterr*
marzec 9th, 2009 o godzinie 23:46
FOMFNY co jest nie tak z tą drabinką?
To że grają ciągle te sami zespoły, te które juz odpadly z q raz, a nawet dwa, to oni powinni isc i grac w GameBite, co?
siema i juz nic nie pisz bo co wypowiedź to głupsza
marzec 9th, 2009 o godzinie 23:49
Zgadzam sie. Kazdy powinien miec szanse, bo tak jak ktos wczesniej pisal, czekaly zespoly na ostatnia ture bo wczesniej im nie pasowalo i teraz sie okazuje ze graja Ci co juz grali a tamci nie moga. Wiec troche nie fair… Przypomina mi sie stare dobre powiedzenie “nicki nie graja” :]
marzec 9th, 2009 o godzinie 23:58
Fomfny nie chce stracic kumpli to wafluje i ich checkuje :]
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:00
ta i jeszcze te głupie tłumaczenia “co jest nie tak”, “chyba najbardziej wyrównana?”
szkoda słow
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:01
Jakich kumpli?
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:03
tu sie musze zgodzic, jesli sa teamy ktore sie nie dostaly a jeszcze nie graly to powinny miec pierwszenstwo
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:04
A kto tak powiedział?
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:14
No to jest logiczne dla każdego fomfny, dla Ciebie jak widac nie…
nie ośmieszaj się już
jak podejmujesz się jakiegoś zadania w tym wypadku bycie adminem kode5 to rób to porządnie i tylko tyle
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:15
Zresztą nie ważne.
btw. UniversalSoldiers.pl GG ;-)
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:15
Venix ma rację odnośnie Twojego “zdystansowanego” sposobu wypowiadania się, przesadzasz FOMFNY, mówi Ci to wiele osób, ale nawet nie próbujesz tego przemyśleć.
A tak ogólnie eng > zinha-1997[vCL]*taktyk.
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:16
Zbytnio nie wiem o co się rozchodzi.
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:18
KODE5 Poland Online Qualifier #1 = 2 - 8 lutego 2009
KODE5 Poland Online Qualifier #2 = 9 - 17 lutego 2009
KODE5 Poland Online Qualifier #3 = 19 - 24 lutego 2009
KODE5 Poland Online Qualifier #4 = 26 lutego - 5 marca 2009
W rozgrywkach internetowych wystąpi 128 zespołów, po 32 w każdej z drabinek Single Elimination Bo3. Rozstawieni: BenQ DELTAeSPORTS.COM, Betsson Voodoo Gaming, D-Link PGS oraz Magnetic eSports. Każda z zapisanych drużyn może przystąpić do rywalizacji tylko i wyłącznie raz, w jednej drabince (chyba, że brakuje zespołów).
Ty tak napisales :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:18
Ja pi3rd0le. Weźcie się, za organizacje swoich turnieji, a nie tutaj sracie żarem. Powstało parę problemów, ale w tym momencie już nic nie zmienicie. To są konsekwencje błędnych decyzji z początku qualsów i chu.ja możecie teraz zrobić. Jeszcze tak btw. to nie użalajcie się nad sobą, że nie zagracie w Kode5.pl. Na jednym turnieju świat się nie kończy, a jak jesteście tacy “boscy” to “wybijecie” się przy okazji innego turnieju/ligi. =DD
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:19
No własnie o to chodzi fomfny ze dla Ciebie nie ma zadnego problemu
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:20
Anvil a ty jeszcze do tego wracasz … gratuluje
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:21
Alkocholik nie o to chodzi, mam w dupie czy zagram czy nie zagram, tylko chodzi o to ze zwrocilem uwage na takie coś a ktoś ewidentnie próbuje mnie jeszcze bardziej zirytowac. btw. ten tekst z gamebite naprawdę mnie wkurzył
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:22
Anvil - no tak. A później sto razy napisałem, że:
- będzie #4 -> INT (nie moje widzi misie)
- pozwoliłem na grę zespołów, które już grały
Coś jeszcze?
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:23
Polakom gratuluja alkocholikow.
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:24
Co do wypowiedzi Fomfnego, to tak irytują czasem. Jako osoba zarządzająca tym powinien odpowiadać rozsądniej, ale jego już też może irytować, iż każdy mu nadal wytyka popełnione błędy, o których przecież dobrze wie. Tylko na co to ciągłe wypominanie? Zapewne wyciągnął parę wniosków i następnym razem jeżeli się za to weźmie będzie lepiej.
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:25
Wczesniej argumentowales ze dopusciles zespoly ktore juz graly bo brakowalo chętnych a teraz byli chętni i ich olałeś, dobra, wisi mi to juz
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:25
Dla mnie to bez roznicy. Ocena moja czy innych osob i tak nie ma znaczenia. bedzie jak ma byc. Dobranoc :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:25
Zresztą o czym my tu rozmawiamy? Czy ktoś w niemieckich kwalifikacjach płakał, że nie został wybrany i się stawiał w komentarzach? Darujcie sobie.
wolas > tak, ale nie da się 50 chętnych upchać w 20 miejsca. A mówiąc szczerze wolę aby zagrało po raz 3 UF Gaming niż fikuś_mikuś_klan_nonstem. Uwierz mi… parę takich teamów było i na GG się mnie pytało: “sorry, dlaczego jest protokół 48 a nie 47?”.
Litości.
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:26
” błędy, o których przecież dobrze wie. ”
w zaden sposób tego nie okazuje? wydaje mi sie ze jescze bardziej utwierdza sie w tym ze jest burakiem :\
“Tylko na co to ciągłe wypominanie? Zapewne wyciągnął parę wniosków ”
to samo było z pgs’em, chociaz byli rozstawieni, ale podobna sytuacja,
gdzie wyciagniecie wniosków?
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:27
a może bardziej “alkoholików”? :> Widzę jesteś wybitnym polakiem. Chyba, że to była ironia, jeżeli tak to kiepska.:S
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:27
Teraz to tez mi bez roznicy, dlatego nie widze sensu dalej rozmawiac na ten temat, ja swoje powiedziałem, dobranoc
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:28
Miłych snów :**
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:31
dziękuje i wzajemnie :**
marzec 10th, 2009 o godzinie 00:35
mialo byc alkochlikow. niewazne. jesli chodzi o zasady ortografii i pisownię w praktyce, nie mam sobie nic do zarzucenia. A Polakow powinienes pisac z duzej litery. pa
marzec 10th, 2009 o godzinie 01:55
po raz 2 a nie 3 :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 08:24
mam nadzieje, że to jest ostatnia impreza organizowana przez FOMFNEGO. Pomylili się w wyborze :) Przecież to co on robi to nawet nie jest epic fail…
marzec 10th, 2009 o godzinie 08:25
@up
tfu adminowana
marzec 10th, 2009 o godzinie 09:04
Ważne ,że Twoja Stara lepiej organizuje Wigilie… Fomfy podjal bardzo dobra decyzjee , a z czym ? BEZ PGS W TEJ RUNDZIE :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 09:28
Nie organizowaliście takiego turnieju nie musieliście podejmować takich decyzji? Nie wypowiadajcie się czy ktoś podjął złą lub dobrą decyzje :|
marzec 10th, 2009 o godzinie 09:32
@up idac tym tropem, piekarz moglby krytykowac tylko niesmaczne buleczki…
slabiutki tok myslenia
marzec 10th, 2009 o godzinie 09:37
Nie organizujesz tego i nie wiesz kto Ci się zgłaszał na turniej… Aby uniknąć kłopotów FOMFNY wolał postawić na sprawdzone wczesniej zespoły?? oO
marzec 10th, 2009 o godzinie 09:42
hm, a jak to jest z demami ? Bo z tego co widzę, nie trzeba wrzucać wszystkich, tylko wystarczy kilka rund z danej mapy i jest OK.
marzec 10th, 2009 o godzinie 10:16
Takie figle to tylko w polsce :]
4 fomfny.
marzec 10th, 2009 o godzinie 10:59
kaiz0ku gra w tym skladzie w zasadzie od zawsze (nie liczac kikumiesiecznego epizodu ze mna, uAszem i jiGsawem w skladzie), wiec troche bledna ta teoria. W WzW takze przewijaja sie caly czas te same osoby.
marzec 10th, 2009 o godzinie 11:02
kaizoku wczoraj zaprezentowało się z szokująco dobrej strony :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 11:21
skonczcie juz tymi smutami ;o
zinha do budy tam! :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 11:48
Sklad na turniej, a graja ze soba praktycznie codziennie. Ty wiesz lepiej.
marzec 10th, 2009 o godzinie 11:52
@hyth
Pienknie dope lirzesz. =)
marzec 10th, 2009 o godzinie 11:59
FOMFNY
mozesz ogarnac mecz the skurvels, którym typa poprosilismy o wrzucenie demek z tuscana a kolo dal nam tylko 4 ostatnie rundy kiedy to juz mowilismy ze beda pakowac… smierdzieli przez caly tuscan i troche dziwne ze nie ma tych wczesniejszych rund… czyli praktycznie jkby nie wrzucil demka bo co to sa 4 rundy. Za to chyba powinno być w/o… no chyba ze sam ustalasz co mozna a co nie…
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:03
Czekaj czekaj, Fomfny musi sprawdzic na GG czy zna kogos z tej ekipy i Ci potem odpowie. ;-)
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:27
To fomfny wytlumacz mi, po co na przyklad w lidze mistrzow sa eliminacje? nie moga odrazu wziac 16 topowych druzyn z europy i zaczac zawody? Po co robic eliminacje skoro i tak Szombierki Bytom sie nie dostaną? Trzeba bylo wziac te 4 teamy ktore znasz po nickach na lanowe finaly i gra gitara, bo te eliminacje to tak jakby ich nie bylo. Wiem, ze bedziesz zaprzeczal itp bo nie masz na tyle godnosci zeby sie przyznac do bledu. I tak samo jak ktos wczesniej powiedzial tekst o piekarzu i buleczkach, ten tok myslenia wyklucza jakiekolwiek komentowanie, bo zaraz ida teksty w stylu “to zorganizuj sam turniej” czy “organizujesz to? jak nie to sie nie odzywaj”. Pozdrawiam :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:29
Klos3k - idź stąd.
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:32
“”"”"I tak samo jak ktos wczesniej powiedzial tekst o piekarzu i buleczkach, ten tok myslenia wyklucza jakiekolwiek komentowanie, bo zaraz ida teksty w stylu “to zorganizuj sam turniej” czy “organizujesz to? jak nie to sie nie odzywaj”. Pozdrawiam :)”"”"”"
Ale trzeba spojrzec na to z innej strony. Domyslam sie, ze FOMFNY sam sie zglosil by to organizowac, a jesli nie to przyjal propozycje zorganizowania tego, na jedno wychodzi, bo z chwila gdy przypisano mu ten turniej to mysle ze powinien sobie zdac sprawe ze to “ogarnie”, sam tego chcial. Wiec po co teksty zrob sam turniej itp. ? Nie chce robic turnieju i wiem ze nie dalbym rady to sie nie podejmuje tego, a FOMFNY zrobil blad, ze wzial sie za to… kolejne bledy poszly tez za tym, przez co teraz wiele szumu, a on jak zwykle udaje jakby nic sie nie stalo i ciezko mu sie wypowiedziec konkretnie na ten temat bo wie, ze kazda terazniejsza wypowiedz przeczy temu co mowil przed qualsami, a co dopiero przyznac sie do bledu, nie to nie dla takich profesjonalistow :-)
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:34
Czy Ci pomóc?
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:37
wg mnie przyznanie sie do bledu bedzie jak najbardziej na miejscu i mysle ze wybaczymy mu te male niedociagniecia :) jakkolwiek to zabrzmialo! :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:42
FOMFNY ale prawda Cie boli czy dlaczego mi grozisz? :-)
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:43
W niemieckich kwalifikacjach admin sobie wybiera teamy i nikt mu nie płacze/stawia się w komentarzach. Tyle ode mnie.
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:45
Grożę? Po prostu jesteś idiotą więc proszę Cie abyś stąd poszedł w pizdu.
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:45
a fomfny co z naszym meczem? bedzie jakas kara w zwiazku z tym demkiem?
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:46
Hmm a pisal to samo co Ty? ze kazdy moze tylko 1 wystepowac i potem dodawal w nastepnych qualsach druzyny kilkakrotnie? Jesli to tak wyglada jak u nas to ciekawie ciekawie, ladna impreza.
Ciekaw jestem czy lan sie odbedzie.
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:48
Almighty > F5.
A ile BVG grało razy w DE? Zamknij się już.
Nie będzie.
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:48
Co prawda to prawda… ale to chyba są polskie kwalifikacje? ;> chyba że źle trafiłem ^^’
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:49
@FOMFNY
Ojej jaki Ty mocny w mordzie :> Nie wiem z jakiej racji nagle mnie obrazasz. Ja tylko napisalem jak to wyglada z perspektywy gracza a Ty mi sie tu rzucasz. Panie adminie ze tak powiem, napinaj dalej ale mnie to ze tak powiem wali bo jestes dla mnie tym samym co Tomek_94 z FFA u Wujkaburiego na Nsie.
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:52
aha fomfny jeszcze turbz i vnk nie wrzucili screena smoka …. nadal graja dalej? pzdr
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:53
Dlatego idź tam pograć, znajdziesz kolegów po fachu.
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:53
No tylko ze u niemcow jest 2348967234 klanow wiec logiczne ze trzeba wybierac. U nas brakowalo czasami do poszczegolnych tur kwalifikacji. Wiec wg mnie wybieranie klanow w ostatniej turze to przesada, powinno byc sprawiedliwie i Ci co nie grali powinni dostac szanse. Nawet jak sa slabsi…
marzec 10th, 2009 o godzinie 12:55
No to Ci Niemcy są poj***bani!!! Zamiast wybierać swoje klany brali Polaczków :(.
Litości. Nie moi drodzy. Świat nie jest sprawiedliwy. Naprawdę EOT.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:00
ahhaha świat jest niesprawiedliwy… 2 typow nie wrzucilo screena smogow inny mial wrzucic demka a wrzucil 4 rundy (podejrzenie o haxy) ale ok graja dalej, nie wnikam. Dobra juz nie pisze bo nie ma to sensu… pzdr
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:03
bo to Polska!!! :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:04
Hahahaha padam :D Ale zamiast klanów z jakiejś Rumunii (sam twierdziłeś, że zagraniczne klany nie mają do nas wjazdu) można było dać szansę choćby nou nejmom z FF@ u Tadzia pod Gruszką, zawsze coś. To, że klany grają w 4 qualsach to hooy, ale można było wybrać kilka timów bez znanych mord i wszystko, nie wiem czy strach ogarnia czy co. Jak dla mnie to wszystko dziwnie wygląda, ale fakt, sam bym tego pewnie lepiej nie zrobił, 3m się Klosiu cu on jeszcze powalczysz ! :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:04
Alm > Tylko nie mów, że jesteś kolejnym dałnem co nie potrafi kliknąć F5 na drabince?
zmx > mniej znane mordy aka protokół 47? Nie, dzięki.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:09
ok nie zauwazylem tego… nie musisz od razu wyzywac czlowieku troche kultury. Zreszta skad mam wiedziec ze piszac f5 chodzi ci o drabinke na kode5.pl jol
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:11
F5 chodzi o statek kosmiczny pomiędzy F1 a F16, ROTFL.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:13
Fomfny, ale skoro widzisz zapisany tim, który ma te 5 czy 6 steam id, to raczej nie jest to non stim :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:15
No, to już jakiś sukces.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:15
@zmx
No mam nadzieje ze bedzie jeszcze okazja :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:18
Sukcesem byłoby zaryzykowanie i odpisanie na gg znanej mordzie: nie, nie zagracie w q4 bo gra xControl i tyle, a tak jak ktoś wyżej napisał, mogłeś wybrać 4 teamy, które jadą na offline.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:19
Po GSSie mam straszny wstręt do klanów z przysłowiowej dupy, które zawracają mi głowę na gadu (daję im szansę) a potem rozpadają się po 3 kolejkach.
zmx > tak właśnie zrobiłem z PGS’em.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:23
kloc3q nastepny zinha[pl]? wez rÓro nawet nie otwieraj paszczy w moja strone. :D
Mi osobiscie kolo phyty lata ten turniej jak i twoja marna osoba, wiec sie nie wysilaj :*
Pj3rdolicie smuty az sie plakac chce.. no ile mozna smecic w kolko o tym samym?! Co sie stalo to sie nie odstanie, a co wam da ze fomfny napisze ze zrobil gdzies blad? pewnie pierwszy orgazm? Kazdy wie ze to zrobil.
Dla muotow - Nie, nie bronie go.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:23
ale wy jestescie dzwini serio :D przeciez wiadomka ze takie UF nawet jak se zagra po raz 3ci moze zrobić niespodzianke tudzież zaskoczyć, są na to wieksze szanse niż ze strony -[TrOsKlIwE.MiSiE.GaMiNg]-, akurat scena cs 1.6 jest na tyle ‘mała’ że raczej nie ma opcji zeby jakies dzikie harpagany które pizgają 100 hedów na sekunde były niezauważone do dzisiaj, kode5 to nie jest jakis socjał i wyrównywanie szans dla kiepskich ludzi, jak chcecie sobie wyrabiać markę (tak samo jak te teamy które są tzw. ‘nejmami’) to grajcie w eslu potem odwiedzajcie lany, będziecie zauważani = będziecie grać w turniejach. Proste. Jak bym był na miejscu fomfnego też bym wolał wziąć drugi raz KLIN niż Pr0.kILLeRs.
Pozdro
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:23
No i bardzo dobrze, z resztą chyba sam wiesz, że jeśli dopuściłbyś PGS do q4 to by Cię tutaj zjedli :D A dam przykład, taka ekipa bakszysz gra w jednym składzie już bardzo długo i raczej by się nie rozpadli; to tylko przykład, ale myślę, że takich drużyn jest więcej i można dać innym szansę :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:26
@hyth
Aha. OKEJ OKEJ
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:27
@hyth, nie, nie zabłysnąłeś :)
@ted-soon, a nie uważasz, że fajnie byłoby dać szansę ‘nou nejmom’ ? Przecież po to są robione takie qualsy, żeby każdy mógł spróbować swoich sił i p0k@r@ć chedy
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:42
AChA oKeJ!
.. tak bardzo niektorym nie pasuje ten turniej ale sie pchaja caly czas, chociazby tylko po to zeby potem napisac elo komencik na espmani jak fomfny ich nie zapisze. Bo to Polska!
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:52
OMG jak to czytam to az zal dupe sciska bo low nie dostalo szansy zagrac, co wam z tej szansy jak i tak odpadniecie w 1 rundzie a przy cudzie 2 rundzie? JAK TEN TURNIEJ JEST PO TO ZEBY WYLONIC NAJLEPSZYCH NA LAN!! a nie po to zeby sobie slabsi mogli zagrac, pograjcie w eslu dojdzcie do top5 to wtedy ktos was bedzie rozpoznawal i bedziecie dostawac takie szanse, w przeciwninym razie CZESC.
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:56
Podobno to FOMFNY ustalał regulamin..
Jak widać nie zrobił tego zbyt dobrze i teraz sie wszystko zje**lo
Lepiej żebyś za rok wymyślił inny system.. bo ten jest z**bany na maksa..
marzec 10th, 2009 o godzinie 13:57
a po drugie to zajrzałbyś do swojego kochanego kode5 http://poland.kode5.com/pl/cup/4/match/221/ bo chyba coś nie ogarniasz
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:07
Sami sobie taki wynik wpisali idioto.
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:09
FOMFNY czemu nie banujesz za głupotę :| ?
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:15
@eng
Te eliminacje sa po to zeby kazdy zagral, tak jak ktos wczesniej napisal. Co z tego ze odpadna? Niech kazdy ma takie same szanse, taka jest idea kwalifikacji.
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:21
@venix równie dobrze można zrobic kode10nonsteam;/
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:21
Nab > przynajmniej śmiesznie jest :D.
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:25
@up
:-) Oj jest.
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:31
@ameteur
nie przesadzajmy…
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:43
@venix, no taka prawda, jak ludzie piszą jaki protokół gry to z jakiej parafi on ma ich dodawać? Mówisz niech każdy ma takie same szanse, oni takich nie mają:)
marzec 10th, 2009 o godzinie 14:50
W ogóle co za dyskusja. Zrobiłem tak w Q#3. Dodałem wszystkie plebsiarkie teamy z dupy. Co się okazało? W pierwszych dwóch kolejkach na 24 mecze chyba z 15 było w/o.
Dość tego.
marzec 10th, 2009 o godzinie 15:08
fomfny zamiast sie wkurzac to bys pobanowal polowe i final. I wez GSS#2 rob:D
marzec 10th, 2009 o godzinie 16:10
awantura o kasę :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 17:23
ponawiam pytanie. Dlaczego w LAPD i w Magnetic jest dopisany Fighterr ?
marzec 10th, 2009 o godzinie 17:44
+b i po klopocie! :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 17:45
wie ktos co to za nuta ? :D http://www.youtube.com/watch?v=mGGfKWAagLs&feature=channel_page
marzec 10th, 2009 o godzinie 17:53
@amateur
no ok ale sa klany ktore sa ambitne i chcialy zagrac, ktos tam wymienil te nazwy. I nie rozumiem tego postepowania, ale to fomfnego cyrk, jego małpki i niech sobie robi co chce, oby po raz ostatni…
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:13
Wszystkie teamy ktore nie dostaly inva do kode5 QUALI4 jutro zbiórka w piaskownicy Wrócław Główny (odbijcie w lewo) i napi erd al amy 5on5 w statki…
A tak na powaznie : po ch uj Tyle komentować o tym samym ? Lepiej sobie omawiajcie elimki.Kto zaskoczyl was kto nie,kto dobrze zagrał,a kto swoich upier dalal?!
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:44
Apropo meczu The Skurvels serio troche zenua …
Otoz ogladalem mecz na hltv iii.. :
Estonce a dokladniej turbz to biegajacy nostradamus, ma info jakby w ruskim wywiadzie pracowal a mu to uszlo..
Jak widac estonce sa rowniejsi :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:47
Soundman - nie mam sił.
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:55
Sry Fomfny , nie doczytalem zwracam honor
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:06
to idz na siłownie!:d
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:18
[b] POVY i DEMA Z TURNIEJU INTEL EXTREME MASTERS III [/b]
http://docs.google.com/Doc?id=ddw4fz4_36d578ntcg
Dziękuję z góry za przeglądnięcie “)
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:55
hltv5.verygames.net:27053 :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:04
Nowe HLTV - hltv5.verygames.net:27076
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:37
eh do dupy termin bo wszystkie mecze podczas LM :(
wszystko do przewidzenia, tylko szkoda ze KLIN odpadl :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:43
UF gaming vs coxitis (litwa) - hltv; 77.111.208.201:27106
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:05
team zaUBER vs Bez Strachu
hltv2.verygames.net:27087
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:15
UF gaming vs coxitis (litwa) - hltv; 77.111.208.201:27106
de_inferno 16:9
teraz de_nuke
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:17
Quaint-Gaming
UCP.MP3store…
hltv: 77.111.208.201:27088
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:48
UF Gaming 16:09 coxitis @ de_inferno
UF Gaming 16:03 coxitis @ de_nuke
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:49
UF gaming vs coxitis (litwa) - hltv; 77.111.208.201:27106
de_inferno 16:9
de_nuke 16:3
2:0 dla UF GAMING. Moi faworyci podazaja malymi kroczkami po zloto!!!
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:50
Nasi!
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:52
nie znam was x_X idźcie stąd ! :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:03
tim zauber bije bstr ;P
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:06
a jednak nie bije bo dogrywke graja sry.
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:26
jak sie nie myle to wlasnie przegrali w dogrywce :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:26
jakik wynik bstr z timzauber ?
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:48
ja pierd.le, co ten bayern zrobil :) 7:1… dwumecz 12:1 :D
Chelsea !
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:07
77.111.208.203:27086 hltv 3 mapa train
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:08
raczej co ten sporting robił tak wysoko w tej LM ;p
LFC przejechal po madrycie ; )
marzec 11th, 2009 o godzinie 00:08
Dager alone at the train ;)
marzec 11th, 2009 o godzinie 00:26
jak dla mnie to dager zawsze byl najslabszy w kh, raptem zaczal bic co jest o dziwo smieszne -.-
marzec 11th, 2009 o godzinie 01:14
Od dziś w tą grę nie gra… więc poprostu miał lepszy mecz i mnie to jakoś nie dziwi… : - )
marzec 11th, 2009 o godzinie 07:42
mnie raczej dziwi porazka ‘ponadprzecietnego’ SKRVL ze STEREM.. :-)
marzec 11th, 2009 o godzinie 08:00
@up
Mnie to nie dziwi :P Ster byl finalista bodajze 1st qualsow do tego pokonal w 1st rundzie KLIN… ogarniaja i juz. Do tego skromne zmiany kadrowe(czyt. koval) wiec powalcza. :-P
marzec 11th, 2009 o godzinie 09:08
@lck Stasiek przez sciany bił i stąd taki wynik ;/
marzec 11th, 2009 o godzinie 09:38
@lck
mnie tez to troche dziwi patrzac na to z kim ster przegrywa w eslu :<
marzec 11th, 2009 o godzinie 11:17
@lck zagrali lepiej i wygrali, Matko Boska Warszawska ! :D
@kazijin co chcesz powiedzieć, przez to ? ;d
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:15
@up moim komentarzem chcialem wniesc to, ze co niektorzy u Was w druzynie za wysokie mniemanie maja o sobie ;-)
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:41
@analizator
nic nie sugeruje ale to wydaje mi sie bardzo smieszne ;) Jedyną przyczyna tak slabych wystepow steru moze byc to ze wtedy z nimi gral demo (który z tego co widzialem najwiecej zabijal :( ). No chyba ze obecnosc kovala ich tak odmienila :) dobra nie wnikam.
A co do Waszego meczu, to myslalem ze jednak z nimi sobie poradzicie :) W koncu wygrywaliscie z bstr (i napinajacym sie pjk :D ) oraz uesami (z avangerem itp. w skladzie).
marzec 11th, 2009 o godzinie 15:43
#kazijin
ale to bylo przed licznymi przerwami :D
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:09
@lck nie powiem kto robił kiedyś napinę w ByŚtaNdeRs bo ich nonames biją : /
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:37
@up czasami i tak bywa.. nie musze Ci chyba przypominac kto kogo wyeliminowal w drabince na GF 2008
Jak to lubi roman powiedziec: ‘jakbym poswiecal tyle czasu grze jak TY to bys gowno ugral’ - co w przypadku Was jako druzyny sie nei sprawdza, bo gracie naprawde dlugo ze soba ;-)
a tak btw. co ma porazka i napinka ze slaba druzyna do poczuwania sie gwiazda sceny kontera.. :] Twoja riposta nie ma sensu i nie wnosi zadnego argumentu na to ze (poraz kolejny powtarzam) co niektorzy maja wysokie mniemanie o sobie. Mysle ze gdyby nie Analizator to bylibyscie banda gburow zapatrzonych w sobie ;-) czesc
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:47
przegrali ze STER bo fauka to czwarty karabin RP :D
marzec 11th, 2009 o godzinie 17:18
@lck Jak Ty śmiesz wogole nas oceniać, nie znając żadnego z nas. Co ma do rzeczy ile gramy ze sobą jak nie gramy regularnie w tą grę? Walą nas te porażki szczerze… gramy ze sobą bardzo długo i to można uznać za suckes. Kto ma wysokie mniemanie rozwiń bo mnie to strasznie ciekawi ;) W tamtym meczu mam Ci przypomnieć kto zaczynał napinkę? Oczywiście, że wy… parę miesięcy temu Dante z kolegą pojechali w 2/2 Twojego mejta i co się stało? Oczywiście napinka rn i te sprawy… i kto tu ma wysokie mniemanie o sobie? Zapewne będziesz pił do wygranej w DG08 - owszem fart, ale w finale już łatwo nie było i nie graliśmy przeciwko byle komu… Teraz wchodzi sprawa opisania tego przez FOMFNEGO i innych. Komentowało się to i owo dla beki, ale oczywiście wg Ciebie to my już jesteśmy gwiazdami sceny i ubzdurałeś sobie chore teorie. Kolejna sprawa to chciałbym wiedzieć co takiego robi nasz Adam ‘analizator’ eSkej, że nie jesteśmy bandą gburów zapatrzonych w siebie :-) Sam zaczynasz bezsensowny temat, który do nieczego nie prowadzi i nie wiem co chcesz nim osiągnąć. Jeżeli masz napisać to samo w innej formie to daruj sobie, pozdr@wiam.
marzec 11th, 2009 o godzinie 17:32
ps. i nie kompromituj się stary, bo każdy kto nas zna osobiście to od czytania takich bzdur się śmieje ; )
marzec 11th, 2009 o godzinie 17:53
masz racje nie znam Was, sory nie pamietam waszych nickow zabardzo, ale jestem pewien ze ktos z Was strasznie wysoki ma mniemanie i takie mam juz zdanie, nie powiem kto bo nie pamietam sytuacji sytuacji sprzed kilku miesiecy, a co do 2/2 to nie jest moja sprawa, nie gralem, teraz sie dowiaduje. Co do Analizatora moze dlatego ze on i ja probowalem uspokajac sytuacjie po jakims tam meczu kiedys miedzy Wami, a moimi MejTaMi(oni tez lubia powrzucac na internecie innym i wiem o tym) i taki juz mam zdanie o Was.. a po to jest mozliwosc komentarzy, abym je wyrazal ;-). Mama nadzieje ze sie myle i na lanie wypijemy kiedys razem flaszke. Czesc.
marzec 11th, 2009 o godzinie 17:56
Spoko, pzdr…
marzec 11th, 2009 o godzinie 20:53
team zaUBER (inferno) vs STER (dust2)
hltv5.verygames.net:27072
po d2 1:0
marzec 11th, 2009 o godzinie 21:04
UF Gaming 16:14 INCOGNITO (Łotwa) @ de_inferno
marzec 11th, 2009 o godzinie 21:16
hltv na ucp vs tempus moriendi ma ktos?
marzec 11th, 2009 o godzinie 21:28
zmienilo sie : 213.202.250.80:51400
marzec 11th, 2009 o godzinie 21:36
team zaUBER vs STER 2:0 ( dust2 xx:xx / inferno 16:14 )
marzec 11th, 2009 o godzinie 21:44
UF 11:16 INCOGNITO (Łotwa) @ de_train
Ostatnia mapa: de_nuke
marzec 11th, 2009 o godzinie 21:59
UCP narazie miło zaskakuje mnie :)
marzec 12th, 2009 o godzinie 20:08
195.66.138.20:27421 HLTV KerchNet vs Tim Zauber