Niezła sieczka z tym PGSem

Dodano 25 czerwiec 2008 przez Suprise

“To może ja już pójdę. Co będę tu, tak sam, siedział?” - słynny, choć pewnie trochę niedokładny bo napisany z zawodnej pamięci, cytat Cezarego Cezarego z Psów. Gdybym miał własny teatrzyk i własne kukiełki o twarzach zarządu PGS (jeszcze ciekawiej byłoby w przypadku laleczek Voodoo) wetknąłbym te słowa w drewniane i nieruchome usta postaci, która z każdym miesiącem schodzi na dalszy plan. O kim mowa? Darkym.

Marcin Sieczkowski (nie lubię używać nazwisk bo esport = nicki, ale dodajmy nieco powagi niepoważnemu wpisowi) zdaje się być punktem poruszającym się po sinusoidzie. Kiedyś zwykły flamer - co znam jedynie z opowieści, przyznam szczerze -  a w punkcie kulminacyjnym główny manager PGS. Tyle, że nie ukrywajmy: w tej roli radził sobie średnio. Kilka ciężkich decyzji, które choć nie były spowodowane nieporadnością (a może po części jednak były?) to odbiły się na całokształcie okresu rządów Ciemnego.

Pretensji do Darky’ego o pożegnanie się z dywizją CS’a mieć nie można. Za to można, i wręcz należy, mieć za styl tegoż. Idiotyczne sugestie jakoby była to świadoma decyzja PGS’u, a do tego późniejsza totalna kompromitacja z dywizją Call of Duty. Fakt, były to ciężkie dla drużyny czasy, ale można było z całego zamieszania wyjść z twarzą. Udało się, ale z oplutą, a Darky powoli spychany był w cień. Być może sytuacja Go przerosła, być może zrobił co mógł - tego nie wiemy, nie wiem ja, piszę jednak jak wygląda to na zewnątrz. Pretensje jak napisałem mieć można, bo Darky nie dość że był w tamtym czasie odpowiedzialny za charakter oficjalnych oświadczeń, to w dodatku wrócił do flejmowania. To ostatnie jako głównemu managerowi zdecydowanie nie pasowało, a na użycie fejka nie wpadł. Jego wina. Jego wina. Jego bardzo wielka wina…

Później nadeszła fuzją z Wildą i przejęcie organizacji przez Tomasza Lukasa. Ten z kolei siedzi w swojej kryjówce i na sposób pogański wydaje rozkazy nie biorąc udziału w bitwie. Słusznie. PGS wydaje mi się być skuteczniejszy, a w poszczególnych działaniach widać wizję i chęć budowania wizerunku poważnego podmiotu.

Tymczasem Marcin dostaje posadę rzecznika prasowego. Powtórzmy tu (dość luźno) jeden z komentarzy pod newsem na stronie PGSu: to upokorzenie. Trudno się z tym nie zgodzić. Choć Darky robi dobrą minę, to gra wyraźnie jest zła. Karta nie idzie, kuleczka cały czas wpada na inne numery, piłka nie chce wpaść do siatki - jednym słowem: dupa.

Nie znam Darky’ego osobiście. Zamieniłem z Nim kilka słów podczas nielicznych spotkań. Wydaje się być człowiekiem sympatycznym. Niestety nie poczułem, bijącej od niektórych osób już przy pierwszym spotkaniu, charyzmy. Czegoś, co sprawiłoby, że mógłby zostać skutecznym liderem dużej organizacji. To cecha charakteru z którą trzeba się urodzić, lub jej nauczyć (co jest bardzo trudne, ale nie niemożliwe). Marcin musi jeszcze nad tym popracować. Niestety, nie sądzę żeby miał szansę jako rzecznik prasowy.

Smutno mi to pisać (jak pisałem to bardzo sympatyczna osoba), ale całą sytuacja wygląda tak: były lider organizacji, osoba długo z PGSem związana. Nie wiadomo co ma robić, ale trochę żal wy**bać.  Może warto odejść z podniesioną głową? Nie? Why? For money?

Popularne: 24%



Podobne tematy

  •   No related posts

  • Komentarze: 95

    1. 4Avatars adray napisał:

      sadadsadas

    2. 4Avatars ReANoR napisał:

      i po co to wszystko?

      Nie potrzebne pieprzenie …

    3. 4Avatars BURDELLOBUMBUM napisał:

      nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda

    4. 4Avatars pimp napisał:

      “Glupie pierdolenie o chuj wie czym”.

    5. 4Avatars sofik napisał:

      Rewolucja !
      http://img120.imageshack.us/img120/1937/pgsgx3.jpg

    6. 4Avatars maciej napisał:

      Widać jak na dłoni, że brakuje kogoś pokroju Ryana lub Hayabuzy. To co było kiedyś to było na prawdę coś niesamowity power, styl i klasa sama w sobie.

    7. 4Avatars sylwek napisał:

      #2, #4

    8. 4Avatars magiol napisał:

      to wyglada tak jak espmania napisala by na sile artykul u siebie bo jak wiadomo fofniacz vs darky jol. czekamy na odpowiedz na stronie PGS :D?

    9. 4Avatars Wooden napisał:

      przecież Darky z tego co w komentarzach pisał nie jest tylko rzecznikiem. Generalnie nie rozumiem, czemu dla Ciebie praca rzecznika prasowego to upokorzenie czy coś w tym stylu…

      Trochę na siłę próba upokorzenia PGSu :)

    10. 4Avatars Wooden napisał:

      ale przynajmniej wreszcie wchodząc na espmanię miałem co poczytać dłuższego :D

    11. 4Avatars Venomen napisał:

      No troche juz na sile Radosław imo : )

    12. 4Avatars aMesis napisał:

      Pierdolenie o szopenie.

      I co Cie to obchodzi?

      Jak zawsze chce zrobić wielkie elo i myśli że jest fajny.

      ESPMANIA leży. Na początku to jeszcze coś było. Teraz to 1 news na dzień i to jeszcze o WC3, na NETGAMING to było co czytać, a tutaj to mi się nawet nie chce wchodzić.

      Mówisz, że strona PGS dobra była 4 lata temu? To spójrz na ESPMANIA i powiedz ile lat temu takie coś było dobre?

      W ogóle chamskie jest, że piszesz newsa o ich nowej stronie i dajesz screen skoro ma to być zaskoczenie. A komentarze ile lat temu taka strona była dobra zostaw dla siebie bo się mylisz.

      Zawsze byłeś osobą robiącą wszystko na pokaz i tworzącą wokół siebie “wielkie elo”. Zawsze mi się to nie podobało i tyle.

      A to, że nie lubisz PGS, czy masz tam do nich jakiś żal nie wiem o co, a chcesz zrobić jakieś zamieszanie i kłótnie to proszę Cie, w inny sposób bo tak to tylko zacznie pisać o tym 1000 innych serwisów i FOMFNY “będzie na okładkach”. Czy nie o to Ci chodzi?

      Strasznie mi się nie podoba to co robisz. Masz szczęście, że AdAction Cię jeszcze wspiera, bo tak to by było ciężko. I tak uważam że nie zasługujesz na jakiekolwiek wsparcie, bo ta strona naprawdę leży, a AdAction mogło by zainwestować w coś lepszego a nie takie “gówno”.

      Takie jest moje zdanie i nie obchodzi mnie zbytnio, że zaraz 1000 obrońców FOMFNEGO zacznie coś pisać. Chciałem tylko, żeby Radosław o tym wiedział.

      Na koniec chcę dodać, że nie jestem żadnym członkiem PGS GAMING, ani ich fanem czy coś w tym stylu. Jestem zwykłą osobą interesującą się E-Sportem, a to że powiedziałem to co myślę nie jest chyba przestępstwem.

      Pozdrawiam.

    13. 4Avatars mhr napisał:

      Przecież Radek tego nie pisał tylko Suprise.

    14. 4Avatars aMesis napisał:

      w sumie to chodzi o https://www.espmania.pl/kiedy-ta-nowa-strona-d-link-pgs/

    15. 4Avatars znafca napisał:

      Ahahahaha DARKI na feju, jak chuj! :-) Fomfny respect. :-DDD

    16. 4Avatars pimp napisał:

      Respect fąfny? Przecież to nie on pisał.

    17. 4Avatars znafca napisał:

      Bo uwierzę. ;-)

    18. 4Avatars pimp napisał:

      Też mam wątpliwości, ale myślę, że fąfny nie jest aż taką ciotą, żeby pisać na fejku.

    19. 4Avatars aMesis napisał:

      Przecież na pierwszy rzut oka widać, że pisał to FOMFNY.

      W tym co napisałem wyżej nie chodzi tylko o tego newsa, ale też o
      https://www.espmania.pl/d-link-pgs-nie-ma-kapuchy/
      https://www.espmania.pl/kiedy-ta-nowa-strona-d-link-pgs/

      FOMFNY napisał 3 newsy, aby oczernić PGS w oczach internautów. Ale cóż Radku nawet jeżeli nie Ty pisałeś tego newsa, to i tak 2 pozostałe są Twojego autorstwa.

      Zachowujesz się jak szczeniak, trudno, każdy jest inny.

      Proponuję Ci w przyszłości pomyśleć co piszesz, bo pisanie 3 newsów pod rząd o PGS na jednym serwisie nie jest normalne, szczególnie, że są to newsy mające na celu ukazać wady a nie zalety PGS GAMING.

      znafca - mylisz się. Nie jestem żadnym fejkiem DARKIEGO, napisałem o tym wyżej. Zresztą dla mnie jest obojętne, możecie myśleć że jestem nawet Bogiem czy Mojżeszem. Napisałem to co tkwiło w mojej głowie i mam nadzieję, że FOMFNY i ten Suprise (jeżeli on w ogóle istnieje) przeczytają moje wypowiedzi i wyciągną odpowiedni wnioski, bo AdAction wkłada kasę w serwis, na którym nic nie ma (no z wyjątkiem newsów mających na celu oczernić dane organizacje, które Radkowi nie przypadły do gustu, lub po prostu ma do nich jakiś żal). Proponuję się zająć samym sobą.

      Mam nadzieję, że już takich incydentów nie będzie więcej bo tak naprawdę użytkownikom się one nie podobają. Tylko grupa “fanów” FOMFNEGO, którzy myślą, że jest on dla nich wzorem i chcą być tacy jak on będą sadzić w/w newsy komentarzami “GJ Radek” itp, a reszta normalnych użytkowników potrafiących powiedzieć to co myślą zgodzą się ze mną. Ale tak jak już napisałem nie interesuje mnie zbytnio co się stanie potem. Dla mnie tylko ważne jest, żeby jakaś część użytkowników tego serwisu dowiedziała się jak jest naprawdę i że newsy są pisane tylko po to by oczernić PGS. Nie przejmuję się tym, że znajdą się komentarze mające na celu mnie skrytykować. FOMFNY się dowie prawdy i to jest ważne.

      Szczególnie boli mnie to Radku, że w pewnym sensie jesteś wizytówką polskiego e-sportu. To, jaki jesteś jest dla wielu wzorem. Takie są niestety realia. Dzięki Twojej krytyce polski e-sport spada na dno. Może zajmij się tym, aby ukazać zalety polskich gamingów, a nie tylko wady. Masz pojebaną logikę, bo chodzi Ci tylko o to aby coś było źle. We wszystkim widzisz tylko tą drugą, gorszą stronę.

      Proszę Cię, dorośnij do poziomu, który obecnie reprezentujesz, a będzie lepiej.

      Pozdrawiam.

    20. 4Avatars Dymek napisał:

      e tam cos jak Fakt, jak sie nie ma tematu to trzeba szukać zastepczych i nabijac odwiedziny. Chuj z tym wszystkim espmania polegnie jak netgaming i zara bedzie inna strona. Gorąco pozdrawiam

    21. 4Avatars aMesis napisał:

      Your comment is awaiting moderation.

    22. 4Avatars aMesis napisał:

      Nawet nie można dodać drugiego komentarza nie wiem czemu.

      A więc proszę drogi moderatorze, weź uaktywnij ten mój komentarz:

      “aMesis napisał: Your comment is awaiting moderation.
      czerwiec 25th, 2008 o godzinie 12:27″

    23. 4Avatars bako napisał:

      I kto flejmuje? ;]
      ex-dzieci netgaming zaraz powiedzą Suprise na prezydenta

    24. 4Avatars mhr napisał:

      aMesis, może był obraźliwy?

    25. 4Avatars jok3r napisał:

      @aMesis: A jesteś zjebem co? Jesteś?
      Naucz się jebany idioto czytać a potem pierdol głupoty i wyrażaj swoje zdanie chodź pewnie i tak nikogo to nie obchodzi…

      Żal mi ciebie pierdolisz jakieś głupoty o popisywaniu się, byciu “elo” itp.
      bzdury. A na drugi raz czytaj autorów newsow zanim zaczniesz wypisywać głupoty!

    26. 4Avatars aMesis napisał:

      Nie mogę dodać komentarza, którego chce.

      Do przeczytania daje go tutaj:
      http://knds.ovh.org/espmania.html

    27. 4Avatars jok3r napisał:

      @aMesis: Tak czy siak zrobiłeś z siebie idiotę…
      Mam jeszcze takie zasadnicze pytanie:
      Skoro espmania.pl to dla ciebie takie gówno to na chuj tu wchodzisz?!

    28. 4Avatars bako napisał:

      Amesis dobrze mówi
      Joker, wytłumaczenie jest proste, jest jakiś drugi e-sportowy plotek? Nic nie słyszałem na ten temat. Tak czy siak większość informacji pojawia się najpierw tutaj,a potem na pozostałych serwisach ;]

    29. 4Avatars bako napisał:

      edit: esports i nsports czy jakoś tak, ale to większe …

    30. 4Avatars aMesis napisał:

      jok3r nie zrobiłem z siebie idioty, może dla Ciebie…

      Czemu to wchodzę?
      Bo cały czas wydawało mi się, że w końcu coś się zmieni. Ale jednak tak się nie stanie.

    31. 4Avatars k1908 napisał:

      ESPMANIA - serwis e-sportowy inny niż wszystkie

    32. 4Avatars Darky napisał:

      ani ja nie jestem aMesisem, ani Suprise (tudziez Patryk) nie jest FOMFNYM :-) nie nadazam za generacja afer ;p

      w tym watku dla mnie najciekawsze jest to, iz autor (Suprise) byl w PGS (ba byl tez jako gracz i to jeden z bardziej utytulowanych w historii sceny fifa), jako czy to rzecznik prasowy, czy pr manager w tym samym czasie, co mst. Jeden i drugi z nami obecnie nie wspolpracuja, bo… nie dawali rady :P

      ot, taki smaczek :-P

    33. 4Avatars mhr napisał:

      Co nie zmienia faktu, że świetnie pisze i ma talent!

    34. 4Avatars znafca napisał:

      Co nie zmienia faktu, że PGS jest skończone, HEHEH. :-)

    35. 4Avatars Suprise napisał:

      Oj Darky Darky, nie dawałem rady? Trochę to śmieszne wobec tego że w tamtym czasie zdecydowaliście się postawić na najzdolniejszego PRowca w Polsce vel mst. Mnie nie pozostało nic innego jak odejść, tym bardziej że miałem wtedy problemy osobiste o czym wiedział Ryan. Nie wypowiadaj się wiec skoro w tamtym czasie to nie z Tobą rozmawiałem.

    36. 4Avatars bako napisał:

      Przejdź na gg

    37. 4Avatars barciu napisał:

      Większość pisze, że z PGS’u już nic nie będzie… Dajcie im trochę czasu, w końcu od fuzji nie minęło zbyt dużo czasu. Wbrew pozorom nie jest to łatwa robota.

    38. 4Avatars barciu napisał:

      Znów napinki się zaczynają, YEAH! :D

    39. 4Avatars morrph napisał:

      Dawno nie czytałem tak dobrego tekstu, jestem pod wrażeniem.

    40. 4Avatars vrus napisał:

      ejj bo juz sie nudno robiło a tak to sie rozkręcamy na nowo :D

    41. 4Avatars FOMFNY napisał:

      aMesis - jeden news dziennie? To chyba ja jestem ślepy :-). Wejdź sobie w sitemap i zobacz ile ich dziennie powstaje.

      Mówisz, że NETGAMING “to było coś”, po czym dwie linijki dalej stwierdzasz “W ogóle chamskie jest, że piszesz newsa o ich nowej stronie i dajesz screen”. To czy Ty w ogóle czytałeś NETGAMING?

      Co do reszty Twojej wypowiedzi na temat mojej osoby, to raczej nie będę się wypowiadał. Masz swoje zdanie i tyle.

      Poza tym nie ja to pisałem.

    42. 4Avatars FOMFNY napisał:

      Dodałem Twój drugi komentarz.

      Idąc dalej…

      Tego niusa pisał Suprise (jeżeli nie wiesz kto to jest, to jest mi Cię naprawdę przykro, skoro sam podkreśliłeś, że interesujesz się e-sportem), pozostałe ja.

      Czy miały na celu oczernić drużynę PGS? Raczej nie. Źle to odbierasz. Są tu również pozytywne niusy.

      Nius o stronie - hm, jest bo jest. Stwierdziłem w niusie tylko, że strona jest kiepska.
      Nius o dziewczynach - same się podzieliły tą informacją.

    43. 4Avatars slayer napisał:

      mhr napisał:
      czerwiec 25th, 2008 o godzinie 14:01

      aMesis, może był obraźliwy?

      Hahaha ;D

    44. 4Avatars magiol napisał:

      hmmm ale e-napinka :DDDD

      czekam aż jakiś “redaktor” esportowy napisze książke o PGS pod tytułem “wzloty i upadki czyli jak dalismy wyruchac sie w dupe” : DDDDD

    45. 4Avatars col.grandpadzejk napisał:

      no i HEJTING.pl

    46. 4Avatars Hermes napisał:

      EEEE, tam było tylko chyba raz słowo “pojebane” czy jakoś tak. Ogólnie kulturalny komentarz:D

    47. 4Avatars szajba napisał:

      Co do tekstu, to do połowy myślałem ze jest autorstwa Fomfntego, co powinieneś Suprise traktować jako komplement, zresztą Twoje teksty są bardzo dobre, czasem lepsze niż te Fomfnego, jeśli chodzi o łatwość czytania to obaj/oboje? jesteście dobrzy, Ty czasem lepszy :D ;)
      Już długo to obserwowałem po twoich blogach na pgs.

      Jeśli chodzi o temat, to hmm… szczerze nie interesują mnie takie tematy, jakkolwiek by je odbierać, czy jako obrabianie dupy czy jako sygnalizowanie czy informowanie co i jak.
      Kiedy przeczytałem newsa na pgs ze Darky na rzecznika prasowego pomyslałem że chyba on może się nie sprawdzić w tej roli, choć za bardzo nie wiem dlaczego, bo nie znam go osobiście, być może pomyślałem tak za sprawą wywiadów jego charyzmy [ta w wywiadach dla gazet nie jest taka potrzeba, ale wszyscy chcą w końcu żeby esport w telewizji itp. itd...]. Nie znam sprawy od kuchni, ale przeszła mi też myśl przez głowę, ze nie bedzię wiele więcej robił, a pensja skoczy w górę, no ale to taka myśl nie moja sprawa, czy to prawda nikt nie wie.
      Ryan był świetnym menadżerem, myślże ze byłby też świetnym rzecznikiem prasowym.

      Takie moje wypociny :PP

    48. 4Avatars sellah napisał:

      Gdzie PGS jest skonczone? Wlasnie po wyjebaniu CODa, ktory smierdzial na kilometr druzyna zaczyna sobie znowu bardzo dobrze radzic. Wyniki FIFY mowia same za siebie, europejska druzyna WC3 tez ostatnio gra duzo lepiej i maja znacznie lepszych zawodnikow niz za czasow PGSPS.cc (tresh, sdmk itd…). Chris tez reprezentuje bardzo wysoki poziom, no i jeszcze polska dywizja wc3 i druzyna kobieca…

    49. 4Avatars FOMFNY napisał:

      PGS się skończyło wraz z odejściem CS’a, taka prawda. Nikt nie powtórzy ich sukcesów a z nimi jest kojarzona cała drużyna.

    50. 4Avatars soql napisał:

      Devon?

    51. 4Avatars soql napisał:

      A nie, on ma 15 lat, więc raczej tak nie pisze ;). Nie znam się zresztą.

    52. 4Avatars sellah napisał:

      Oczywiscie, ze nikt z PGSu nie wygra na przestrzeni paru miesiecy WCG i ESWC, ale jednak caly czas PGS z niezlym skutkiem rywalizuje na paru najpopularniejszych platformach (WC3, FIFA) i jeszcze kilku innych niszowych. Ciagle do tego wracam, ale gdyby PGS sie konczyl to nie dodawaliby nowych, coraz lepszych, zawodnikow do WC3. Jak oni odejda i PGS zamknie sie jedynie na polskim podworku, to bedzie mozna powiedziec ze sie konczy, ale na razie to jest najlepsza polska organizacja, do ktorej ani FX, ani delta czy FF nie maja zadnego startu. Duzo mniejsza ilosc dywizji i w wiekszosci przypadkow nizszczy ich poziom = oczywiste.
      Swoja droga, NAJZ KURWA KEBABY - SZWABY 2:1 :DDDDDDD

    53. 4Avatars sellah napisał:

      2:2 - literowka :DDD

    54. 4Avatars FOMFNY napisał:

      3:2 :).

    55. 4Avatars FOMFNY napisał:

      Ilość dywizji nie świadczy o organizacji.

    56. 4Avatars analizator napisał:

      @sellah: w sprawie tego dodawania nowych zawodników do poszczególnych dywizji.. być może tonący brzytwy się chwyta ? PGS to nie całe ekipy, a poszczególne osoby które coś tam osiągały i jako tako ktoś je rozpoznaje: exPGS.cs, Chris, Paladyn, kartek - gdyby nie oni, PGS byłby teraz bladym chujem, szarym i nierozpoznawalnym :P

    57. 4Avatars sellah napisał:

      No jasne, ze ilosc dywizji nie swiadczy, ale jak juz powiedzialem, ogromna wiekszosc z tych dywizji jest po prostu najlepsza w kraju, co smialo wystarcza do uznania ich za najlepsza druzyne w kraju. I calkiem niezla na tle miedzynarodowym.
      @Analizator - widocznie sie slabo warcraftem interesujesz :D

    58. 4Avatars analizator napisał:

      wyjebane mam na to ;f

    59. 4Avatars analizator napisał:

      a co do areny międzynarodowej to stwierdzenie ze wilda jest”niezła na tle międzynarodowym” jest lekko przesadzone ;d

    60. 4Avatars FOMFNY napisał:

      Dla mnie sellah jest większym osiągnięciem wygrać np. w dwóch grach, w których się wzięło udział, niż w 5 gdzie grało się w 12.

    61. 4Avatars sellah napisał:

      No, zalezy jednak tez jakie to sa gry, w tych najbardziej popularnych najczesciej wygrywa wlasnie pidzies.

    62. 4Avatars FOMFNY napisał:

      CS Q3.

    63. 4Avatars magiol napisał:

      pgs umiera poprostu, bo gdyby posiadał dane srodki to odwazyl by sie zainwestowac jeszcze raz w sekcje csa ;-))

    64. 4Avatars sellah napisał:

      FIFA, NFS, WC3 (mowie o Paladynie, bo chociaz terror ostatnio wygral Kode5 to zadna _polska_ organizacja nie ma gracza zdolnego do rywalizacji z Palem),
      Zik ostatnio tez 2 miejsce na ESWC za bodajze Matroxem (nie pamietam :D)
      Poza tym ktora Polska organizacja ma druzyne dominujaca w CSie? Wydawalo mi sie, ze MYM caly czas na szczycie ;)

    65. 4Avatars sellah napisał:

      Magiol - pomysl 3 razy i zastanow sie, w kogo mogliby zainwestowac. Wszystkie druzyny ze scislej czolowki sa zaklepane przez bardzo silne organizacje typu fnatic, sk czy mtw, ktore, co oczywiste, maja duzo wiecej kasy niz PGS. Jedynym wyjsciem byloby tu chyba sponsorowanie jakiejs nowopowstalej druzyny pokroju ktoregos z tych dunskich mixow, pytanie tylko po chuj, skoro po pierwsze, szanse, ze wygraliby cos przy obecnym poziomie konkurencji bylby rowne 0 i po drugie, ciagle byliby w cieniu dawnej dywizji PGSu, i znowu byloby biadolenie, ze jest do dupy. Tego, z czego slynny jest PGS, czyli druzyny csa i zwyciestwa na WCG i ESWC nie powtorzy najprawdopodobniej dlugo nikt, nawet fnatic, czy mtw, a co dopiero jakas slabsza druzyna.

    66. 4Avatars k1908 napisał:

      masz racje;)

    67. 4Avatars k1908 napisał:

      co nie zmienia faktu, ze drużyna bez csa nie zaistnieje aż tak w świecie;)

    68. 4Avatars znafca napisał:

      Popatrzyć wystarczy na takie SoA, co chwila inny skład tam mają, a ciągle ktoś o nich pisze. :-) I o to też chodzi…

    69. 4Avatars chalkidiki02 napisał:

      Najdłuższa historia nowej strony:

      Zwycięzca: NOWA ESPMANIA.PL oparta o autorski silnik by ADACTION.

      Uzasadnienie: Czego tam miało nie być. Zakłady, fomfny animowany, fomfny wideo, wodotryski na lewo i prawo, i w ogóle picuś glancuś.

      Zamiast tego mamy to coś. Darmowy Wordpressik wsparty kilkoma features’ami. Nie obrażając nikogo, ale pod wzgledem technicznym daleko w tyle za tymi murzynami z pgsu nie mowiąc już o innych serwisach typu cybersport, esport itd.

    70. 4Avatars mhr napisał:

      chalkidiki02 - Wordpress to bardzo rozbudowany CMS i jak najbardziej się sprawdza. Dowodem jest narastająca liczba użytkowników witryny espmania.pl Nie ma sensu budować koła od nowa przynajmniej jeżeli chodzi o esport i site społecznościowy bo po prostu ciężko ze zwrotem nakładów.

    71. 4Avatars b0b_ napisał:

      znafca idz do biedronki poloz glowe na wage i wcisnij burak HEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHE
      HEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHE
      HHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHE
      HEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHE
      HEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHE
      HEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHE
      HHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEH
      HHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHE
      EHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHE
      HEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHE
      HEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHE
      HEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHE
      HEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHE
      HEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHE

    72. 4Avatars delanoo napisał:

      Racja

    73. 4Avatars Hermes napisał:

      “Dla mnie sellah jest większym osiągnięciem wygrać np. w dwóch grach, w których się wzięło udział, niż w 5 gdzie grało się w 12.”

      Radek, to zależy od polityki danej organizacji. FX inwestuje w dwie gry, tam są najlepsi i nie podejmują ryzyka rozszerzenia swoich “wpływów” na scenie. PGS jednak daje wielu graczom szanse na rozwój, nie przyklejając im plakietek w stylu “Juniorzy” czy tam “Akademia”. Wystarczy popatrzeć na dywizję W3.pl. Izi robi tam kapitalną robotę i w Polsce chłopaki rządzą, a to skład w 50% doświadczonych graczy, a w 50% utalentowanych zawodników, którzy wiele się nauczą i mogą prezentować w przyszłości naprawdę wysoką formę.

      Trochę więcej wiary narodzie. Prawie wszyscy mieszają z błotem każdego, o kim coś w tym serwisie pojawi się konfliktowego.

    74. 4Avatars aniec2 napisał:

      >>>>>>Zamiast tego mamy to coś. Darmowy Wordpressik wsparty kilkoma features’ami. Nie obrażając nikogo, ale pod wzgledem technicznym daleko w tyle za tymi murzynami z pgsu nie mowiąc już o innych serwisach typu cybersport, esport itd.

      Gwoli ścisłości - sam WP jest darmowy ale szablon ESPMANIi nie.

      Fomfny kupiles go czy za**** z netu:)?

    75. 4Avatars Ziggy napisał:

      Hermes. “Podejmijcie ryzyko” i zróbcie dywizje CSa mężczyzn łącząc doświadczenie i utalentowanych młodych.

    76. 4Avatars chalkidiki02 napisał:

      aniec2? no i co z tego ze szablon nie jest darmowy. Ten blog sie tylko szumnie nazywa serwisem a prawde powiedziawszy ilosc userow w porownaniu z pgs moze sie schowac o esports.pl nie mowiac :P

    77. 4Avatars analizator napisał:

      porównaj datę powstanie site: pgs & eports.pl, a espmanii ;o

      i co Wam tak nagle zaczelo przeszkadzac, ze calosc oparta jest na wordpressie ? jakies bledy wam wywala, boli cos ? ;o

    78. 4Avatars znafca napisał:

      Espmanię znają wszyscy, a na stronie pgsu połowa to rzalofcy nonstimy! 8-/
      Btw. zakłady by się przydały, racja.

    79. 4Avatars FOMFNY napisał:

      chalkidiki02 - powiedz to samo GGL ;-).

      1. Ilość userów - fakt. PGS ma 7 lat, eSports.pl 5 lat, eSpmania pół roku.
      2. Design jest zakupiony.

    80. 4Avatars pimp napisał:

      Można powiedzieć, że espmania to to samo, co netgaming ;) Każdy kto wchodził lub chociaż słyszał o netgaming, wie także o espmanii. Ci sami userzy itd.

    81. 4Avatars Darky napisał:

      7?

    82. 4Avatars znafca napisał:

      Pewnie miało być na odwrót.

    83. 4Avatars slayer napisał:

      Licząc z netgaming.pl to już ponad dwa lata…

    84. 4Avatars FOMFNY napisał:

      Darky - > Copyright © 2001-2007 PGS Gaming sp. z o.o. :P.
      slayer - > Inny właściciel, inna baza userów, inna strona. Jak to chcesz dodawać?

    85. 4Avatars aniec2 napisał:

      to sie ciesze:)

      Co wy ludzie porównujecie? PGS portal to istniał tylko dlatego że istniała dywizja csa. Spędziłem tam z miesiąc i powiem szczerze 99% tych redaktorów nie potrafiła nic ciekawego napisać. Nawet jak był dobry nius (gorący temat) to napisany taki językiem, że się odechciewało…

      Na ESP wchodzę bo wiem, że od czasu do czasu będę miał przyjemność przeczytać coś ciekawego co np. w*** tą skostniałą scenę. I nie jest to moim zdaniem poziom Faktu, tylko poziom obiektywnego serwisu, który ma w d**** poprawność. Także wielka 5 dla FOMFNEGO i ekipy.

      W sumie 5 (mniejsza) dla PGS’u - myślałem, że nie pociągniecie aż tak długo …

    86. 4Avatars aniec2 napisał:

      btw Suprise na stałe?:)

    87. 4Avatars FOMFNY napisał:

      Mejbi.

    88. 4Avatars AyreoN napisał:

      Fomfny: Czy miały na celu oczernić drużynę PGS? Raczej nie. Źle to odbierasz. Są tu również pozytywne niusy.”

      No wybacz, ale pisanie 3 newsow jeden za drugim, ktore na dodatek degustuja czytelnika oznacza, ze ich lubisz? Bo mi to doslownie wyglada na jakas “PgsManie”! Info w wielu wypadkach (jak w tym z d-link pgs femm) wyssane na pol z palca. Tak jak juz wczesniej aMesis napisal, kogo Ty chcesz z siebie zrobic? Wez sie ogarnij czlowieku i zajmij sie pozadna redaktorska e-sportowa robota, bo jak na razie to rownie dobrze moglbys pisac brzydko mowiac gownem po scianie, a wygladaloby to tak jak to co wyzej!!

    89. 4Avatars FOMFNY napisał:

      Wyżej - inny autor.
      Żeńska dywizja PGS - ich sama wina. Nie orientujesz się w temacie więc się nie wypowiadaj. Trzeci news był o ich stronie - raczej neutralny.

      Nie mów mi co mam robić, dzięki.

    90. 4Avatars Darky napisał:

      gdzie takie (c) znalazles? ;o

    91. 4Avatars barciu napisał:

      aMesis na redaktora ^^

    92. 4Avatars FOMFNY napisał:

      W stopce zazwyczaj.
      btw. jutro dokończymy :P

    93. 4Avatars AyreoN napisał:

      wybacz ale orientuje sie bardziej niz sadzisz.. jak zwykle mowisz rzeczy, o ktorych masz praktycznie “plastyczne” pojecie..

    94. 4Avatars analizator napisał:

      Wracając do tematu pgs’u i jak już ktoś wyżej wspomniał, to ile dajecie pgs’owi ? MAX pol roku ? :D

    95. 4Avatars T4ntrum napisał:

      “Klocki lego z jogurtem” - Nie potrzebnie poruszony temat, który i tak nic nie zmieni :)


    Dodaj komentarz

    Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.

    Login

    Newsletter - Zapisz się!



    Ankieta

    Czy MeetYourMakers wygra ESWC Masters?

    View Results

    Loading ... Loading ...


    Kalendarz imprez e-sportowych

    Advertise Here
    Advertise Here
    • Archiwum